Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MOi,

omalla kohdalla pieni pettymys. Pelasin muutaman tunnin ja olin ihan pihalla. Millään meinannut oppia kaupunkia kun on just niin tiiviisti rakenettu...
 
Stadionilla kävin minäkin jo aikoja sitten. Olihan se romuralli ihan hauskaa. :)
Oletteko muuten käväisseet erään asekaupan "takahuoneessa", jossa on ampumarata ja "ampumakaupunki"? Minä kävin, muttei siellä oikeastaan mitään jännää ollut.
 
SPOILERIVAARA!






Eräässä "kill frencyssä" täytyy tapaa jengiläisiä minigunilla :D
Harmi vaan, että se katoaa tehtävän suorittamisen jälkeen. Sen saa luultavasti hotellin käytävälle, kun kerää tarpeeksi hidden packetteja.







VAARA OHI.
 
Grafiikka on aika huonoa ja hidastelee välillä pahasti, mutta tuskin ps2 parempaan pystyy. Muuten peli on ihan OK
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Grafiikka on aika huonoa ja hidastelee välillä pahasti, mutta tuskin ps2 parempaan pystyy. Muuten peli on ihan OK

Uskomatonta kuinka piloilla väki on nykyään, vai onko kyse vain siitä etten minä tiedä paremmasta... mutta mielestäni tämä on ehdottomasti parasta mitä pelirintama tarjoaa tällä hetkellä!
Silti jotkut itkevät sen takia kun kuva pätkii jonkun millisekunnin, itse en ole edes pätkimistä huomannut...
Koettakaa nauttia pelistä, se tuntuu paljon paremmalta kun ei pelaa sitä ainoastaan etsiäkseen vikoja!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Stadionilla kävin minäkin jo aikoja sitten. Olihan se romuralli ihan hauskaa. :)
Oletteko muuten käväisseet erään asekaupan "takahuoneessa", jossa on ampumarata ja "ampumakaupunki"? Minä kävin, muttei siellä oikeastaan mitään jännää ollut.

Onko joku tutkinut ampumaradan tarkasti hidden pakkakien varalta? Ite en jaksanu, oli semmonen sokkelo....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Uskomatonta kuinka piloilla väki on nykyään, vai onko kyse vain siitä etten minä tiedä paremmasta... mutta mielestäni tämä on ehdottomasti parasta mitä pelirintama tarjoaa tällä hetkellä!
Silti jotkut itkevät sen takia kun kuva pätkii jonkun millisekunnin, itse en ole edes pätkimistä huomannut...
Koettakaa nauttia pelistä, se tuntuu paljon paremmalta kun ei pelaa sitä ainoastaan etsiäkseen vikoja!

Jooh, ite kanssa ihmettelin aikasempaa jannua joka valitti että ruudunpäivitys tai näköetäisyys ei oo kasvanu. Koska näköetäisyydessä on selvästi parannusta. Autot ei ilmesty tyhjästä, puhumattakaan helikopterin näkymistä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe
Onko joku tutkinut ampumaradan tarkasti hidden pakkakien varalta? Ite en jaksanu, oli semmonen sokkelo....

En jaksanut tutkia sen tarkemmin, kun olin menossa suorittamaan erästä tehtävää... Piti vaan poiketa vähän ostoksilla. :D
 
Raha ei enää kasva puissa, iso plussa siitä. Toki rahalle olisi enemmänkin käyttöä voinut keksiä, mutta hyvä näin.
Ei taida autokauppaakaan löytyä?

Lukitut autot ovat todella harvassa. Olisi mukavaa poliisin jahdatessa teloa pysäköidyn auton ovi irti ja lähteä viimetingassa pakoon.
 
Missä vaiheessa peliä voi ostaa talon?? Tarvitsisin toiselle saarelle safe housen, ettei tarvitsisi rampata edestakaisin... Mutta joka talo-ikonin kohdalla peli vaan ilmoittaa, ettei voi vielä ostaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Missä vaiheessa peliä voi ostaa talon?? Tarvitsisin toiselle saarelle safe housen, ettei tarvitsisi rampata edestakaisin... Mutta joka talo-ikonin kohdalla peli vaan ilmoittaa, ettei voi vielä ostaa.

Ihan alusta saakka voi ostaa safehousen jos vain rahaa löytyy. Kyllä niitä siellä toisella saarella on kun vaan tietää mistä etsii. Siellä stadionin lähellä kait pitäisi joku ainakin olla.
 
Kyllä tämä peli on jotain ihan muuta. Nyt on Malibu Club omistuksessa ja rahaa tulloo. Se kävikin GTA3:ssa kyrsimään, kun lopussa kaikki oli sinua vastaan. Ei hetken rauhaa, ettei ollut jonkun luotia perseessä. Samaten se, että teit koko ajan duunia jollekin toiselle.

Ei...Pääse...Pois...Pakko...Pelata...Lisää! :D
 
VC:tä tulee varmaan pelattua mun pelityylillä semmoset pual vuotta :D No ei siinä mitään, musta on siistiä viettää laatuaikaa mm. ryöstellen putiikkeja, leikkien sala-ampujaa, tienaamalla taxi-kuskina, keräillen moottoripyöriä, ettimällä uusia stunttimestoja yms.. Tehtäviä tulee tehtyä 1-5 päivässä. Eli pelattavaa riittää vielä :)
 
Peli on kyllä mahtava...mutta pelin grafiikkaongelmat ärsyttävät, näistä ei ole missään valitettu, mutta tuskin minulla on viallista versiota... :(

Tuntuu että kaupunki pitää koluta kertaalleen läpi ennenkuin se alkaa toimia. Esim. kun pääsin ensimmäistä kertaa läntiselle saarelle, siltaa ei näkynyt ollenkaan. Osa taloista ilmestyi vasta viimetingassa ja 50 metrin päästä katsottuna autot näyttävät teksturoiduilta laatikoilta. 49 metrin päässä ne humahtavat tarkoiksi malleiksi. Piirtoetäisyys on parantunut rakennusten osalta mutta esim. palmut ilmestyvät kadulle viimetingassa. Samoin veneillessä edenalaiset kivikot ilmestyvät vasta viimetingassa.

Eihän näin loistavaa peliä saisi näin haukkua, mutta nuo gfafiikkaongelmat kyllä häiritsevät, kun muut eivät ole valittaneet näistä...mutta ei kai pelissäkään vika voi olla? :confused:
 
Pari kertaa on tosiaan käyny niin, että silta on hävinnyt pyörien alta. Ensimmäistä kertaa pelatessa pääsin Vice Cityn "alle". Hyppäsin yhdestä unique jumpista, lensin seinää päin ja tipuin maan läpi. Muutaman kerran olen myös uponnut polvia myöten asvaltiin. Mitään muita grafiisia ongelmia tai glitchejä ei ole vastaan tullut.
 
Ei kannata jättää pleikkaria päälle ainakaan savetuksen jälkeen sillä juuri siinä kohdassa oma pleikkarini ainakin pitää sellaista kopoti kopoti ääntä. Ilmeisesti lukupää liikkuu edestakaisin ja jos se jatkaa samaanm malliin koko yön niin se ei voi kestää kauan. Muutenkin surisee pleikkari kokoajan. Hajoaa koko paska kohta.
 
Minäkään en ymmärrä miksi ihmiset valittaa aivan tuosta grafiikasta! Siinä ei ole mithään vikhaa! Hidden packaget ovat paljon enemmän "hiddeneitä" tällä kertaa, kolmosessa tahtoi osumaan alussa koko ajan nokan eteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anosar
Ei kannata jättää pleikkaria päälle ainakaan savetuksen jälkeen sillä juuri siinä kohdassa oma pleikkarini ainakin pitää sellaista kopoti kopoti ääntä. Ilmeisesti lukupää liikkuu edestakaisin ja jos se jatkaa samaanm malliin koko yön niin se ei voi kestää kauan. Muutenkin surisee pleikkari kokoajan. Hajoaa koko paska kohta.

Se surina johtuu siitä, että PS2 lukee levyä koko ajan. Sama ilmiö on muissakin peleissä, joissa dataa streamataan. Näin vältytään jaksoittaisilta latausajoilta. Jos PS2:ssa olisi kovo, se ei olisi välttämättä tarpeen. Olisi muuten hemmetin hyvä, jos tuohon olisi laitettu kovalevytuki mukaan. Olisi helpottanut pelintekijöitäkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
VC:tä tulee varmaan pelattua mun pelityylillä semmoset pual vuotta :D No ei siinä mitään, musta on siistiä viettää laatuaikaa mm. ryöstellen putiikkeja, leikkien sala-ampujaa, tienaamalla taxi-kuskina, keräillen moottoripyöriä, ettimällä uusia stunttimestoja yms.. Tehtäviä tulee tehtyä 1-5 päivässä. Eli pelattavaa riittää vielä :)

Jep. Ostin ton perjantaina ja pelasin joku neljä tuntii ja taisin suorittaa peräti kaks tehtävää. :D
 
Ylös Bottom