Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Grafiikka on aika huonoa ja hidastelee välillä pahasti, mutta tuskin ps2 parempaan pystyy. Muuten peli on ihan OK
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Stadionilla kävin minäkin jo aikoja sitten. Olihan se romuralli ihan hauskaa.![]()
Oletteko muuten käväisseet erään asekaupan "takahuoneessa", jossa on ampumarata ja "ampumakaupunki"? Minä kävin, muttei siellä oikeastaan mitään jännää ollut.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Uskomatonta kuinka piloilla väki on nykyään, vai onko kyse vain siitä etten minä tiedä paremmasta... mutta mielestäni tämä on ehdottomasti parasta mitä pelirintama tarjoaa tällä hetkellä!
Silti jotkut itkevät sen takia kun kuva pätkii jonkun millisekunnin, itse en ole edes pätkimistä huomannut...
Koettakaa nauttia pelistä, se tuntuu paljon paremmalta kun ei pelaa sitä ainoastaan etsiäkseen vikoja!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe
Onko joku tutkinut ampumaradan tarkasti hidden pakkakien varalta? Ite en jaksanu, oli semmonen sokkelo....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Missä vaiheessa peliä voi ostaa talon?? Tarvitsisin toiselle saarelle safe housen, ettei tarvitsisi rampata edestakaisin... Mutta joka talo-ikonin kohdalla peli vaan ilmoittaa, ettei voi vielä ostaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anosar
Ei kannata jättää pleikkaria päälle ainakaan savetuksen jälkeen sillä juuri siinä kohdassa oma pleikkarini ainakin pitää sellaista kopoti kopoti ääntä. Ilmeisesti lukupää liikkuu edestakaisin ja jos se jatkaa samaanm malliin koko yön niin se ei voi kestää kauan. Muutenkin surisee pleikkari kokoajan. Hajoaa koko paska kohta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
VC:tä tulee varmaan pelattua mun pelityylillä semmoset pual vuottaNo ei siinä mitään, musta on siistiä viettää laatuaikaa mm. ryöstellen putiikkeja, leikkien sala-ampujaa, tienaamalla taxi-kuskina, keräillen moottoripyöriä, ettimällä uusia stunttimestoja yms.. Tehtäviä tulee tehtyä 1-5 päivässä. Eli pelattavaa riittää vielä
![]()