Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Commando
Vaikuttaa loistavalta jatko-osalta. Mutta nuo soundtrackit kyllä tuntuvat rahastukselta, varsinkaan kun ei ole kovinkaan suuri temppu ripata niitä biisejä siitä dvd:ltä ja polttaa cd:lle omat lempparit.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
asevalikoista uzi, jossa oli jotain 2500 kutii vielä jäljellä!!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Hmm, vasemman saaren pollariaseman(se matala)vieressä on joku pommiliike, saako sieltä joskus ostaakin jotain vai jököttääkö se siinä huvin ja urheilun vuoks?, ryöstää sen varmaan pystyy, en tosin ole vielä kokeillut.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gaff
Hohhoijaa....kaikki ei oo pikkurikollisii, jotka menee sieltä mistä aita on matalin. Älä ota mallia tosta pelistä.
Miettisit vähän poika hyvä. onko se niin hienoa kun on omalla koneella poltettu, tarjoustalosta ostetulle cd:lle tallennettu kokoelma levy....Ei se ihan sama asia oo kun alkuperänen cd jossa on laadukkaat 4väri painatukset kannessa ja levyssä. Pyydä vaikka että äiti ostaa sen levyn sulle joululahjaksi niin tulee paljon parempi mieli ittellekkin.
moni haluaa maksaa tuotteesta sille jolle kuuluukin ja joka sen levyn on valmistanut. Ei ne ihan ilmaiseksi niiden biisien oikeuksia oo saanut.
Ei, mutta minä haluan kuunnella laadullisesti hyvää musiikkia. Laatua vaadin sekä sävellystyössä että äänenlaadussa. Olen muutaman kerran kopioinut musiikkia optista piuhaa pitkin MD:lle pleikan peleistä ja kaikissa laatu on ollut hieman heikohkoa ja äänentaso ei ole ollut paras mahdollinen.
Sitäpaitsi, jos kerran kansivihko & painatukset eivät merkkaisi kuluttajille mitään, niitä tuskin olisi yhdelläkään levyllä. Hyvin tehdyt kannet maksavat helvetisti eikä niitä huvikseen laiteta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan acidjazz
Peli melkein läpi(siis jos hiddeneitä ja unique jumpeja ei lasketa), lataan pelin muistikortilta....loading...load completed ja TÖKSeli jämähtää mustaan ruutuun! Enkä oo sammuttanu konetta kesken seivauksen. Olin tehny jonkun näkösen varaseivauksen pari päivää ennen ja aloin tahkoon sitä,no seuraavalla pelikerralla yritin ladata sitä..ja taas sama juttu. Onkohan vika muistikortissa? Kyllä velipoika vaan pystyy omia seivauksiaan lataan.
Kyllä toi Cherry poppers ainakin mulla toimii seivatessa. Eilen seivasin sinne ja kyllä tänään sain jatkaaa ihan samasta paikasta ja samoilla aseilla ja samat tehtävät vetäneenä, että silleen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
Luin tossa eilen jostakin(enmuistamistä) että jos seivaa Cherry poppersissa niin se seivi kusee aina, pelin ainoita pahoja glitchejä, että ei kannata seivaa sinne vaan aina jonnekin muualle!