Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No voi Wittu!!! multa hävis just äsken asevalikoista uzi, jossa oli jotain 2500 kutii vielä jäljellä!!!! no onnex noita saa aina lisää, ihmettelin vaan kun olisin ruvennu räiskiin jengiläisii kumoon tyyliin drive-by.
 
Vaikuttaa loistavalta jatko-osalta. Mutta nuo soundtrackit kyllä tuntuvat rahastukselta, varsinkaan kun ei ole kovinkaan suuri temppu ripata niitä biisejä siitä dvd:ltä ja polttaa cd:lle omat lempparit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Commando
Vaikuttaa loistavalta jatko-osalta. Mutta nuo soundtrackit kyllä tuntuvat rahastukselta, varsinkaan kun ei ole kovinkaan suuri temppu ripata niitä biisejä siitä dvd:ltä ja polttaa cd:lle omat lempparit.

Hohhoijaa....kaikki ei oo pikkurikollisii, jotka menee sieltä mistä aita on matalin. Älä ota mallia tosta pelistä.

Miettisit vähän poika hyvä. onko se niin hienoa kun on omalla koneella poltettu, tarjoustalosta ostetulle cd:lle tallennettu kokoelma levy....Ei se ihan sama asia oo kun alkuperänen cd jossa on laadukkaat 4väri painatukset kannessa ja levyssä. Pyydä vaikka että äiti ostaa sen levyn sulle joululahjaksi niin tulee paljon parempi mieli ittellekkin.

moni haluaa maksaa tuotteesta sille jolle kuuluukin ja joka sen levyn on valmistanut. Ei ne ihan ilmaiseksi niiden biisien oikeuksia oo saanut.

Vaikkakin kyllähän Rockstar varmaan toimeen tulee vaikka yks muskelimasa suomesta menis biisit kopsaamaankin. ;)

Edit: pieniä kirjotusvirheitä sattuu kun on niin vanha ja väsynyt...
 
joo, kyllä toi mustakin on enemmänkin kulttuuriteko jota kannattaa tukea kuin rahastusta.

DVD:ssä ja PS2 peleissä mulle on todella tärkeää että en ostele mitään piraatteja. Kun ostan joulun jälkeen PC:n, niin sen peliteollisuutta en katso tärkeäksi tukea. En halua olla ainoa jamppa joka pitää sitä pystyssä, samalla kun ne jotka polttaa kaikki PC pelinsä väittää konsolien pelitarjontaa köyhäksi... Ostan pc:n tosin muuhun tarkoitukseen kuin pelaamiseen, joten ei niitä piraatti pelejä silläkään luultavasti tule haalittua
 
Gaff:

"Ei se ihan sama asia oo kun alkuperänen cd jossa on laadukkaat 4väri painatukset kannessa ja levyssä. "

Tää on mua kovasti jo aikasemmin naurattanut asia. Kuunteleeko ihmiset oikeasti kansia vai musiikkia? Hehheh..taitaa olla niin hienoa hipelöidä käsissä sitä 4v painatuskantta. ;) Tulee oikee kaveritki kateudesta vihreiksi.

"onko se niin hienoa kun on omalla koneella poltettu, tarjoustalosta ostetulle cd:lle tallennettu kokoelma levy"

Kyllä. Kaikkien omien suosikkiesi lisäksi oma kokoelma sisältää myös ne 2 hyvää biisiä jotka löytyvät laadukkaalta 4v painetulta kaupan kokoelma cd:ltä.

"moni haluaa maksaa tuotteesta sille jolle kuuluukin ja joka sen levyn on valmistanut"

Aivan, näinhän olet tehnyt jos omistat Vice Cityn.

"Ei ne ihan ilmaiseksi niiden biisien oikeuksia oo saanut."

Eivät olekkaan. Siksi pelin hinta sisältää myös tekijänoikeusmaksut. Ja kun olet maksanut pelin sinulla on oikeudet kuunnella niitä biisejä tai jopa kopioda ne tietokoneelle.
 
Hmm, vasemman saaren pollariaseman(se matala)vieressä on joku pommiliike, saako sieltä joskus ostaakin jotain vai jököttääkö se siinä huvin ja urheilun vuoks?, ryöstää sen varmaan pystyy, en tosin ole vielä kokeillut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
asevalikoista uzi, jossa oli jotain 2500 kutii vielä jäljellä!!!!

Itse muuten huomasin kun olin hetken aikaa pelannut että jostain ihmeestä oli ensin Uzissa n. 3000 kutia ja sitten parin tunnin päästä yli 6000 kutia vaikken ollut ostanut koko asetta kertaakaan, ainoastaan muutaman kerran käynyt hakemassa sen sieltä erään talon pihalta.

Tuo oli kyllä perin oudoksuttava juttu. Ja pian tuon huomattua alkoi vituttaa todella ankarasti kun löysin muutaman HP:n, pelasin pari rampagea ja tehtävän läpi enkä ollut tallentanut välissä, niin eikö ne ...tanan poliisit pidättänyt kun oli yksi tähti! En kuitenkaan raaskinut luopua saavutetuista eduista (HP:t, rampaget...) vaan annoin aseiden mennä.
 
*****:
Tää on mua kovasti jo aikasemmin naurattanut asia. Kuunteleeko ihmiset oikeasti kansia vai musiikkia?


Ei, mutta minä haluan kuunnella laadullisesti hyvää musiikkia. Laatua vaadin sekä sävellystyössä että äänenlaadussa. Olen muutaman kerran kopioinut musiikkia optista piuhaa pitkin MD:lle pleikan peleistä ja kaikissa laatu on ollut hieman heikohkoa ja äänentaso ei ole ollut paras mahdollinen.

Sitäpaitsi, jos kerran kansivihko & painatukset eivät merkkaisi kuluttajille mitään, niitä tuskin olisi yhdelläkään levyllä. Hyvin tehdyt kannet maksavat helvetisti eikä niitä huvikseen laiteta.

Eivät olekkaan. Siksi pelin hinta sisältää myös tekijänoikeusmaksut. Ja kun olet maksanut pelin sinulla on oikeudet kuunnella niitä biisejä tai jopa kopioda ne tietokoneelle.

Väärin. Tekijänoikeusmaksut kattavat vain peliin sisällytetyn musiikin osuuden. Rockstar on joutunut maksamaan lisää (varmaan aika paljon lisää) biisien oikeuksien haltijoille siitä että saavat tehdä kokoelmalevyt ja laittaa ne myyntiin.

Toki saat ottaa kopion omaan käyttöön, siinä ei ole (toistaiseksi) mitään kiellettyä. Mutta onko se vaiva sitten todella sen arvoista kun ne levyt maksavat (esim. cdon.com) 15 euroa ja saat sen musiikin kunnon cd:llä hyvälaatuisena.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Hmm, vasemman saaren pollariaseman(se matala)vieressä on joku pommiliike, saako sieltä joskus ostaakin jotain vai jököttääkö se siinä huvin ja urheilun vuoks?, ryöstää sen varmaan pystyy, en tosin ole vielä kokeillut.

Ei se ole pommiliike vaan ravintola. Katolla oleva kyltti on Exploder nimisen elokuvan mainos.
 
Tänään peli tilttas ekan kerran. Kuva jäi paikoilleen kun lentelin hekolla, radiosta kuului ihan normaalisti musiikkia. Painelin kaikkia nappuloita mutta mitään ei tapahtunut. Onneksi ei ollut tehtävää meneillään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gaff
Hohhoijaa....kaikki ei oo pikkurikollisii, jotka menee sieltä mistä aita on matalin. Älä ota mallia tosta pelistä.

Hohhoijaa sinulle. Jotenkaan en tunne itseäni pikkurikolliseksi kuunnellessani musiikkia tietokoneeseen kytketyistä kaiuttimista TV:n kaiuttimien sijaan. Eri asia olisi jos jakaisin musiikkia eteenpäin.

Miettisit vähän poika hyvä. onko se niin hienoa kun on omalla koneella poltettu, tarjoustalosta ostetulle cd:lle tallennettu kokoelma levy....Ei se ihan sama asia oo kun alkuperänen cd jossa on laadukkaat 4väri painatukset kannessa ja levyssä. Pyydä vaikka että äiti ostaa sen levyn sulle joululahjaksi niin tulee paljon parempi mieli ittellekkin.

moni haluaa maksaa tuotteesta sille jolle kuuluukin ja joka sen levyn on valmistanut. Ei ne ihan ilmaiseksi niiden biisien oikeuksia oo saanut.

No itseasiassa menin ostamaan kyseisen pelin juuri musiikkien takia. Ja noi neljä soundtrackia, jotka halusin olisivat maksaneet enemmän kuin itse peli. Äiti ei ole levyjä minulle ostellut viimeiseen 10 vuoteen, sen takia oma lompakkoni äänesti tuossa asiassa. Sainpahan mukaan kolme muutakin "soundtrackia" ja vieläpä pelin, jota voin pelailla jouluna kun on aikaa.

Oman moraalini mukaan katson maksaneeni peliä ostaessa myös oikeudesta kuunnella musiikkeja. Eiköhän osa maksamastani hinnasta mennyt myös alkuperäisille artisteille. En ole lisenssiehtoja lukenut, mutta varmaankin siellä kielletään ohjelmiston osien "rippaus". Sitten voikin miettiä, että mitäs jos kuuntelen biisejä suoraan DVD:ltä PC:lläni sen sijaan että ensiksi rippaan ne kovalevylle. Joka tapauksessa tulos on se, että kuulen musiikkia sieltä mistä haluan (eli kunnon kaiuttimista surkeiden TV-kaiuttimien sijaan).

Ei, mutta minä haluan kuunnella laadullisesti hyvää musiikkia. Laatua vaadin sekä sävellystyössä että äänenlaadussa. Olen muutaman kerran kopioinut musiikkia optista piuhaa pitkin MD:lle pleikan peleistä ja kaikissa laatu on ollut hieman heikohkoa ja äänentaso ei ole ollut paras mahdollinen.

Niin minäkin. Äänenlaatu ei kärsi tippaakaan kun kopioin musiikin suoraan DVD:ltä, DVD-asemaa käyttäen, koska ääni ei missään vaiheessa vaihda formaattia.

Sitäpaitsi, jos kerran kansivihko & painatukset eivät merkkaisi kuluttajille mitään, niitä tuskin olisi yhdelläkään levyllä. Hyvin tehdyt kannet maksavat helvetisti eikä niitä huvikseen laiteta.

Hieno kansi myy. Mutta siinä vaiheessa kun kotelo on kotona hyllyssä, sillä ei oikeastaan ole mitään väliä millainen kansi siinä on. Tietysti jos nuo soundtrackit sisältäisivät paljon extraa, musiikkia, krääsää jne, niin olisin sellaisen voinutkin ostaa. Mutta kun biisien nimet ja esittäjätkin näkee ohjekirjasta, niin mitä iloa siitä kaupasta ostetusta soundtrackista sitten loppujenlopuksi on?

Ja loppuun voisi sanoa, että olen itsekin piratismia vastaan. Periaatteena on, että ainakin ne pelit ja levyt ostan, joista pidän. Mutta jos kuluttajaa estetään vaihtamasta ostamansa musiikin formaattia yhdestä toiseen, niin silloin mennään liian pitkälle (esim osta kopiosuojattu CD kaupasta ja totea ettei musiikkia saakaan siirrettyä mp3-soittimeen).
 
Peli melkein läpi(siis jos hiddeneitä ja unique jumpeja ei lasketa), lataan pelin muistikortilta....loading...load completed ja TÖKS:peli jämähtää mustaan ruutuun! Enkä oo sammuttanu konetta kesken seivauksen. Olin tehny jonkun näkösen varaseivauksen pari päivää ennen ja aloin tahkoon sitä,no seuraavalla pelikerralla yritin ladata sitä..ja taas sama juttu. Onkohan vika muistikortissa? Kyllä velipoika vaan pystyy omia seivauksiaan lataan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan acidjazz
Peli melkein läpi(siis jos hiddeneitä ja unique jumpeja ei lasketa), lataan pelin muistikortilta....loading...load completed ja TÖKS:peli jämähtää mustaan ruutuun! Enkä oo sammuttanu konetta kesken seivauksen. Olin tehny jonkun näkösen varaseivauksen pari päivää ennen ja aloin tahkoon sitä,no seuraavalla pelikerralla yritin ladata sitä..ja taas sama juttu. Onkohan vika muistikortissa? Kyllä velipoika vaan pystyy omia seivauksiaan lataan.

Mulla kävi sama juttu kerran, onneksi olin savettanut toisellekin paikalle ja se sentään toimi.Ei ole tehnyt tuota uudestaan, onneksi.
 
Luin tossa eilen jostakin(enmuistamistä) että jos seivaa Cherry poppersissa niin se seivi kusee aina, pelin ainoita pahoja glitchejä, että ei kannata seivaa sinne vaan aina jonnekin muualle!
 
Millos niitä tehtäviä alkaa taas tulemaa ku tein viimeks sen mis piti sitä rokkibändiä kuskata sillä autolla ja siin oli se pommi ja blaa blaa blaa...?

Ja nyt ei oo mitää tehtäviä?:confused: :confused: :confused:
 
Tuli vaan lentokentästä mieleen, että olisi todella mahtavaa reissata lentokoneella tekemään jonnekin kauemmas tehtäviä.. :) P.S. Koska Pole positionin saa ostaa ja mitä se maksaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
Luin tossa eilen jostakin(enmuistamistä) että jos seivaa Cherry poppersissa niin se seivi kusee aina, pelin ainoita pahoja glitchejä, että ei kannata seivaa sinne vaan aina jonnekin muualle!
Kyllä toi Cherry poppers ainakin mulla toimii seivatessa. Eilen seivasin sinne ja kyllä tänään sain jatkaaa ihan samasta paikasta ja samoilla aseilla ja samat tehtävät vetäneenä, että silleen.:p
 
Ylös Bottom