Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
älä ny viitti, sehän on hyvä biisi.

minä jäin kuitenkin kaipaamaan 80-luvun parasta biisiä, Aha:n Take On Me.

Se on ihan KAUHEA, eikös se laulajakin ollut joku perheenäiti joka oli huonosti maskeerattu Geishaksi. Sen kappaleen video on vieläkin karmivampi.

Muuten musiikki on mahtavaa. Ei pärjää nykypäivän Destiny's Childit sun muut Pointer Sisterseille!

Mitä jäin kaipaamaan tanssimusapuolelta, olisi ollut Thompson Twinsien 'In The Name Of Love' ja Freeez 'IOU' kappaleita, 80 luvun diskomusiikin helmiä. 80 luvun isoimmat nimet kuten Duran Duran ja Culture Club olisi ollut myös kiva kuulla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Se on ihan KAUHEA, eikös se laulajakin ollut joku perheenäiti joka oli huonosti maskeerattu Geishaksi. Sen kappaleen video on vieläkin karmivampi.

Geishaäiti oli varmaankin Anka, joka lauloi biisin Japanese Boy. A-Ha oli ihan vaan perus 80-lukulainen heppu hoilaamassa, videossa oli jotain peilimeininkiä...

Musa onkin pelin parasta antia...ottaa vaan päähän toi juoni :mad:

Mutta kyllä mulle iskee toi Blondie ja sit sen jälkeen tuleva biisi joku Nena esittäjänä vai mikä nyt olikin?! Ehdottomasti ois vielä pitänyt löytyy 80-luvun kovin biisi, eli Voyage esittäjä tais olla Desirless? ;)

Kyllähän joku Bon Jovin hittikin ois pitäny saada soundtrackille, esim. Runaway tai Livin' on a prayer. Ja tietenkin KISSiä ;)

Mun mielestäni tuo Vice Cityn soundtrack on kokonaisuutena erittäin onnistunut. Mulle tulee 80-luku paljon herkemmin mieleen Nenasta, ABC:stä yms unhoon vaipuneista artisteista, kuin niistä jotka vaikuttavat vielä tänäkin päivänä - eli hyvä että niitä unohdettuja juttuja siitä löytyy niinkin paljon.

Mitä nyt tuohon olisi voinut lisätä? Ehkä jotain Stock-Aitken Waterman-koplan eurobeat-hirvityksiä. Toni olisi voinut vaikka Flashilla spiikata "ja tässä Bananarama nostalgisissa tunnelmissa.... Venus!". 80-luvun ilmiöitähän oli myös "etupuskurivokalistit" - Sabrina, Samantha Fox jne. En ole kuunnellut kaikkea musaa mitä Vice Citystä löytyy, joten voi olla että noita onkin siellä.

Ja sit ku puhutaan 80-luvun rokista niin mun mielestä ei ois voinu mitenkään unohtaa: Metallicaa, AC/DC:ta, GnR:ää. Lisäx ois voinu olla vaikka Alice Cooperia, Village Peoplea tai Madonnaa.

musta blondielta olis voinu olla vielä 'heart of glass' flash fm:llä

Ja onhan pelissä mukana village people ja vielä livenä (eli heput heilumassa malibun stagella, villit pippelit hengessä).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chemo
"ja tässä Bananarama nostalgisissa tunnelmissa.... Venus!". .

Eihän se vois sanoa nostalgisissa, koska peli sijoittuu 80-luvulle ja biisi on tehty 80-luvulla. jos se olis ollut GTA3:sen flashbackilla, niin sitten olis voinut puhua nostalgiasta. (välimerkin hyväilyä)

Parhaat biisit:
The Cult - She Sells Sanctuary
Kurtis Blow - The Breaks
Cutting Crew - (I just) Died in Your Arms
Herbie Hancock - Rockit
Laura Branigan - Self Control

Kaiken kaikkiaan ylivoimaisesti paras kokoelma pop-musiikkia mitä on missään pelissä nähty.

Parhaat biisit soundtrackilla

Quiet Riot - Cum On Feel the Noize
Ozzy Osbourne - Bark at the Moon
Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight
Slayer - Raining Blood
Toto - Africa :D

Voisko nuo parhaat biisit -listat laittaa tonne GTA Vice city your choice ketjuun.

Anyway, Onko joku nähnyt, että poliisit ottaisivat ihan oikeasti niitä rikollisia kiinni. Elikkä ajaisivat heitä takaa autoilla, helikoptereilla tai veneillä.Olen nähnyt vain semmosta, että kävelevä poliisi alkaa vaan yhtäkkiä jahtaamaan satunnaista ohikulkijaa, joka ei ole tehnyt mitään rikosta.

Sitten kun lavastin rikoksen eli tempaisin vastaantulevan autoilijan ulos autosta kun poliiseja ei ollut näköpiirissä ja ajoin sen verran hitaasti lähimmän poliisin näköpiiriin, että auton omistaja pysyi juoksemalla perässä. Pysähdyin ja auton omistaja tempaisi minut ulos autosta ja alkoi hakkaamaan mua. Poliisi ei paljoa välittänyt. Sitten kun löin autonomistajaa takaisin, niin heti poliisi tuli kimppuun.

Apache on hauska, sen saa armeija mestasta kun juoni osuus on läpi. Prkl, tällä hetkellä 98 paketti ja kaksi kadoksissa :( Pitää ravata taas kaikki paikat läpi

Hehheh! Minigun on kyllä aika letkeä lelu :). Sillä saa koko kaupungin matalaksi. Muuten, kun halusitte tietää, miltä tuntuu ajaa autolla kännissä, niin odottakaa Philin vikaa tehtävää :D...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Apache on hauska, sen saa armeija mestasta kun juoni osuus on läpi.

Vi**u suoraan sanottuna! Spoilereihin varoitus tai peliapu osastoon. Kiitos vaan tuostakin tiedosta :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Miten pelissä käydään huorissa?

Ajat yöllä kadun varteen hienolla autolla ja odotat että vähäpukeinen nainen tulee kyytiin. Sitten ajelet jonnekin syrjemmälle seudulle ja eikun hommiin. ;) Energiat nousee 125:een.

rampage

Onko asia minusta johtuvat vai ovatko nuo Rampage -jutut huomattavasti helpompia kuin GTA3:ssa?

Kun se alkaa niin heti on sitä jengiä niin pirusti ympärillä eikä niiden läpiviemisessä ole suuriakaan ongelmia. Kolme kertaa on suurin määrä mitä olen yhtä yrittänyt läpi, suurin osa mennyt ekalla yrittämällä.

Re: rampage

Onko asia minusta johtuvat vai ovatko nuo Rampage -jutut huomattavasti helpompia kuin GTA3:ssa?

Kun se alkaa niin heti on sitä jengiä niin pirusti ympärillä eikä niiden läpiviemisessä ole suuriakaan ongelmia. Kolme kertaa on suurin määrä mitä olen yhtä yrittänyt läpi, suurin osa mennyt ekalla yrittämällä.

Juu. Helppojahan ne. Nyt kun ne jengit ovat sellaisissa ryhmissä, niin on todella helppoa saada se summa täyteen. Hyviäkin puolia siinä on. Ne eivät ainakaan ole turhauttavia :D.

Re: rampage

No ne kyllä tosiaankin on helppoja. Menin eka yrittämällä se polttopullo rampagen läpi, vaikka kokeilin ekaa kertaa peliä kaverilla ja en oo ees kolmosta pelannu oikein paljon. Kaikki vaan kaatu siihen kun paloin itsekin, vai mitenkäs siinä kävi... No jotain sinne päin kummiskin :D

Ylös Bottom