Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GSOY-Kerhon turinoita

Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Muutama matsi poikien (?) kanssa pelattiin ja mukavaa lätkää oli. Tosiaan jokaisen ukko oli ku täi tervassa, mutta ajoittain mukavaa joukkuepeliä saatiin aikaan. Hieno idea tämä joukkue!
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Oli ihan hauskaa vaikka ei jätkät kyllä kiekkoon hirveen usein osu. Vois illalla ottaa uudestaan.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Jees. On kyllä täysi mahdottomuus haaveilla voitosta jos vastustajan ukot ei oo noita tönkkösuolattuja sillejä ja siivettömiä lintuja. :D Mitä noi pari vikaa peliä hävittiin suht selkeesti. Oikein hauska pelata hyvässä porukassa kun kiekkoa jaetaan ku kodittomille avustuksia. Mukavaa vaihtelua ja tätä on kiva harrastaa aina kun omat liigamatsit on saanu pois jaloista.

PS. Meinaako Miles moneen olla linjoilla?
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Käväsen tossa asioilla ni saatan sitten palata linjoille. Sieki oot saanu kokkailtua. :)
 
Ite ajattelin että voisin kans tulla hetkeks höntsäilemään ton kerhon puolelle, jos vaan populaa sattuu olemaan paikalla. Seiskan maissa joutuu kuitenkin jo lopettelemaan.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Voisin nyt räpsäyttää linjoille. Onkohan siellä ketään..?
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Osaako kukaan pelata veskaria? Ite joskus pari vuotta sitten taisin viimeks pelata kunnolla.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Itse olen ammentanut maalivahtioppiani Tapparan takavuosien huippuveskareilta Jari Halmeelta ja Jaromir Sindelliltä, joten parempi, kun en mene lähellekkään omaa maalia. Hyökkääjän rooli taipuu paikalla, kun paikalla ja kahteen suuntaan koitan aina pelata. Tosielämän puolustavana puolustajana onnistuu pakin paikkakin kyllä.

Kun vaan pääsis täältä töistä pois.
 
Jees, hyviä pelejä oli ainakin tossa äsken. Vähän rupes melkein harmittamaan, kun oli sopinut jo menoa illalle. No joo, mutta eiköhän siellä innokkaita pelaajia ole ihan riittämiin. :)
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Hyvät pelit kyllä oli päivällä. Tonpsin kaa saatiin myös mikit kuntoon 8) Itse pelaan kaikkia pelipaikkoja, mutta veskarina en ole kyllä ikinä pelannut. Ottawan gm liittynee myöskin, kunhan palaa reissulta. Tänää oli vähän härväämistä, ku joutu välillä vastaa työpuheluihin, mutta tätä taakkaa ei jatkossa ole :)
 
Ylös Bottom