pelle
Well-Known Member
Sellainen tärkeä vinkki teille, jotka haluatte pelata kaikki sarjat 100% läpi, ostakaa niitä sponsoreita ja tehkää niistä ne vaadittavat tehtävät. Ite tätä pelannut jo 80 tuntia enkä ole vieläkään saanut viimeistä pääsarjaa urassa auki. Kyllä saa tahkota. Tein sellaisen virheen, että yhden formulan takia en saa viimeistä pääsarjaa auki, ja nyt joutuu pirusti grindaamaan, että on rahaa avata sponsori jossa on formulaan vaadittavat tehtävät.
Mä oletin tuon olevan joku pahempikin juttu, mutta mulla oli mekaanikon sponssi päivitykset ja oikeastaan kaikki muutkin päivitykset avattu jo hyvissä ajoin ennen kuin siirryin edes pro luokkaan vaikka ajoin oikeastaan vain sen mitä pakko on ja kun lopulta pääsin sinne niin rahaakin oli yli 460 000 joten mihin sä oikeen kaikki tuhlasit?
Pakko sanoa, että kyllä tuo tekoäly osaa käydä hermoille niin halutessaan.
Varsinkin open wheel kisat oli silkkaa paskaa kun ne ei muutenkaan välitä pelaajasta oikein yhtään ja sitten kun ne suuttuu sulle niin ne tulee ihan tarkoituksella päälle ja niillä tuntuu menevän herne nenään välillä jopa siitä kun mutkassa hieman kyljet osuu yhteen. Siis niin vähän ettei sitä edes huomaa.
Varsinkin formula x kisat expert tasolla sai melkein jo keksimään uusia kirosanoja kuten myös vintage proto fully upgraded kisa jossa mulla oli ainoana vaihtoehtona mazda 787b ja ykkös auto vetelee taas sateella ihan omilla fysiikoillaan täysiä kanttareiden yli eikä perä luisu mihinkään ja sulta lähtee perä heti alta kun edes hipaiset kanttaria.
Tietenkin ykkösenä ollut auto oli vielä porsche 962c joka on dlc auto.
Onneksi huomasin kuinka jossain kisoissa se sun startti paikka on täysin tuurista kiinni sillä ensin mun aloitus oli sijalla 11 ja sitten lähdin kisasta pois laittamaan pari päivitystä autoon ja seuraavaksi aloitinkin sijalta 19. Menin vielä kerran pois ja latasin kisan uudestaan ja startti oli kolmantena.
Tuo tuntuu ainakin niissä fully upgraded kisoissa toimivan joissa ajetaan vain se yks kisa.
Tuo tuli kyllä siinä formula x kisassa tarpeen ja silti oli pakko vetää jo ajoapuja päälle kun oli pakko ajaa ihan naurettavan agressiivisesti kaikki mutkat ja pienikin hipaisu vastustajilta pyöräytti auton välittömästi ympäri.