Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

  • Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä
Kulkuvälineet häviävät talista!

Onkos kellekkään muulle kuin minulle käynyt niin, että tallissa ei olekaan enää sitä mitä pitäisi? Olin varastoinut Hyman Condon ekaan isoon talliin (niissä kahdessa muussa ei ollut mitään) kolme moottoripyörää ja "Juicy Love" limon. Muutaman tehtävän jälkeen päätin käydä kurkkaamassa kokoelmaani, mutta tallissa ei ollut enää kuin kaksi moottoripyörää?! Onko kyseessä bugi vai onko noissa talleissa jotain tiettyjä rajoituksia? Se kyseinen tallihan on ihan hemmetin iso, joten luulis että sen vois sulloa täyteen...
 
Re: Kulkuvälineet häviävät talista!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Onkos kellekkään muulle kuin minulle käynyt niin, että tallissa ei olekaan enää sitä mitä pitäisi? Olin varastoinut Hyman Condon ekaan isoon talliin (niissä kahdessa muussa ei ollut mitään) kolme moottoripyörää ja "Juicy Love" limon. Muutaman tehtävän jälkeen päätin käydä kurkkaamassa kokoelmaani, mutta tallissa ei ollut enää kuin kaksi moottoripyörää?! Onko kyseessä bugi vai onko noissa talleissa jotain tiettyjä rajoituksia? Se kyseinen tallihan on ihan hemmetin iso, joten luulis että sen vois sulloa täyteen...

Niin kävi mullakin.
Tallissa oli 2 autoa ja 2 moottoripyörää niin myöhemmin siellä ei ollut kuin 1 auto ja 1 moottoripyörä.
Saattaa olla rajoituksena tuo 2kpl/talli.
 
Re: Re: Kulkuvälineet häviävät talista!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Niin kävi mullakin.
Tallissa oli 2 autoa ja 2 moottoripyörää niin myöhemmin siellä ei ollut kuin 1 auto ja 1 moottoripyörä.
Saattaa olla rajoituksena tuo 2kpl/talli.

Mulla on ainakin samassa tallissa pysynyt poliisiauto, mellakkapoliisien auto ja sellanen musta siviilipoliisi jeeppi.
 
Mulla oli siinä diazin (tai siis nykyään vercetti) estatessa kaksi (siis 2) moottoripyörää tallessa, eikä siellä enään ole yhtään!
 
tapahtui hauska juttu kun pöllin FBI:n auton.
sain ne tähdet(5) pois kun tehtävän suoritin, sen jälkee pöllin heti matelemalla menevän FBI:n auton. siitä sai 1:n tähden.
2 FBI:n miestä jäi huutelemaa takapenkeiltä: FBI, stop right now:) tai jotain.
ne sitte just ennen autotallia hyppäs pois kyydistä ja ampu multa takarenkaat puhki, yllättävän helposti sai sitten poliisit pois perästä. mutta eihän sitä ollukkaa kuin yksi tähti kokoaikana.


on mulla 4 ajoneuvoa säilyny yhdessä tallissa, se on se Hyman Condo, sinne siis menee 4, 2 ja 2. (ne ei ole kyllä vielä kertaakaa ollu samaa aikaa täynnä.)
kokeeksi sulloin sinne 4ajoneuvon talliin väkisin 5, niin se hukkas sen viimesimmän sitte.
muuten mulla ei ole peli vielä hukannu talleista ajoneuvoja, mutta gta3:ssa sitä tapahtu pari kertaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kannattaa muuten suorittaa Sunshine mestan auto kisoja. Kuudennesta kisasta saa 40000$. Kisa on erittäin helppo ja aikaa tärvääntyy vaivaiset 5 min per kisa. Saa helpommin kaikki mestat ostettua. Tällä hetkellä 50% pelistä läpi, ja eikun jatkamaan. :)
 
ÄLKÄÄKÄ vaan kertoko missä, mutta onko pelissä edes olemassa tallia GT3 tyylin, jonne viemällä autoista saa rahaa?
 
Ei vakuuta parin tunnin jälkeen. Miten on mahdollista, että peli on paljon rumempi kuin GTA3! Vice City ei ainakaan alkuun vaikuta myöskään läheskään niin hauskalta paikalta kuin Liberty City.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ei vakuuta parin tunnin jälkeen. Miten on mahdollista, että peli on paljon rumempi kuin GTA3! Vice City ei ainakaan alkuun vaikuta myöskään läheskään niin hauskalta paikalta kuin Liberty City.

Kyllä se siitä. onhan Vice City nyt parempi kuin GTA3, vaikka ei niin huomattavasti kun olisin toivonut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ei vakuuta parin tunnin jälkeen. Miten on mahdollista, että peli on paljon rumempi kuin GTA3! Vice City ei ainakaan alkuun vaikuta myöskään läheskään niin hauskalta paikalta kuin Liberty City.

Aluksi mullekin tuli vähän samanlainen tunne, johtuu varmaan "uutuuden" puutteesta minkä GTA3 loi ilmestyessään. Peli kylläkin paranee sen edetessä huomattavasti, kiitos lentämisen ja todella hyvien tehtävien. Ja mäkin olen vasta n. 30% pelannut :)
 
Pelin lineaarisuus harmittaa.. Olen jumissa yhdessä tehtävässä.. ja tämä jumittaa tavallaan koko pelin tähän. Pitäisi olla enemmän paikkoja joista saa keikkoja, samoin tehtävät saisivat vaihdella, eli voisi tehdä jotain muuta jos joku tehtävä ei kulje.

Samoin se, jos joku tehtävä menee mieleen, joutuu tekemään paljon pohjatyötä uudelleen.. Aja sinne ja sinne.. tee sitä ja sitä ja sitten taas sinne..

Harmittaa myös, etteivät molemmat saaret ole heti pelattavissa, vaan kulku on estetty teennäisillä tiesuluilla.

Peli saisi kyllä tarjota jotain muutakin keikkaa, kun yksi tehtävä ei mene läpi.

Pizza, taxi ym hommat taas tuntuvat keinotekoisilta. Olen suuri gangsteri ja kuljettelen välillä pizzoja.. Kyllä varmaan..

Välttivät, että Getaway on lineaarinen.. Toivottavasti ei ainakaan enempää, kun Vice City.
 
Siis olisko noiden omassa omistuksessa olevien klubien ym. tarkotus tuottaa rahaa? mulla on ollu malibu club itelläni jo pitkän aikaa ja pesookaan en oo siitä vielä hyötynyt..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan acidjazz
Siis olisko noiden omassa omistuksessa olevien klubien ym. tarkotus tuottaa rahaa? mulla on ollu malibu club itelläni jo pitkän aikaa ja pesookaan en oo siitä vielä hyötynyt..
Mene Malibuun sisälle ja sieltä löytyy tuttu pinkki "tehtävä kehä". Suorita kaikki tehtävät ja rahaa saa sitten.

Pole Positionin (heh... kuvaava nimi strippiklubille) asset-tehtävä oli kaikein helpoin mutta valitettavasti myös tylsä. ;)

Hyvät päivänjatkot vain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Kannattaa muuten suorittaa Sunshine mestan auto kisoja. Kuudennesta kisasta saa 40000$. Kisa on erittäin helppo ja aikaa tärvääntyy vaivaiset 5 min per kisa. Saa helpommin kaikki mestat ostettua. Tällä hetkellä 50% pelistä läpi, ja eikun jatkamaan. :)

Missä kyseinen Sunshine mesta on?:confused:
 
Ylös Bottom