Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Artikkelin perusteella Lucia on lusimassa kakkua pelin alussa, ilmankos se Lucian kakku oli aika levinnyt...

Hemmetin hienoa, että "honor" systeemi on nyt osa myös GTA-pelisarjaa. RDR2:sen ensimmäisellä peluukerralla se tuntui ehkä aavistuksen turhalta, mutta on se antanut lisää syvyyttä uusilla peluukerroilla, kun on koittanut tehdä myös roiston asioita eikä pelkästään hyviä tekoja. Ja varmaan tässä GTA VI systeemia on entisestään kehitetty sekä säädetty sopivammaksi tähän pelisarjaan.

ite oon sitä mieltä että mitä enemmän Life Sim ominaisuuksia sitä parempi, toivottavasti job systeemi tekee paluun että voi tienata ajamalla pimeetä taksia, tehdä ambulanssi keikkoja, olla palomies tai poliisi, tehdä somea yms, toivonki että tänään nähdään ultimaattinen live sim ominaisuuksien suhteen.
Itse pitänyt suhteellisen varmana että aiempien GTA:den taxi ja pizzalähetti yms. sivutehtävät on tässä korvattu nykypäivän alustatalouden sovelluksilla, eli pelistä löytyisi omat versiot uberille, woltille jne.
Jos tarina johtaa siihen että lopussa ollaan joko rakastuneita tai vihamiehiä, niin Rockstar on tehnyt jotain oikein. Jos se menee luonnollisesti. Näin ollen myös yksinpelin uudelleenpeluu arvo olisi kohdillaan
Tuosta luettuani itselle tuli ainakin heti mieleen GTAV:n lopun pelaajan valinnat hahmojen kohtaloista. Tulisiko tähän sitten valinta että pariskunta jatkaa yhdessä, erossa tai jopa ehkä jompikumpi ei enää elossa.

Tuosta luettuani itselle tuli ainakin heti mieleen GTAV:n lopun pelaajan valinnat hahmojen kohtaloista. Tulisiko tähän sitten valinta että pariskunta jatkaa yhdessä, erossa tai jopa ehkä jompikumpi ei enää elossa.
Tarkoitin, että tarinan pitäisi johdattaa erilaisiin loppuihin. Eli valinnoilla olisi väliä koko matkan ajan, ei vain siinä hetkessä.

Edit: Netflix kaatui?

Hyvältähän tämä näyttää! Ei toki mitään suurempia yllätyksiä nähty, mutta pitäähän niitä jättää myös marraskuussa löydettäviksi.

Ei se hype täällä ainakaan laskenut!

Todella hyvältä näyttää, mutta ainakin tuo stream mitä tubesta katoin pyöri kuin kasa paskaa, ei ollu ajaessa ruudunpäivitys kuin jossain 20-25 paikkeilla, no jospa tuossa videossa mitä katoin oli vikaa, mutta jos noin huonosti pyörii niin menee PS6 tai PC version odotteluksi itsellä.

Olihan tuo ihan törkeän hieno ja heti lähtee ostoon ja peluuseen mikä kyllä olikin jo itsestäänselvää. Varmasti ainoa peli minkä vielä 30 fps:llä suostun pelaamaan, vaikka särkihän tuo ruudunpäivitys hieman silmää kun kuvitteli miten maukas tuo olisi sulavampana. Pidetään vielä peukkuja että Prolla se olisi mahdollista vaikka tuskinpa vain. Joskus sitten PS6:lla uusiksi.

Kaikki hypejunaan, olen lähes uskonnollisessa hurmoksessa! Pitäisköhän ottaa ilmestymispäivä vapaaksi töistä?
Kyllä minä ainakin vakavasti harkitsen parin talvilomapäivän käyttämistä jo marraskuussa. Pitkä viikonloppu aikaa pelata. Ja ehkä maistella muutama pitkä kylmä siinä sivussa.

Tai onhan niitä pitämättömiä sairaslomiakin jemmassa...

Ylös Bottom