Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Eli ajoit (Turismo siis) sellasia 1,03-1,04 aikoja, eli ihan samoja mitä ite olin ajanut alkuillasta ja Timpan huoneessa harjoituksissa (en edes keskittynyt yhteen kierrokseen, vaan siihen että auto olisi tasasen ajettava). Kisassa mulla paras taisi olla 1,06 ilman virheitä. En vaan ymmärrä mistä voi ykskaks tulla 3 sec lisää aikaa vaikka ajaa samalla tavalla kuin muutama minuutti aikaisemmin.

Aikaisemmissa kisoissa en ole vastaavaa huomannut, joten mitä asetuksia huoneessa oli nyt erilailla kuin aikaisemmin???

Ajoin tuon paalupaikka-ajan 2:01,7,mutta kisoissa jäin tuosta kierrosajasta reilut kaksi sekunttia ilman kolarointia ja mietin ettei Sasha tainnut ajaa tosissaan aika-ajoa,kun katos maisemaan aika hätäseen koittaessani pysyä hänen perässään kisan alussa...:)
Jep,Sasha ei varmastikkaa halunnu masentaa muita paaluajalla.Mut sä kyl masensit ainakin mut ajallas.:D

Tokion reversellä testeissä viikolla huomattiin, että kun otti vaikka 10 kierroksen kisan niin osa autoista hyytyi keskenkaiken.Huiput tippui johonkin 150km/h paikkeille:(

Yhteinen tekijä hyytymiselle oli siinä, että joku osuma tai vastaava oli tullut ennen vauhdin tippumista.Siinäpä taas Funakille bugien korjaamista kerrakseen

Tokion reversellä testeissä viikolla huomattiin, että kun otti vaikka 10 kierroksen kisan niin osa autoista hyytyi keskenkaiken.Huiput tippui johonkin 150km/h paikkeille:(

Yhteinen tekijä hyytymiselle oli siinä, että joku osuma tai vastaava oli tullut ennen vauhdin tippumista.Siinäpä taas Funakille bugien korjaamista kerrakseen
Hyytykö nekin jotka ei ottanut osumaa?Tuo osumisjutska sopis mun auton hyytymiseen,ku osumia tuli useita.:D

Kyseessä ei kuitenkaan ollut ihan normaali damage? Eli jos auto ottaa damagea kunnolla, niin tehot katoaa. Tämä näkyy punaisena täplänä siinä auton keskellä. Kulmissa (renkaissa) oleva damage ei taida näkyä tehoissa, vaikuttaa kai pelkästää auton ohjauseen ja pitoon.

Sen mitä joku sanoi, niin yhtäkkiä meno hyytyi ja ymmärsin että jotain pientä kosketusta johonkin oli ollu.Damageista johtuvaa se ei ollu ja nekin oli pelkästään light asetuksena.

Jos oli 10 kierroksen kisa ja kaverilla hyyty auto kierroksella 2, niin 8 seuraavaa kierrosta auto meni vaan sen 150km/h.

Jotain omituista eilisessä kisassa tuntui olevan...Viikolla kun ajeltiin 15 kierroksen testikisa meillä oli Jallmarin kanssa sama vauhti koko kisan ajan(10 sekunnin ero maalissa).Eilen Jallmari ajoi aika-ajoissa lähelle samaa vauhtia mun kanssa,mutta kisassa hänen kierrosajat oli lähes 3 sekunttia omaani huonompia.:eek:

Kyllähän siinä kisassa jotain hämärää oli, kaikki oli pelkkiä vastaantulijoita mulle ja sashalle.Jallukin vissiin hakenu tuoreet renkaat alle ja mä menin kevyesti vanhoilla kuluneilla ohi ja jätin sen samantien.

Hippulan puolesta vähän harmittaa ton hyytymisen takia.

Tälläinen sattuma myös,mitä itselleni ei oo ennen tapahtunut kävi eilen aika-ajoissa.Ajoin varikolle renkaan vaihtoon,mutta auto kulki varikon läpi pysähtymättä siellä ollenkaan...seuraavalla kierroksella uus yritys ja varikkokäynti sujuikin sitten normaalisti(toivottavasti tälläisiä varikon läpiajoja ei tuu jatkossa ainakaan kisan aikana:D).

Pisteet päivitetty :D
Ja joo, se renkaiten kuluminen unohtu vahingossa laittaa päälle...
No perjantaina parempi onni... Oon muute tasaisin kuski, joka kisassa oon ollu yhestoista :D

No perjantaina parempi onni... Oon muute tasaisin kuski, joka kisassa oon ollu yhestoista :D
Sun tasaisuus johtuu banskun syömisestä.:DEns kisas on mun tavoite olla yhestoista,ett sun tasaisuusputki katkeais.:)

No kyllä ne renkaat kului, ainakin mitttarin mukaan. Sitä en kyllä lähtenyt testaamaan että kuinka paljon olis vaikuttanut jos olis ajanut renkaat "puhki".

Pitäisköhän ne pisteet laskea uusiksi, sillä iteltä ainakin puuttuu 3 pistettä kokonaistuloksista?

Tämän viikon kisa jää väliin, koska olen reissussa.

Olen onnellinen, jos siis jatkan yhtä tasaista ajoa, niin olen pisteissä viimeinen, eli 10:s, koska jos olisit ajamassa, niin olisin ensimmäinen joka EI ole pisteillä :D

Ok. Rustaillaa ny kuitennii hieman noita sääntöjä joista oli puhe :D
Mulle käy oikein hyvin se sääntömuutos.:D Sit voisit muuttaa vielä vähän sääntöjä: "Jos jättää jonkin kisan väliin,ni pisteet nollataan" ja "jos ajaa paremmin ku hiphei,ni pisteet nollataan".:D

Ylös Bottom