Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GSOY-Kerhon turinoita

Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Tähän varmaan voi tulla kaikenmaailman höntsääjät mukaan? Itelläni ei oo vielä edes ukkoa tehty...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Tottakai voi tulla,näinhän se tais olla tarkotuskin. :) Saa pelejäki pelattuu enemmän ku joukkueessa enemmän lössii.
Toisestaki ottelusta meidän porukka kahmas voiton numeroin 3-1. Hyvihän tää on alkanut! Ostin maalitykin tehostepakkauksen ja Pro 1 korttikin on nyt auki.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

on kyl hienoja traktoreita nää 65 ovl äijät :D boostpackit on osteltu. kyl tolla jotenkin tarkenee ku laittaa keskityksiä ranteella yläkulmiin.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

on kyl hienoja traktoreita nää 65 ovl äijät :D boostpackit on osteltu. kyl tolla jotenkin tarkenee ku laittaa keskityksiä ranteella yläkulmiin.

jos mukaan saa tulla niin tulen mielelläni mukaan laitan pyyntöä iltasella.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

on kyl hienoja traktoreita nää 65 ovl äijät :D boostpackit on osteltu. kyl tolla jotenkin tarkenee ku laittaa keskityksiä ranteella yläkulmiin.

Kyllä, mutta niiden kanssa pelaamisessa on jotain koskettavaakin :) Tulee ainakin pelattua yksinkertaista kiekkoa minkä moni unohtaa saadessaan kortteja auki. Auttaisi montaa pelaajaa jos välillä kävisi söheltämässä default-jampan kanssa...

Mutta on siellä meikäläinen ja m4zer ainakin mukana höntsissä kenellä on kortit auki, vähän helpottaa.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mulla ei oo sitten tästä touhusta mitään hajua... Että, jos jotain tärkeetä pitää kertoa, niin kertokaa toki. Oletan, että saan kutsun peliin automaattisesti, jos alatte pelaamaan ja olen online.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mulla ei oo sitten tästä touhusta mitään hajua... Että, jos jotain tärkeetä pitää kertoa, niin kertokaa toki. Oletan, että saan kutsun peliin automaattisesti, jos alatte pelaamaan ja olen online.

Juu ei :)

Pitää notkua pukukopissa odottelemassa porukkaa jos on peli kesken, liittyä partyyn tjs.

Bap-online valikoista käyt muokkailemassa pelaajan nimet, pituudet, painot etc valmiiksi. Ja edit pro:ssa jaat mahdolliset xp:t eri pelipaikkojen tyypeille. Drop-in/sparri-peleissä voit käydä keräämässä pelejä jos ei ole muita kerholaisia linjoilla.

Pelejä pelaamalla ja voittoja keräämällä avaat pelaajakortteja samaan tapaan kuin offline-bapissa, sillä eroavaisuudella että onlinessä et saa joka pelistä xp:tä vaan isomman kasan aina pelaajakortin avattuasi.

Pelaajatyyppejä pystyy vaihtamaan ja pisteitä jakamaan uudestaan, eli et ole nalkissa siinä pelaajatyypissä jonka ensimmäiseksi valitsit.

Kyllä se siitä selkiää.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Selvä homma! Noi säädöt mä tajusinkin... Odotan sitten, että joskus tieni päätyy kentälle saakka :D
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Selvä homma! Noi säädöt mä tajusinkin... Odotan sitten, että joskus tieni päätyy kentälle saakka :D

Tottakai sieltä kerhon rosterista näkee ketä on linjoilla, ettei tarvi gamertag kerrallaan tarkistaa tilannetta. Mutta automaattista kutsua ei tule peliä haettaessa esim kuten Connectedissa tulee jos pelaa sitä OTP-tyylisesti.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mites kun mulla on jo jossain pro 1 tasolla toi jantteri mutta kokonaisuus on vaan 56. What the hell..? Mitä noi buustipaketit kustantaa?
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mites kun mulla on jo jossain pro 1 tasolla toi jantteri mutta kokonaisuus on vaan 56. What the hell..? Mitä noi buustipaketit kustantaa?

No, ei se ovr mitään kerro. Jos Pro1 jo kehissä niin mieluummin sijoittaisin ne pari euroa yksittäisiin +5 boosteihin koska niille on käyttöä vaikka olisi mitkä kortit auki. Prioriteettina Speed/Acceleration/Agility/puckcontrol/passing...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Jos mitään muistan aikasemmista änäreistä, niin defensive ja offensive awareness auttaa myös varsinkin puolustamiseen. Myös sitten stick checkiä on hyvä nostaa, että saa kiekkoo pois ilman jäähyjä. Defensive awareness (mikälie suomennos, puolustustietoisuus?) auttaa syöttöjen katkomiseen, kun sijoitut oikein jne. Offensive awareness (hyökkäystietoisuus?) auttaa samaan tyyliin hyökkäyspäässä.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Nonii, nyt pääs pelailemaankin jo. Voittojahan meille vaan ropisee. Pahoittelut Stetsonille ja Tonpsille äskeisestä viivästelystä. Joutuu vastailee duunipuheluihin, jos tulee...

E: Mikit ois kiva juttu :) Itseltäni ainakin löytyy...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Totta nuo awarenessit, tosin ei alkukorteilla kannata niihin sijoittaa, eikä mielestäni boosteihinkaan koska ne aukeaa suhteellisen helposti pelaamalla kerhopelejä tai offlineä.

Mutta tärkeämpiä nuo awarenessit ovat alkukorteilla kuin vetoarvot, niihin ei juurikaan kannata pisteitä laittaa, ainakaan enempää kuin 10 costin ajan. Heti kun hinta nousee niin kannattaa siirtyä toiseen stattiin.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Meikäläinen viiden maissa linjoilla, jos muita löytyy vielä jäältä. Fiksailen vähän vaaleaa pelipaitaa ensin ja sitten jäälle...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Moro,

Tän ketjun selailin läpi ja innostuin heti. Mahtuuko sinne myöskin Carolinan gm mukaan :p? Korttina taitaa olla supertähti ja kokemusta löytyy jo nhl10:n kerhopeleistä asti.
Kotiudun töistä puol seiskaan mennessä niin laitan liittymispyynnön.
 
Ylös Bottom