Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Tossa aikasemmin kysyttiin onko kukaan saanu pöllittyä autoa niin että etumatkustaja ei ehdi/tajua karata. Mulla oli 3 matkustajaa kyydissä ja meteli oli sen mukanen :D Bussissa saattaa joskus olla vielä enemmän.
Yleensähän ne lähtee autosta pois kirkumasta kun pysäyttää auton, mutta yksi tangahousuinen rantaleijona ei meinannut lähteä millään vaikka monesti pysäyttelin. No, ei sitten. Kaasu pohjaan ja suunta merelle, ja juuri ennen merta hyppäsin autosta vauhdissa. :D
 
Eilen pääsin toteuttamaan murhanhimojani :) kiväärin ja kopterin kanssa. Laskeuduin kopterilla jonkun matalahkon talon katolle ja rupesin sniputtamaan porukkaa :D
 
Hokasin vihdoin miten yksi bugi toimii kokeillaan jos osaan selittää.

Eli kun joku auto on liikennevaloissa mene ihan sen viereen että sen auton kuljettaja ei pääse siitä ovesta ulos, sit hyppäät veke ja meet pöllii sen, eli apumiehen puolelta, et lähde ajamaan vaan jos tämä uhri päättääkin ottaa auton takas niin anna sen tehdä se ja pääset matkustajaksi :)
 
Eilen ostin itselleni Hyman Condo'n (tjsp) ja sain samalla helikopterin.

Tällaiselle entiselle GTA neitsyelle tunne kun pääsi lentelemän kaupungin kattojen ylle oli kyllä mahtava!

Tässä pelissä rittää kyllä touhuamista varsinaisten tehtävien ohellakin :)

Ja se musiikki, en voi uskoa etä joskus aikoinaan todella pidin Anekan Japanese Boy kappaleesta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Ja se musiikki, en voi uskoa etä joskus aikoinaan todella pidin Anekan Japanese Boy kappaleesta :D

WHA??? loistava, erinomainen, best from the best of the rest. Loistava idea tuoda soundtrackit kauppoihin, kun ei jaksa venaa tietyn biisin tulemista radiosta...

Onko kokemuksia soundtrackeistä kenelläkään? onko mainokset mukana (se action leffa mainos on meinaan todella hyvä, laughed my ass off!!)
 
Spoilerivaara!

Garagessa on hyvä video Hunter-kopterista, jonka saa kun löytää kaikki paketit.
Täytynee etsiä...:D

Edit. spoilerit piilotettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan loistava peli!!!!Ainoa huono puoli on se kun eilen pelasin niin rakas PS2:ni sammui yhtäkkiä ja ei mennyt enää päälle..:( , olin pelannu jotai kuus tuntii...onks PS2:ssa joku sellai juttu jos pelaa liian kauan ni se sammuis itsestään vähän jäähdyttelemään tai jotain...pelikin jäi sinne sisälle...mut tosi hyvä peli..olin just ostanu sen strippi klubin:D
 
Prkl! Omani saan vast huomenna... mutta kertokeepa mitä pelistä suunnilleen löytyy, esim. "huhuina"oli että, autoon voi spreijata logonsa ja autoa voi viritellä, onko näin? yms...:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
Jeps tosiaan huippupeli!

Ja toistetaan nyt vielä kerran että kannatta laittaa tosiaan TRAILS OFF!

mun mielestä se pudottaa pelin "atmosphereä" en tiedä suomalaista sanaa tolle. Ite en tykännyt ainakaan tosta, oli kyllä selvemmän näkönen Trails off asetuksilla, mutta ei niin tunnelmallinen jotenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jamaan98
mun mielestä se pudottaa pelin "atmosphereä" en tiedä suomalaista sanaa tolle. Ite en tykännyt ainakaan tosta, oli kyllä selvemmän näkönen Trails off asetuksilla, mutta ei niin tunnelmallinen jotenkin.

Mä pidän myös enemmän tästä trails on- asennosta. Kun vielä GTAIII:ssa tottui pitämään niitä päällä. Trails off on myös mun mielestä vähemmän tunnelmallinen, tulee liian karun näköiseksi- tarkemmaksi kyllä, mutta ei vaan miellytä mua.

Tonppa: Mieleen tulee vähän N64-blurefekti grafiikoille, mutta trails on asennossa tulee semmoisia vauhtijuovia... neonvalot "venyvät" ajaessa ohi jne.. en osaa oikein selittää, ehkä joku osaa paremmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Tonppa: Mieleen tulee vähän N64-blurefekti grafiikoille, mutta trails on asennossa tulee semmoisia vauhtijuovia... neonvalot "venyvät" ajaessa ohi jne.. en osaa oikein selittää, ehkä joku osaa paremmin.

Täysin järkeenkäypää tekstiä, ei tarvitse enempää selittää. Hmm, kummastakohan itse pitäisin?... Täytyy illalla testata.
 
Trails off on ihan makuasia. Itse tykkkään pelata Trails on. Kuva on pehmeämpi ja sarjakuvamaisempi. Trails offin kuva on hitaassa liikkeessä ihan siisti, mutta kun ruutu täyttyy actionista, on kuin PSX kuvaa kattois.

Taas on pakko todeta, että on kyllä addiktiivinen peli. Paranee koko ajan. Kopterilla lentäminen on aivan mieletöntä! Vice Cityn yölliset valot vilkuu ja taustalla soi "2 minutes to midnight". Siis tässä pelissä vaan tuntuu olevan kaikki ja vähän vielä enemmän. Tehtäviä (jotka ovat hyvin suunniteltu) on älyttömästi
ja "alipelejä" on enemmän kuin laki sallii. Grafiikka ok ja musiikki huippua. Tämä peli asettaa (vrt. GTA3) jälleen kerran standardin huippupeleille.

Kävipä tossa eilen hauska taxiepisodi. Tein taxitehtäviä ja kyytiin halus poliisia pakeneva tyyppi. Kaveri kyyttiin ja määränpää "Ammu nation". Ennen kuin ehdin lähteä liikkeelle, poliisi repäisi kaverin autosta pois ja ajelin tyhjänä perille.

Vielä hauskempi taxitapaus kävi seuraavasti. Otin taxikuskilta auton ja aloitin taxitehtävät. Arvatkaas kuka oli ensimmäinen asiakas? No, se taxikuski kenen auton just vein! Ja arvatkaas mikä oli sen määränpää? No poliisiasema tietysti! Äijä lähti varmaan rikosilmoitusta tekemään

:D
 
kumin poltto ja keuliminen

Onko muut huomanneet, että moottoripyörillä voi polttaa nakkia ja sudittaa rinkiä? Hitaassa vauhdissa alkaa painamaan pakkia ja kaasua yhtä aikaa, niin pyörä pysähtyy ja kumi alkaa palaa. Kun kääntää samalla niin tulee rinkiä. Helpointa jos kattelee sivulta.

Pitääkö keuliminen tehdä jossain tietyssä paikassa, että se tulee statteihin. Oon keulinu vaikka kuinka mutta stateissa on aina vaan nollia.

Ainoa huonopuoli pelissä on yhden kuvakulman (korkea, ei perinteinen) poisto. VC on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun pelin kaikki osa alueet tehdään oikein. Uudet ideat+loistava toteutus=maailman paras peli!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Mä pidän myös enemmän tästä trails on- asennosta. Kun vielä GTAIII:ssa tottui pitämään niitä päällä. Trails off on myös mun mielestä vähemmän tunnelmallinen, tulee liian karun näköiseksi- tarkemmaksi kyllä, mutta ei vaan miellytä mua.

En ollut edes huomannut että GTA3:ssa oli myös toi!

Kun aloin pelaa niin tuntui vaan että grafiikassa on nyt jotain pahasti vialla, ja sit kun laitoin trails off niin näytti paremmalta. Kuvittelinkohan vaan että kun oli trails on, niin taustat nyki niinmaan perkkeleesti kun kääntyi...???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Täysin järkeenkäypää tekstiä, ei tarvitse enempää selittää. Hmm, kummastakohan itse pitäisin?... Täytyy illalla testata.

Aivan, täysin pelaajasta itsestä kiinni- makuasioitahan tämäkin näyttäisi olevan. Vicy Cityssä olen välillä kokeillut trails offia, koska jotenkin mun suuntavaisto ei oikein vielä ole Liberty Citystä kotiutunut aurinkoisemmille seuduille (ja yritän syyttää siitä graafista puolta). Tosin mun Vice Cityssä sataa oikeasti lähes aina:).
 
SPOILERIVAARA!








Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Garagessa on hyvä video Hunter-kopterista, jonka saa kun löytää kaikki paketit.
Täytynee etsiä...:D









VAARA OHI

Kiitän spoilerivaroituksesta. Nooh jäähän jäähän minulle selvitettäväksi vielä mitä saa 50-60-70-80-90 pakettien löytymisen jälkeen.

Valitan apinasuomeani.
 
Niin ja piti vielä sanoa, että Vc.n jokaisesta sound trackista saa huijauskoodeja peliin.
Taitavat koodit löytyä jo netistäkin, mutta tuntuu vaih "hienommalta" saada ne cd.n mukana.

Ei, en omistä yhtään levyä.
 
Ylös Bottom