Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GRID Legends

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sellainen tärkeä vinkki teille, jotka haluatte pelata kaikki sarjat 100% läpi, ostakaa niitä sponsoreita ja tehkää niistä ne vaadittavat tehtävät. Ite tätä pelannut jo 80 tuntia enkä ole vieläkään saanut viimeistä pääsarjaa urassa auki. Kyllä saa tahkota. Tein sellaisen virheen, että yhden formulan takia en saa viimeistä pääsarjaa auki, ja nyt joutuu pirusti grindaamaan, että on rahaa avata sponsori jossa on formulaan vaadittavat tehtävät.

Mä oletin tuon olevan joku pahempikin juttu, mutta mulla oli mekaanikon sponssi päivitykset ja oikeastaan kaikki muutkin päivitykset avattu jo hyvissä ajoin ennen kuin siirryin edes pro luokkaan vaikka ajoin oikeastaan vain sen mitä pakko on ja kun lopulta pääsin sinne niin rahaakin oli yli 460 000 joten mihin sä oikeen kaikki tuhlasit?

Pakko sanoa, että kyllä tuo tekoäly osaa käydä hermoille niin halutessaan.
Varsinkin open wheel kisat oli silkkaa paskaa kun ne ei muutenkaan välitä pelaajasta oikein yhtään ja sitten kun ne suuttuu sulle niin ne tulee ihan tarkoituksella päälle ja niillä tuntuu menevän herne nenään välillä jopa siitä kun mutkassa hieman kyljet osuu yhteen. Siis niin vähän ettei sitä edes huomaa.
Varsinkin formula x kisat expert tasolla sai melkein jo keksimään uusia kirosanoja kuten myös vintage proto fully upgraded kisa jossa mulla oli ainoana vaihtoehtona mazda 787b ja ykkös auto vetelee taas sateella ihan omilla fysiikoillaan täysiä kanttareiden yli eikä perä luisu mihinkään ja sulta lähtee perä heti alta kun edes hipaiset kanttaria.
Tietenkin ykkösenä ollut auto oli vielä porsche 962c joka on dlc auto.

Onneksi huomasin kuinka jossain kisoissa se sun startti paikka on täysin tuurista kiinni sillä ensin mun aloitus oli sijalla 11 ja sitten lähdin kisasta pois laittamaan pari päivitystä autoon ja seuraavaksi aloitinkin sijalta 19. Menin vielä kerran pois ja latasin kisan uudestaan ja startti oli kolmantena.
Tuo tuntuu ainakin niissä fully upgraded kisoissa toimivan joissa ajetaan vain se yks kisa.
Tuo tuli kyllä siinä formula x kisassa tarpeen ja silti oli pakko vetää jo ajoapuja päälle kun oli pakko ajaa ihan naurettavan agressiivisesti kaikki mutkat ja pienikin hipaisu vastustajilta pyöräytti auton välittömästi ympäri.

Mä oletin tuon olevan joku pahempikin juttu, mutta mulla oli mekaanikon sponssi päivitykset ja oikeastaan kaikki muutkin päivitykset avattu jo hyvissä ajoin ennen kuin siirryin edes pro luokkaan vaikka ajoin oikeastaan vain sen mitä pakko on ja kun lopulta pääsin sinne niin rahaakin oli yli 460 000 joten mihin sä oikeen kaikki tuhlasit?

Pakko sanoa, että kyllä tuo tekoäly osaa käydä hermoille niin halutessaan.
Varsinkin open wheel kisat oli silkkaa paskaa kun ne ei muutenkaan välitä pelaajasta oikein yhtään...

Ostelin autoja paljon. Selvis vasta kymmenien tuntien jälkeen, että niitä sponsorien tehtäviä pitää tehdä että pääsee loppuvaiheessa eteenpäin. Arvaa vituttiko kun 80 tunnin jälkeen selviää, että loppu jää yhdestä autosta kiinni? En nyt muista enää paljonko rahaa pitää olla että saa formulan sponsorin avattua. Mielenkiinto loppui peliin tähän kun pitäs grindata samoja kisoja pirusti mitä jo ajanu.

Kyllä, open wheel kisat on ärsyttäviä kun siinä auto lentää mäkeen pienestäkin kosketuksesta.

Jokohan huomenna sais viimeinkin sen uran gauntletin auki.
Olen kyllä 95% varma, että mun täytyy ainakin yhdessä kisassa tiputtaa vaikeustaso hardille sillä mulla alkaa olemaan enää niitä kisoja jäljellä joiden kanssa on tullut kunnolla kiroiltua.
Eilenkin tuli taas varmistettua se kuinka tekoäly huijaa minkä ehtii. Class 7 fully upgraded kisa jossa autona on tarjolla mclaren M8D ja porsche 917/30 joka on tosi maailman puolella aivan ylivoimainen ja pelissäkin siinä on statsien mukaan puolet enemmän tehoa mitä mclarenissa ja myös parempi kiihtyvyys joten miten helvetissä se mclaren kiihtyy ja kulkee yhtä kovaa ja maaliin tullessa kakkonen ja kolmonen ajoi sellaisella ja oli alle sekunnin päässä. Tai no noin lähellä ne oli sen kaikki viis kierrosta mitä kisa kesti kun ei niihin saanut eroa mitenkään.
Ainoa syy miksi tuon monen yrityksen jälkeen edes voitin oli se kun hoksasin sen lähtöpaikan manipulointi kikan ja seitsemän kertaa kun latasin kisan uudestaan niin pääsin lähtemään paalulta.

Toki voisin vaan tiputtaa vaikeustason hardille, mutta kärsitään nyt vielä hetki ja yritetään voittaa se gauntlet.
Sen jälkeen en enää ikinä pelaa yhtäkään kisaa hardia kovemmalla tasolla ja aion nauttia jokaisesta ylivoimaisesta voitosta.

Nemesis systeemi on myös täysin rikki.
Ekan kisan lopussa tilanne voi olla se ettei kukaan vihaa sua, mutta seuraavan kisan alussa ainakin puolet kuskeista on taas vittuuntunut suhun jo startti ruudussa.
Codemasters tietää tuon ja korjaus kuulemma tulee seuraavan dlc:n yhteydessä.
Siis kuinka laiskaa voi olla kun ei edes bugi korjausta voi erikseen tehdä vaan nekin tulee vain dlc pakettien julkaisun mukana eikä siitä ole mitään tietoa koska tuo dlc edes tulee.
Kyseessä on kuitenkin yksi pelin perus mekaniikoista ja julkaisustakin mennyt jo yli 9kk.
Jos pelin laatu ja päivittäminen on tätä tasoa niin se ei lupaa kovinkaan hyvää tulevalle wrc pelille kun ottaa huomioon kuinka dirt rallyissakin vastustajien ajat oli kovemmilla vaikeustasoilla ja tietyilla autoluokilla top10 leaderboard tasoa enkä tiedä korjattiinko tuotakaan koskaan.

Sain kuin sainkin uran ajettua loppuun asti expertilla vaikka peli kyllä yritti kusettaa multa yhden voiton.
Taas kerran varmaan kymmenen yrityksen ja jatkuvan kiroilun jälkeen voitan ehkä 0.2s erolla ja mitä mäjähtää ruutuun kun tulen maaliin? 2nd place.
Siinä hetken katselin epäuskoisena ruutua suu auki että mitäköhän vittua nyt taas. Kyse ei siis ollut mistään oikomis rangaistuksesta sillä niistä peli kyllä ilmoittaa lopussa vaan mun ja toisena tulleen ajat vaihtoi paikkaa.
Onneksi tajusin ottaa videon talteen ja vielä varmistin, että kyllä se siellä mun takana oli perseessä kiinni kun tultiin maaliin.
Sanomattakin selvää, että pelasin tuon uudestaan easylla.

Eipä tuo eka kerta ollut kun jotain tuon tyylistä tapahtuu sillä pari päivää sitten oli vielä räikeämpi tapaus jossa ohitin ekana olleen ja pysyin edelleen kakkosena kun nyt se ykkös kuski muka olikin likemmäs 2 minsaa mua edellä ja maalissa sen kokonaisaika oli alle sekunnin.

Tuli sitten perään pelattua vielä enduring spirit ja rise of ravenwest lisärit kun ostin boxin marketplacelta deluxe version kun se vielä pari päivää sitten oli 18e.
Enduring spirit oli pettymys kun siinä oli live action videota vain alussa ja lopussa ja nuo oli se isoin syy miksi lisärit kiinnosti.
Tuohan tarjoaa endurance kisat sekä fujin radan, mutta mitään renkaiden kulumista tai varikkokäyntejä on turha odottaa vaan ainakin perus asetuksilla kisa kestää 10minuuttia, mutta nyt se sentään on ihan kunnon multiclass kisa joissa molemmilla luokilla on omat sijoitukset sen yleis sijoituksen lisäksi.
Tarjolla on myös muita kisoja kuten dubain radalla hiekkamyrskyssä ajamista trophy truckeilla.

Ravenwest lisäri sitten olikin ihan helvetin hyvä sillä välivideoita on parin kisan välein ja tuossa käydään koko historia läpi ihan niistä ajoista lähtien kun Ryan oli vielä itse kuski eikä koko ravenwestiä ollut olemassakaan.
Noissa vanhimmissa pätkissä kuvan päälle on lyöty feikki crt filtteri ja jopa lens flare efekti on ps1 tyylinen ja myös hud muistuttaa vanhoja toca pelejä.
Sitten kun siirrytään xbox 360:n grid aikakauteen niin käytössä on sen hud ja kuvan päällä on myös siitä tuttu kellertävä värifiltteri joka oli ruma silloin ja sitä se on edelleen, mutta pisteet tarkkuudesta.
Molemmat tuli pelattua normal tasolla ja perkele kun se olikin terapeuttista.

Ei tämän driftauksessa muuten ollutkaan mitään vikaa vaan jostain syystä mä en vaan saa niitä autoja ratin kanssa sladiin oikein mitenkään.
Sitten kun otin padin käyttöön niin homma meni kuten aina ennenkin ja uran eka kisa tuli vedettyä yhtenä kombona ekalla yrittämällä.

Tämänkin viimeinen dlc on näköjään julkaistu pari kuukautta sitten.
Lumiset maisemat on varsin komeita, mutta tuo uusi bugatti alkaa muistuttaa jo jotain hot wheels autoa.

Ylös Bottom