Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grandia X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

Mr.Dr.

Guest
Näyttää ihan mielenkiintoiselta. Grandia 2 DC:llä oli aika vaisu, mutta ehkä tuossa vois olla enempi potentiaalia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Dr.
Näyttää ihan mielenkiintoiselta. Grandia 2 DC:llä oli aika vaisu, mutta ehkä tuossa vois olla enempi potentiaalia...

Blaah... Grandia 2 DCeellä ei todellakaan ollut vaisu, vaan yksi parhaista rpgpeleistä kautta aikojen. Peittoaa mitkä tahansa Final Fantasyt mennen tullen.

Re: Re: Grandia X

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Blaah... Grandia 2 DCeellä ei todellakaan ollut vaisu, vaan yksi parhaista rpgpeleistä kautta aikojen. Peittoaa mitkä tahansa Final Fantasyt mennen tullen.

Sinulla Petteri taitaa olla DC-syndrooman kun joka alueella käyt ylistämässä sitä ja muita konsoleita mollaamassa. Kaikki konsolit ovat jumal... öh meidän silmissä tasa-arvoisia. :p
Grandia 2 jäi kokematta, kun DC pelailin, mutta SOA oli kyllä hyvä. Täytyykin odetalla tuota PS2 käännöstä G2:sesta kuten myös GX:ää.

Re: Re: Re: Grandia X

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi

Sinulla Petteri taitaa olla DC-syndrooman kun joka alueella käyt ylistämässä sitä ja muita konsoleita mollaamassa.
Ei mulla mitään DC-syndroomaa ole (vai onko?) enkä sitä pahemin ylistä (vai ylistänkö?), vaan kerron miten asiat on (vai onko?).

Grandiaa on tullu tahkottua jo PS1:llä ihan kivasti, täytynee hankkia Grandia2 nyt kun tulee Helmikuussa.. Grandia Xtreme taitaa mennä sitten jo 2003 puolelle.. mutta sekin tulee varmasti hankittua.. ei ole juurikaan peleistä pulaa tänäkään vuonna..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Grandiaa on tullu tahkottua jo PS1:llä ihan kivasti, täytynee hankkia Grandia2 nyt kun tulee Helmikuussa.. Grandia Xtreme taitaa mennä sitten jo 2003 puolelle.. mutta sekin tulee varmasti hankittua.. ei ole juurikaan peleistä pulaa tänäkään vuonna..

Tuolla antamassani linkissä on linkki Gamespotin omaan artikkeliin että ainakin Japanissa Grandia X tullaan julkasemaan tämän kuun 31. päivä... Kauan käännöksen tekemisessä kestää, en tiedä. Tullaanko peliä julkaisemaan euroopassa, sitäkään ei ole mitään ilmoitettu, joten täytyy vain odottaa... time will show...

Hmm.. nyt pitää kyllä jostakin tarkistaa, mutta olin lukevinani jostakin että Grandia2 tulee eurooppaan helmikuussa ja Grandia Xtreme parin kuukauden päästä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Hmm.. nyt pitää kyllä jostakin tarkistaa, mutta olin lukevinani jostakin että Grandia2 tulee eurooppaan helmikuussa ja Grandia Xtreme parin kuukauden päästä..

Hmmm... tuosta en ole kuullutkaan... jos löydät tuon jutun niin laita linkkiä tänne vain :)

Grandia X näyttää todella hienolta mitö olen videoista nähnyt.
mutta siinä kuvattiin vain taisetelua mutta sekin riitti vakuuttamaan minut.

Gamespot ei tykkää...

Gamespotissa oli vähä aikaa sitten juttua pelistä...
ne piti siitä taistelusta, mutta kuulemma muu oli pettymystä..
Se juttu vielä saattaa olla gamespotin sivustoilla.
Käykää kattomassa...ei oikein enää innosta odottaa...

Re: Gamespot ei tykkää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Gamespotissa oli vähä aikaa sitten juttua pelistä...
ne piti siitä taistelusta, mutta kuulemma muu oli pettymystä..
Se juttu vielä saattaa olla gamespotin sivustoilla.
Käykää kattomassa...ei oikein enää innosta odottaa...

Tarkoitatko tätä juttua: http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2846905,00.html ?
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin siinä sanotaan taistelumoodin olevan todella hyvä ja hauska, kun taas muut pelin alueet ovat pienoinen pettymys. Tällä he tarkoittivat että grafiikat eivät ole parantunut paljoa edellisestä osasta ja että vaikka pelissä on dialogi, niin turvaudutaan katsomaan puhelaatikon viereiseen kuvaan, että saa selville hahmon tunnetilan. Myös soundtrack on kuulemma heidän mielestään sarjan huonoin ja kamerakulmat vähän tökkii, mutta ei paljoa. Minua ei grafiikan/äänen laatu niin paljoa haittaa, koska tunnelma ratkaisee. Ja jos graffat on kakkososan tasoista, niin onhan sekin jo ihan jeesh. Kyllähän paremmat graffat ja äänet ovat aina plussaa, mutta ei pääasia. Ja täytyy muistaa, että tuokin on vain yksi mielipide. En todellakaan menetä omaa mielenkiinotani jos joku toinen ei pidä, mutta odotan nyt ainakin että pelistä tulee arvosteluja nettiin ja teen oman lopullisen päätökseni sitten niistä. Ja tuleehan se Grandia 2:kin vielä ennen tätä...

Näytti aika hyvältä!!
Vois olla ostamisen arvoinen.
Harmi kun traileri ei lähtenyt käyntiin ainakaan mun koneella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
eikös grandia 2 löydy jo ps2/pc myös?

sehän tuli ennen MGS2:ta ja ei kyllä vedä vertoja Grandialle. GX taas ei ole kolme vaan sellainen tylsä dungeon crawling julkaisu, jossa on kuulemma kolmen tunnin luolastoja ilman talletuspaikkoja siitä x eli se on tarkoitettu xtreme miehille. Veikkaan että G3 tulee erikseen

Re: Re: Re: Grandia X

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi

Sinulla Petteri taitaa olla DC-syndrooman kun joka alueella käyt ylistämässä sitä ja muita konsoleita mollaamassa. Kaikki konsolit ovat jumal... öh meidän silmissä tasa-arvoisia. :p
Grandia 2 jäi kokematta, kun DC pelailin, mutta SOA oli kyllä hyvä. Täytyykin odetalla tuota PS2 käännöstä G2:sesta kuten myös GX:ää.

Tässä ei petteri valehtele. DC:n Grandia 2 on loistava. Vasta 4 tuntia takana ja olen jo pahasti koukussa.

Ylös Bottom