Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Norjassa pitää alkaa laskemaan oikeen tosissaan koska panee koska jos lapsi syntyy julkaisupäivänä saa ilmaisen pelin.

Vähän paha kyl, mitä jos alustava julkaisupäivä sit siirtyykin kuukaudella tai parilla ja onkin tarkkaan laskettu pano mennyt väärin. Pitää sit toisaan olla kiveen kirjoitettu 100% julkaisupäivä ilman mitään siirymisiä.

Itte en tohon lähtis, yritä siinä sit alkaa pelaa jos just julkasupäivänä saat nyt sit ilmaisen kopion kun pitäs sitä huutavaa juuri syntynyttä vauvaa hoitaa aamusta iltaan, illasta yöhön jne. :(

Vähän paha kyl, mitä jos alustava julkaisupäivä sit siirtyykin kuukaudella tai parilla ja onkin tarkkaan laskettu pano mennyt väärin. Pitää sit toisaan olla kiveen kirjoitettu 100% julkaisupäivä ilman mitään siirymisiä.

Itte en tohon lähtis, yritä siinä sit alkaa pelaa jos just julkasupäivänä saat nyt sit ilmaisen kopion kun pitäs sitä huutavaa juuri syntynyttä vauvaa hoitaa aamusta iltaan, illasta yöhön jne. :(
Se vastasyntynyt on itse asiassa kohtuu helppohoitoinen ja silloin on vielä peliaikaa järjestettävissä. Se on ihan eri ikä kun alkaa olemaan aika vähissä. Toki jos olet itse synnyttäjä, niin sitten asia on vähän eri. Mutta vastasyntynyt on sellaisessa "koomassa" sen alkuajan että siinä pelailee hyvästi vauva sylissä jne. Ne varsinaiset huudot alkaa vasta jonkin ajan päästä. Ja niiden määrä on vähän lapsesta kiinni.

Se vastasyntynyt on itse asiassa kohtuu helppohoitoinen ja silloin on vielä peliaikaa järjestettävissä. Se on ihan eri ikä kun alkaa olemaan aika vähissä. Toki jos olet itse synnyttäjä, niin sitten asia on vähän eri. Mutta vastasyntynyt on sellaisessa "koomassa" sen alkuajan että siinä pelailee hyvästi vauva sylissä jne. Ne varsinaiset huudot alkaa vasta jonkin ajan päästä. Ja niiden määrä on vähän lapsesta kiinni.
Jos näillä puheilla ei lähde syntyvyys nousuun foorumilaisten keskuudessa niin ei sitten millään :D

Tuli mieleen omakohtainen kokemus tästä. Luulin, että itsellä olisi Elden Ringiä aikaa pelailla, kun olin isyysvapaalla silloin julkaisun aikoihin. No, eipä hirveästi ollut :D
Kaksoset valvoivat yöllä ja päivällä piti tehdä muita kotitöitä ja nukkua itsekin silloin kun pystyi. Siinä ei hirveästi pelailtu :D

Muttajoo, en minä sitä harmittele tietenkään. Halusin vain kertoa, ettei pidä luulla että välttämättä ehtii pelaamaan, vaikka tuliskin vain yksi lapsi :D

Mutta ihan jännä asia tommonen.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom