Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On kyllä mahtavaa! Ne moottoripyörät, musiikki, kaupunki, kaikki on aivan mahtavaa. Peli vastas kyllä hyvin paljon odotuksia. Kävi muuten hauskasti ku rysäytin moottopyörallä auton perään ja se äijä lens siit sitte sen auton konepellille. Siin oli sitte hauska matkustaa auton konepellillä ja katella maisemia.

Minulla kävi kerran silleen, että ajelin ihan rauhassa tietä pitkin. Vastaan tuli toista kaistaa pitkin pieni autoletka. Yhtäkkiä niiden takaa ilmestyi skootteri jota jahtasivat poliisit. Skootteri törmäsi autoni keulaan ja skootterin kuski (semmonen nuori jengiläinen) lensi komeassa kaaressa katuun. Poliisit korjasivat sen sitten talteen. :D

Poliisit ovat kyllä ehdottomasti paljon älykkäämpiä esim. paikassa, jonne poliisiautolla ei pääse, niin poliisi tulevat juosten kimppuun eivätkä yritä autoineen seinien läpi tai jotain muuta typerää. Myös jos olet jossain reuna-alueilla niin kyllä siellä poliiseja riitää, kun GTA3:ssa kun menit vaikka rannalla ja sinulla oli 6 tähteä niin ainut poliisi, joka näkyi oli helikopteri.
Aivan mahtava kohta oli, kun riehuin ostarilla ja oli 4 tähteä, sitten kun menin ulos niin "Miami Vicen" äijät tulivat urheiluautolla oven eteen pillit päällä ja alkoivat ampua.

Tekisikö kenenkään muun mieli vaihtaa tulppa tai tehdä jotain sille monttupyörälle että se ottais jenkaa niinku pitää eikä pätkis niin pahasti?-)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
On kyllä mahtavaa! Ne moottoripyörät, musiikki, kaupunki, kaikki on aivan mahtavaa. Peli vastas kyllä hyvin paljon odotuksia. Kävi muuten hauskasti ku rysäytin moottopyörallä auton perään ja se äijä lens siit sitte sen auton konepellille. Siin oli sitte hauska matkustaa auton konepellillä ja katella maisemia.
Mulla kävi vähän samanlailla, että ajoin skootterilla päin autoo, mutta se äijä lensi sen edellä ajavan auton takalasista läpi ja jäi roikkuu puoliks ulkona sen auton perään ja auto jatko vaan matkaa. :)

jengiläisten puuhat ovat paljon parantuneet. Jo sekin että ne "pitää lippuu korkeella" hengailemalla pikkuläjissä turfillaan, mutta myös jengi sotia on enemmän, oon päässy todistaa/mukaan jo kolmeen.

Toimii myös hyvin se että kytät jahtaa muitakin. En oo nähny vielä yhenkään jengiläisen joutuvan pidätetyksi, mutta citizens arrest tapauksia vilisee koko ajan. Kerran kun otin oikeuden omiin käsiini, tuli kyttä paikalle pamputtaa pidättämääni nilkkiä, mutta sitten alkoikin ottamaan ite turpaan. Eli sain poliisin aseen ja pampun, plus toiset 50$ kun mätin taskuvarasta uudelleen turpaan.

Aah, jossaki kerran haukuttiin moottorisahan efektiä, mutta minusta se on loistava niin ihmisiin kuin autoihinkin käytettynä!

Äsken kävi aika kummallisesti. Menin ostarille Bansheella ja parkkeerasin sen oven eteen. Huomasin sitten juuri ennenkuin menin sisään, että joku tyyppi aikoo varastaa mun auoton. Noh, en välittänyt, menin sisälle. Ostarissa sitten jonkunaikaa riehuttuani huomasin, että se varas on ajanut ostariin sisälle. (!) Siinä sitten vähänaikaa katseltuani sen ajelua päätin hakea Bansheen takaisin itselleni, mutta heti kun pääsin auton lähelle, peli tilttasi. Aika outo bugi, olisi ollut ihan mukavaa päästä kruisimaan ostarin sisälle Bansheella. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Droz
olisi ollut ihan mukavaa päästä kruisimaan ostarin sisälle Bansheella. :)

Siellä isossa ostarissa on sisällä joku arvonta palkintoauto ja minähän poika nappasin sen ja huristelin siellä ostarin sisällä. Ihmiset juoksi hulluna pakoon :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Siellä isossa ostarissa on sisällä joku arvonta palkintoauto ja minähän poika nappasin sen ja huristelin siellä ostarin sisällä. Ihmiset juoksi hulluna pakoon :D
MÄ tein ihan samalla tavalla, mutta ostarin vartija sattus just olemaan vieressä ja sain kytät perään ni joutusin lähtee ostarilta!

Tossa toisessa saaressa pääsin lentämään ekaa kertaa isoa helikopteria, se on hieman erilaista kuin sen RC-helikopterin lentäminen! ! Löysin myös toisen helikopterin sieltä lähettyviltä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Minulla kävi aika kummallisesti. Seisoskelin sen palkintoauton vieressä ja yhtäkkiä joku jengiläinen juoksi auton sisään ja lähti samantien ulos. Auton varashälytin kävi soimaan ja vartija tuli pidättämään minua! :o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
MÄ tein ihan samalla tavalla, mutta ostarin vartija sattus just olemaan vieressä ja sain kytät perään ni joutusin lähtee ostarilta!

Tossa toisessa saaressa pääsin lentämään ekaa kertaa isoa helikopteria, se on hieman erilaista kuin sen RC-helikopterin lentäminen! ! Löysin myös toisen helikopterin sieltä lähettyviltä!

RC kopteri ja aikaraja ovat raivostuttavia..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
RC kopteri ja aikaraja ovat raivostuttavia..

niinpä... Mulla meni joku seittemän kertaa että pääsein sen rc tehtävän läpi! Ku pääsin läpi ni aikaa jäi vain 6sekuntia ja kone savutti jo aika lailla! Kyllä siinä sydän tykytti ihan kivasti!:cool:

pöllin moottoripyörän jossa oli 2 päällä, ja se kyydissä oleva päätti sitten tulla kyytiini.
yhteinen matkamme ei pitkä ollu koska ajoin umpikujaan ja poliisit pidätti.
en ole uudestaa saanu ketää tulemaa kyytiini, olikohan tuo sitten bugi.
suunnilee samaa aikaa menimme mopedin kyytiin, ensi luulin että se haluaa myös päästä puikkoihin, mutta kyytiin se tuli.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jo on aikoihin eletty... Mutsi haki pelin Stockalta.. Olivat kuulemma käyneet kyselemään, minkäs ikäselle tämä peli tulee..

Ilme oli ollut kuulemma mielenkiintoinen, kun oli sanonut 28 :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
pöllin moottoripyörän jossa oli 2 päällä, ja se kyydissä oleva päätti sitten tulla kyytiini.
yhteinen matkamme ei pitkä ollu koska ajoin umpikujaan ja poliisit pidätti.
en ole uudestaa saanu ketää tulemaa kyytiini, olikohan tuo sitten bugi.
suunnilee samaa aikaa menimme mopedin kyytiin, ensi luulin että se haluaa myös päästä puikkoihin, mutta kyytiin se tuli.

Ainakin Lancen saa kyytiin ennen sitä yhtä tehtävää jonne ilmeisesti pitäisi ajaa tuolla Lancen tuomalla valkoisella biilillä, itse hyppäsin mottoripyörän kyytiin ja kyllähän se Lancekin taakse hyppäsi! =)
Mutta onkos joku onnistunut nappaamaan auton niin että kartturin paikalla oleva ei lähdekään ulos autosta vaan jää autoon kirkumaan! ...itselläni ei oikein mielikuvitus tuossa leikannut vaan ajoin auton jorpakkoon ja hyppäsin itse vauhdista ulos... =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode

Mutta onkos joku onnistunut nappaamaan auton niin että kartturin paikalla oleva ei lähdekään ulos autosta vaan jää autoon kirkumaan!

_o/.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Ainakin Lancen saa kyytiin ennen sitä yhtä tehtävää jonne ilmeisesti pitäisi ajaa tuolla Lancen tuomalla valkoisella biilillä, itse hyppäsin mottoripyörän kyytiin ja kyllähän se Lancekin taakse hyppäsi! =)
Mutta onkos joku onnistunut nappaamaan auton niin että kartturin paikalla oleva ei lähdekään ulos autosta vaan jää autoon kirkumaan! ...itselläni ei oikein mielikuvitus tuossa leikannut vaan ajoin auton jorpakkoon ja hyppäsin itse vauhdista ulos... =)

Minäkin otin tuon Lancen moottoripyörään siinä tehtävässä!
Mulla on kerran jäänyt pelkääjän paikalle yksi tyyppi! Se tapahtui satamassa! Otin jonkun pakun ja sit ajelin ja ihmettelin mistä toi kiljunta tulee! sit hyppäsin autost ulos ja pelkääjän paikalla ollut typpi lähti ihan hulluna pakoon!

Moottoripyörällä on muuten hauskaa ajaa kun puhkaisee molemmat renkaat.:cool:

Ylös Bottom