Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Tämä on kyllä huikeaa. Tosin eri asia sitten että kuinka mielenkiintoisia ne käsin tehdyt hahmot ja huoneet on.

Tämä on myös samalla sitä huikeutta, missä ei sinänsä ole "mitään" ihmeellistä, sillä kuka tahansa voisi tehdä peliinsä vastaavaa jos olisi tarpeeksi resursseja ja aikaa. Rockstarilla on vain sellainen asema että varsinkin GTA:n kanssa saavat rauhassa tehdä vaikka mitä vuosien ajan ilman että joku on hoputtamassa että pitää olla jo valmista. Tämä siksi koska ne tietää miten GTA myy.

Tosin Online oli Vitosen kohdalla se, mikä ilmeisesti toi isot rahat, joten sinänsä on outoa (ja hyvä) että kuitenkin vielä panostavat yksinpelikokemukseen. Pidän myös siitä että Online on nyt alusta lähtien oma juttunsa. Toivottavasti - ja oletettavasti - myös trophyjen osalta.

PS. Tajusin muuten mikä siinä VI:n kaupunkikuvassa oli niin huikeaa: siellä on muutakin kuin betonia, toisin kuin GTA V:ssä. Mikään ei ole omaan makuun tylsempää kuin suurkaupunki, joka koostuu "palikoista". Laskuvarjohyppykohtauksessa näkyy miten melkein joka paikassa on kasvillisuutta, puistoja, yms. Niin sanottu "asfalttiviidakko" on itselleni aina peleissä (ja oikeassakin elämässä) ankea paikka.
GTA IV:ssä varsinkin oli asfalttiviidakkoa. Onneksi V:ssä sentää pääsi sinne "maaseudulle'.

Tässä toki selkeästi itse kaupunki vaikuttaa mielenkiintoisemmalta. Lisäksi tosiaan aivan mahtavalta näyttää.

Tuota gameplay traileria on ehkä liikaa tullut katsottua :D

Vinkkejä miten saan youtubessa blokattua noita animeavatar ja naamio/ämpärikypärä tyyppejä kun niiden videoita vaan pukkaa feediin vaikka mitä tekis. Aiheena kitinä pelistä miten tää on nyt yhtäkkiä wokea kakkaa (wtf edes?) ja rockstar on tuhoon tuomittu :D Ei muute mutta ku ei jaksa kahlata ton skeidan ohi joka kerta ku haluu nähdä fiksua keskustelua pelistä.

Miten helvetissä ne edes saa joka päivä tehtyä puolen tunnin kitinävideoita ihan mitättömistä asioista.

Ilmeisesti joku katastrofi nyt meneillään kun Lucia on vähän kovempi mimmi ja Jason vaikuttaa vaikuttaa vähän rauhallisemmalta kaverilta.

Vinkkejä miten saan youtubessa blokattua noita animeavatar ja naamio/ämpärikypärä tyyppejä kun niiden videoita vaan pukkaa feediin vaikka mitä tekis. Aiheena kitinä pelistä miten tää on nyt yhtäkkiä wokea kakkaa (wtf edes?) ja rockstar on tuhoon tuomittu :D Ei muute mutta ku ei jaksa kahlata ton skeidan ohi joka kerta ku haluu nähdä fiksua keskustelua pelistä.

Miten helvetissä ne edes saa joka päivä tehtyä puolen tunnin kitinävideoita ihan mitättömistä asioista.

Ilmeisesti joku katastrofi nyt meneillään kun Lucia on vähän kovempi mimmi ja Jason vaikuttaa vaikuttaa vähän rauhallisemmalta kaverilta.

Katsot vain suosikki kanavia joihin olet subannut.

Aiheena kitinä pelistä miten tää on nyt yhtäkkiä wokea kakkaa (wtf edes?) ja rockstar on tuhoon tuomittu :D
Heh, youtube on kyllä siitä hieno että ainakin itsellä tasaisin välein alkaa ehdottelemaan näitä kun vain peliaiheisia juttuja katsoo. Yleensä itse tyhjennän vain katseluhistorian ja keksit youtubelta niin johan taas saa hetken aikaa selailla rauhassa.

Nämä wokevalittajat ovat kyllä surkuhupaisa porukka kun aina tarrataan siihen hypetetyimpään peliin ja kitistään niin kyllähän löytyy aivottomia katsojia pilvin pimein.

GTA pelisarjana kuitenkin aina ollut satiiria jenkkien järjettömistä asioista niin miten siitä nyt on niin wokea tullut. Ainiin, sillä että woke negatiivisena terminä keksittiin vasta GTA V:n jälkeen.

Heh, youtube on kyllä siitä hieno että ainakin itsellä tasaisin välein alkaa ehdottelemaan näitä kun vain peliaiheisia juttuja katsoo. Yleensä itse tyhjennän vain katseluhistorian ja keksit youtubelta niin johan taas saa hetken aikaa selailla rauhassa.

Nämä wokevalittajat ovat kyllä surkuhupaisa porukka kun aina tarrataan siihen hypetetyimpään peliin ja kitistään niin kyllähän löytyy aivottomia katsojia pilvin pimein.

GTA pelisarjana kuitenkin aina ollut satiiria jenkkien järjettömistä asioista niin miten siitä nyt on niin wokea tullut. Ainiin, sillä että woke negatiivisena terminä keksittiin vasta GTA V:n jälkeen.
Ovat kyllä. Eilen tuli oikee joku paneeli eteen jossa puhuvat päät pierukammiossaan analysoi pelin wokeutta. Wokea on nyt siis että Lucia on mukamas ylikorostetun badass ja Jason estrogeenia tihkuva tissiposki. Todisteena tästä on se kohta kun Lucia nyrkkeilee kahta äijää vastaan ja Jasonia heitellään painikehässä.

No joo, täytyy koittaa tyhjäillä sessioita ja koittaa aina ettiä fiksuja videoita ni ehkä se algoritmi suosii mua.

ite suosittelen ihan vaan resetoimaan historian youtubesta, itse teen sitä aika usein ja se auttaa ja helposti se algorithmi palautuu sitten normaaliksi, eli poistaa katseluhistorian ja etsimishistorian sen jälkeen sulla on tyhjä feedi tai sitten se näyttää niitä kanavia jotka sulla on tilauksessa. itellä on niin vähä kanavia tilauksessa että se on usein se tyhjä feed aluksi.

Vituttaa tämä nykyajan ulina siitä että KAIKKI MISTÄ JUURI MINÄ EN PIDÄ ON _WOKEA_

Yks asia mihin kiinnitin huomiota oli liikenne joka ei oo mikää kehitysvammainen mitä gta5ses, varsinki jos siel on jotain takaa-ajoa ja ampumista niin npc kuskeilla menee aivot narikkaa ja kaiken järjen mukaan kun pitäisi ajaa pois päin ja väistää nii ne ajaa suoraan suhun päin, aivan raivostutavaa ja tyhmä liikenne.

Voihan se olla et nyt täs pätkäs oli vain "käsikirjoitettu" fiksu liikenne, sen näkee sitten valmiissa pelissä että miten se liikenne käytännössä sitten toimii, mutta todella toivon että ovat parantaneet sitä kunnolla.

Onko vieläkään tullut mitään infoa siitä kuinka paljon peli tulee haukkaamaan kovalevyltä tilaa? Jotain 100-200 veikkaan itse.

Yks asia mihin kiinnitin huomiota oli liikenne joka ei oo mikää kehitysvammainen mitä gta5ses, varsinki jos siel on jotain takaa-ajoa ja ampumista niin npc kuskeilla menee aivot narikkaa ja kaiken järjen mukaan kun pitäisi ajaa pois päin ja väistää nii ne ajaa suoraan suhun päin, aivan raivostutavaa ja tyhmä liikenne.

Voihan se olla et nyt täs pätkäs oli vain "käsikirjoitettu" fiksu liikenne, sen näkee sitten valmiissa pelissä että miten se liikenne käytännössä sitten toimii, mutta todella toivon että ovat parantaneet sitä kunnolla.
Se yks auto pistää vilkun oikeelle mut kääntyyki takas samalle kaistalle, täähän on siis periaatteessa realismia :D
Enemmän mua häiritsi ku Lucia tuikkas auton tuleen mut yläpuolel oleva sprinkleri ei lauennu :D

Se yks auto pistää vilkun oikeelle mut kääntyyki takas samalle kaistalle, täähän on siis periaatteessa realismia :D
Enemmän mua häiritsi ku Lucia tuikkas auton tuleen mut yläpuolel oleva sprinkleri ei lauennu :D

Joo ja ku Jason ajoi sitä avoauto bemarii nii siinäki meni vilkut päälle, mietin et mitenköhä se toimii et pitääkö/voiko niitä vilkkuja manuaalisesti laittaa päälle vai meneekö ne päälle kun kääntää rattia oikealla tai vasemmalle. Huomasin saman joo ku auto oli ajamassa eteen mut kääntyiki takas omalle kaistalle, mietinki et oliko tuo juuri käsikirjoitettu pätkä vai onko oikeesti liikenne tollei realistisen fiksuksi tehty, joka olisi tosi hyvä juttu. Vitoses ne ajaa ku sokeat kanat.

Vielä ku ne tuulilasin pyyhkimet menis sateella päälle, nii ois aika kova. (joo tiedän monille yks v***n haile tommoset) mut kyl mä oon jopa näin pientä asiaa toivonut jo siitä asti ku gta meni 3D maailmaan. Mafia 2.ses jopa meni nii luulis että ei ole mikää mahoton asia tehää.

Ehkä toi sprinkleri oli vain rikki? :rolleyes:

Ois kivaa tietää joo, mut 100-200 gigan välillä on aika realistinen veikkaus.
Sanoisin realistisempaa olevan, että lähellä 200 gigaa ollaan - alle tai yli. Itse kallistun siihen, että mennään pitkälle yli 200 gigan. Veikkaan, että johonkin 250 gigan tienoille tulee asettumaan. 100 gigan lähelle ei ainakaan kuulosta oikein realistiselle, kun niinkin vanha peli kuin RDR2 jo vie sellaiset 120 gigaa ja risat tilaa kovolta ja saman verran vie myös GTA V.

Sen verran löytyy tietoa arvioidusta kartan koosta, että GTA VI:n kokonaiskartan pitäisi olla yli kaksi kertaa suurempi kuin GTA V:n ja peräti kolme kertaa suurempi, kuin RDR 2:ssa. Ja kun grafiikka on huomattavasti näyttävämpää ja yksityiskohtaisempaa kuin mainituissa edellisissä peleissä, ja on myös hehkutettu, kuinka paljon yksilöllisiä eroja maailmassa ja sen hahmoissa pitäisi olla, niin onhan se väistämättä mahdotonta, että oltaisiin lähelläkään 100 gigan kokoa. Veikkaan sitä 250 gigaa suunnilleen, mutta suoraan sanoen en yllättyisi, vaikka mentäisiin jopa yli 300 gigan, joka olisi sinänsä järjetön koko pelille.

Joo ja ku Jason ajoi sitä avoauto bemarii nii siinäki meni vilkut päälle, mietin et mitenköhä se toimii et pitääkö/voiko niitä vilkkuja manuaalisesti laittaa päälle vai meneekö ne päälle kun kääntää rattia oikealla tai vasemmalle. Huomasin saman joo ku auto oli ajamassa eteen mut kääntyiki takas omalle kaistalle, mietinki et oliko tuo juuri käsikirjoitettu pätkä vai onko oikeesti liikenne tollei realistisen fiksuksi tehty, joka olisi tosi hyvä juttu. Vitoses ne ajaa ku sokeat kanat.

Vielä ku ne tuulilasin pyyhkimet menis sateella päälle, nii ois aika kova. (joo tiedän monille yks v***n haile tommoset) mut kyl mä oon jopa näin pientä asiaa toivonut jo siitä asti ku gta meni 3D maailmaan. Mafia 2.ses jopa meni nii luulis että ei ole mikää mahoton asia tehää.

Ehkä toi sprinkleri oli vain rikki? :rolleyes:
Jos ei nuolinapeis ole mitää ni ehkä voi vilkuttaa :D
Joo siis taloyhtiöllä vaa spinklerit kii teknisen vian takia!
Mietin kokoajan että tää netflix pätkä oli tehty 2v vanhalla buildilla ku näytettii vaa base ps5 versioo ja sit ku vika traileri tulee, ni on "captured ps5pro" ja siinä on 40-60fps ja koko maailma sekoo, kyllä!

Sanoisin realistisempaa olevan, että lähellä 200 gigaa ollaan - alle tai yli. Itse kallistun siihen, että mennään pitkälle yli 200 gigan. Veikkaan, että johonkin 250 gigan tienoille tulee asettumaan. 100 gigan lähelle ei ainakaan kuulosta oikein realistiselle, kun niinkin vanha peli kuin RDR2 jo vie sellaiset 120 gigaa ja risat tilaa kovolta ja saman verran vie myös GTA V.

Sen verran löytyy tietoa arvioidusta kartan koosta, että GTA VI:n kokonaiskartan pitäisi olla yli kaksi kertaa suurempi kuin GTA V:n ja peräti kolme kertaa suurempi, kuin RDR 2:ssa. Ja kun grafiikka on huomattavasti näyttävämpää ja yksityiskohtaisempaa kuin mainituissa edellisissä peleissä, ja on myös hehkutettu, kuinka paljon yksilöllisiä eroja maailmassa ja sen hahmoissa pitäisi olla, niin onhan se väistämättä mahdotonta, että oltaisiin lähelläkään 100 gigan kokoa. Veikkaan sitä 250 gigaa suunnilleen, mutta suoraan sanoen en yllättyisi, vaikka mentäisiin jopa yli 300 gigan, joka olisi sinänsä järjetön koko pelille.

En kyllä millää uso että yli 200 gigaa tulee menee, mut nämä on näitä veikkauksia. Jotkut tekijät vaa osaa pakata pelejä tai en minä tiie miten jotain isoa peliä onko mahdollista pakata mahdollisimman pieneen tilaan.

Suurin giga määrä pelissä mitä olen nähnyt on Modern Warfare 3 joka tais olla 240 gigaa, mutta mietin että mikä helvetti siinä pelissä nyt niin isoa voi olla? :rolleyes: Kun sit taas jotkut paljon isommat pelit karttoineen ja yksityiskohtineen nyt vaikka se RDR2 on 120 gigaa, niin miten joku call of tutti modern warfare voi olla kaks kertaa RDR2?:oops:

Mun mielestä se on vaan suurempi saavutus että joku hemmetin iso peli saadaan kutistettu mahdollisimman pieneen kokoon kun se että sillä koolla nyt jotenki leuhkitaan.

Voishan sitä pistää joku "kuinka suureksi veikkaat gta6 olevan". Siinä vaikka jotai palkintoja sitten joka arvaa parhaiten. Mut laitan nyt oman veikkaukseni ja lyön lukkoon vastauksen 150 gigaa alkuun+day 1 patchit jne.
Jos ei nuolinapeis ole mitää ni ehkä voi vilkuttaa :D
Joo siis taloyhtiöllä vaa spinklerit kii teknisen vian takia!
Mietin kokoajan että tää netflix pätkä oli tehty 2v vanhalla buildilla ku näytettii vaa base ps5 versioo ja sit ku vika traileri tulee, ni on "captured ps5pro" ja siinä on 40-60fps ja koko maailma sekoo, kyllä!

Nuolinapeis on yleensä ollut radiokanavien vaihto, mut esim touchpadilla olis tilaa laittaa vilkkuja. Eihän niitä kukaa varmaa käyttäis, mut ite välil leikin oikean elämän autoilua gta peleissä nii oisha se kiva leikkiä. :D

Ylös Bottom