Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GRID: Autosport

Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Ei ole oikeastaan mitään väliä onko auto ja radat samat, jos uramoodi on sellainen kuin grideissä on ollut. Kunnon pitkät Touring Car/pikkuformula kisat pystyyn (10-15kierrosta) ja kunnon Championshippi niin silloin samat autot ja radat kelpaa mainosti.

Muistini on todistetusti hyvä, mutta lyhyt ja erittäin valikoiva, mutta muistelisin, että Grid 2:ssa oli ainakin nuo kisojen pituudet sellaista 2-4 kierrosta/kisa ja "endurance"-kisoissakin ehti ajaa sen 5-6 kierrosta suunnilleen max. Kovin suuria toiveita en elättelisi, että nyt tulisi raju muutos, mutta sehän jää nähtäväksi. Onneksi syksymmällä saadaan jotain "uutta" autopelirintamalle DriveClubin, Crew'n ja Project CARSin muodossa, niin ei kovin kauaa enää tarvitse kärvistellä!
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Jos jostain pelistä niin tästä tulee sellaiset tuntemukset, että nyt vuotta myöhemmin julkaistaan se peli, mikä edeltäjän, eli tässä tapauksessa GRID 2:n, olisi pitänyt olla. Vuosi sittenhän tämä olisi ollut ehdottomasti odotuslistalla, mutta enää ei oikein ole käyttöä, vaikka muutokset sinänsä hyvältä vaikuttavatkin.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Luulin, että keskitytään kilpa-ajoon, eikä ois driftausta. Aiemmin postatuista videoklipeistä päätellen olin väärässä. Damn. :(
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Katselin tuossa tovin Inside Sim Racingin jätkien ajelua ja täytyy kyllä sanoa, että pieni kuume nousi taas. Kehuivat kovasti kaikkea siinä. Näytti olevan myös ihan aika-ajot ja lisäksi vaikka kilpailut on esim 4 kierrosta, niin kisan pituutta voi kasvattaa jopa viisinkertaiseksi, eli silloin päästään jo oikeasti hyvän mittaisiin kisoihinkin.

Kaikinpuolin alkoi vaikuttamaan todella mukavalta. Hyvät kuvakulmatkin tarjolla, kun saa kojelautanäkymän. Eli ohjaamosta, mutta ei tarvitse rattia katsella sieltä keskeltä autoa. Todella hyvä. Alkoi taas ihan tosissaan kiinnostaa.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

No kyl, Codemasters on tehnyt hyvää jälkeä jo Colin McRae ykkösestä lähtien. Toca sarjat myös, iteltä jäänyt nuo Gridid väliin kun ei tuo arcade oikeen iske. No tätä Juhannuksen jälkeen ja syssymmällä varmaan uuden raudan osto eessä kun tulee tuo Project Cars. Hyvä sekin...
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Tämäkin ilmestyy kauppojen hyllyille ensi viikolla. Mukavan kevyttä kesäajeluahan tämä taatusti on, joten katsellaan joutuuko tämän nappaamaan mukaansa.

[video=youtube;pWgTHzXMdkQ]http://www.youtube.com/watch?v=pWgTHzXMdkQ[/video]
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Luulin, että keskitytään kilpa-ajoon, eikä ois driftausta. Aiemmin postatuista videoklipeistä päätellen olin väärässä. Damn. :(

Samoilla linjoilla. Ärsyttää kun sitä driftausta pitää nykyään laittaa jokaiseen autopeliin. Ja vielä jos se on jotenkin pakotettu, että esim. uramoodissa tulee jotain driftailukisoja niin ei kiitos.
Muuten peli vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Ekat Tocat :)p) oli aikoinaan mukavaa pelattavaa :)
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Tässähän nimenomaan ei ole pakko driftata vaan voit koko uran ajaa sitä mitä haluat ja milloin haluat. Eli koko driftauksen voi skipata kokonaan, tai pelkästään driftata uran läpi.

Itsekin sitä vihaan, mutta tää oli eka jossa näyttäis olevan driftaus ihan hauskaa ja helppoa.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Olen katsonut paljon VVV:n videoita YouTubesta ja aina ollut fiilis, että toisaalta siinä on kaikki mitä olen ajopeliltä kaivannut, mutta jotenkin ajotuntuma näyttää oudolta. Ei oikein huonolta, mutta ei hyvältäkään. Lisäksi ura vaikutti monipuoliselta, mutta toisaalta ei hyvältä sekään.

Nyt gamereactorin arvio sai vakuuttuneeksi, että pelot on oikeassa olleet. Alelaarista voi tarttua matkaan.

http://www.gamereactor.fi/arviot/204414/Grid:+Autosport/
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Katseltuani muutamaa YT videota niin onhan tää haettava huomenna X360:lle.

Ratavalikoima on vaikuttava:
http://blog.codemasters.com/grid/06/grid-autosport-track-list/

Tää pätkä mut ainakin vakuutti kokeilemaan peliä (X360):
[video=youtube;CLMwhuNh_2Q]https://www.youtube.com/watch?v=CLMwhuNh_2Q[/video]

Tulee ihan vanhat ja hyvät TOCA ajat mieleen...
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

...onhan tää haettava huomenna...


Sama täällä mutta PS3:lle. Peli näyttää kyllä mielenkiintoiselta. Huomenna tulee pitkät tunnit töissä, että pääsee tämän hakemaan kaupasta:D
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Laittakaapa joku sit kokemuksia ratilla ajaessa, kun ohjaistuntuma näyttää rattivideoissa surkealta.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Laittakaapa joku sit kokemuksia ratilla ajaessa, kun ohjaistuntuma näyttää rattivideoissa surkealta.

Miten sä voit nähdä videosta ohjaustuntumaa?
Näiden kaverien videoita kannattaa katella. Ei ne ainakaan hirveesti hauku:

[video=youtube;1MIee6hQ3i8]https://www.youtube.com/watch?v=1MIee6hQ3i8&list=PL9jhFk9UVe_RuBdFreQ68r6YOGk-OSzDy[/video]
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Olen katsonut noiden, että VVV:n videoita paljonkin ja sieltä paistaa aika pahasti läpi tietty gridimäisyys joka on aivan kauheaa ja mulle pelikelvotonta. Ei mitään tekemistä aitojen ToCa sarjan kanssa.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Olen katsonut noiden, että VVV:n videoita paljonkin ja sieltä paistaa aika pahasti läpi tietty gridimäisyys joka on aivan kauheaa ja mulle pelikelvotonta. Ei mitään tekemistä aitojen ToCa sarjan kanssa.

Näin se valitettavasti on muutaman tunnin kokeilun jälkeen. Pelissä on hieman Grid 2:sta vaativampi ajomallinnus, mutta vielä aivan liian kaukana näistä konsolisimuista kuten Forzat, Gran Turismot ja Shift 2. Olisin toivonut pelin olevan edes lähellä Dirt 3:sta, mutta aika kauas jäätiin tuosta timanttisen kovasta arcaderallista. Muuten ihan hyvin tehty arcadepeli, mutta ajomallinnus on vain liian heikko. Autot eivät niinkään tottele renkaita vaan kääntyvät enemmän oman keskipisteensä ympärillä. Tekoäly on itseasiassa aika hyvä sekä melko aggressiivinen ja itse kisat ovat varsin mielenkiintoisia taisteluja. Toisaalta pelistä myös puuttuu vähän persoonaa ja se tuntuu vähän hengettömältä sekä nopeasti tehdyltä.

Mikäli kaipaa uutta Gridiä ja ei odota mitään mullistuksia Grid 2:sen jälkeen niin tätä voi suositella. Mikäli kaipaa uutta autopeliä niin parempi ajaa noita vanhoja pelejä tai odottaa uusia, esim. Project Cars.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

En itsekään simua kaipaa..itseasiassa en ollenkaan. Mutta juuri Dirteissä oli kiva ajomalli, mutta Gridit olleet kauheaa kuraa ratilla. Tosin itse vihasin Siftin ajomallia myös. En saa tuntumaa ja tosiaan auto ei käänny ollenkaan niinkuin pitäisi.

Olin jo monesti sortua ostamaan tämän, onneksi hillitsin..ostan alesta myöhemmin.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Itekin ostin tämän tänään, juuri ja juuri sain sen tänään. Voitteko kuvitella, että Hämeenlinnan Giganttiin tuli tänään kokonaista 3kpl näitä:eek:, PS3 versioita. Ihmettelin myyjällekin, että miten on mahdollista, PS4:n julkaisussa pleikka nelosiakin tuli enemmän kuin tuo kolme... Ihan käsittämätöntä.


Mutta nyt täälläkin pari tuntia peliä takana. Ihan hyvä autopeli, kokonaisuudessaan. Grafiikoissa Gran Turismo vie voiton helposti. Driftaus on helpompaa kuin Gran Turismossa. Aluksi auto tuntuu oudolta ajaa mutta kun ajaa jonkin aikaa niin ei se haittaa ja voi keskittyä pelaamiseen muuten.

Plussaa ehdottomasti siitä, että on noinkin monta eri luokkaa ajettavana. Jos joku ei halua ajaa formulalla niin jättää sen sarjan pelaamatta.

Parin tunnin jälkeen sanoisin, että kelpo ajopeli. Kyllä tämän kanssa vielä tunti jos toinenkin vierähtää. Onneks alkoi viikonloppu:cool:
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

En itsekään simua kaipaa..itseasiassa en ollenkaan. Mutta juuri Dirteissä oli kiva ajomalli, mutta Gridit olleet kauheaa kuraa ratilla. Tosin itse vihasin Siftin ajomallia myös. En saa tuntumaa ja tosiaan auto ei käänny ollenkaan niinkuin pitäisi.

Olin jo monesti sortua ostamaan tämän, onneksi hillitsin..ostan alesta myöhemmin.

Minä taas tykkäsin kovasti GRID 2 ajomallista just sopivan arcade (G27 ajelen) ja oikeestaan ihan samalta tuntuu kuin DIRT ajomalli. Ja juuri siksi olen odottanut kovasti tätä uutta ja jos vielä ovat hitusen viilanneet sitä ajomallia niin tämähän tulee oleen yhtä herqqua :D oma kopio ei kerennyt PE joten MA vasta päästään radalle :)
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Omiin näppeihin taas dirttien ja gridien kanssa ei oo mitään yhteistä ajotuntumassa. :D toinen on loistava, toisessa se on semmonen "höllyvä", eikä mitään tuntoa renkaisiin.

Kyllä tämäkin ostettua tosiaan tulee, kunhan on sopiva ale.
 
Vastaus: GRID: Autosport [Hype]

Tässä vähän miettinyt, että kehtaako enää hankkia X360 uusia pelejä. Mutta tämä kyllä kiinnostaisi. Vasta syksyllä tulee sitten PS4 autopelejä, joten aikaa tässä ois pelailla. Gird sarjasta ei ole ollenkaan kokemusta. mutta Dirt 2 ja 3 on kyllä omistuksessa. Eli kannattaako tämä hankkia, jos Gird sarjasta ei ole aijempaa kokemusta? Dirt 3 oli kyllä ajettavuudeltaan todella hyvä! Vois laittaa digitaalisena tulemaan, niin sais heti käyttöön.
 
Ylös Bottom