Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mistä ihmeen sääntömuutoksista on nyt kyse?!?!?!
Timppa höpisi eilen jotain auton vaihosta kesken kauden,ett jos vaihtaa autoa ni pisteet nollautuu.Mut en tiä onko se sääntömuutos käytös. :confused:

EDIT:Kyl se muutos on näköjään käytös,alotusviestissä on mainita siitä.

No Timppahan tais ite olla se joka ekana vaihtoi autoa, tosin hänelle toi pisteiden nollaus ei paljoa vaikuta. ;)
Mutta eipä tuolla ole merkitystä juuri nyt. Mitsu tuntui olevan hitaampi illan radalla joten olisin joka tapauksessa ajanut Focuksella.

Noi autojen vaihdot kesken kauden on kyllä aika järjetön juttu.Jokainenhan sai valita haluamansa auton ennen seasonin alkua ja jokaisella on ollut mahdollisuuksia testata sekä säätää autoaan vaikka hyry mycke.

Kyllä auton saa aika hyvin käyttäytymään miten itse haluaa, kunhan tarpeeksi testaa.

Noi autojen vaihdot kesken kauden on kyllä aika järjetön juttu.Jokainenhan sai valita haluamansa auton ennen seasonin alkua ja jokaisella on ollut mahdollisuuksia testata sekä säätää autoaan vaikka hyry mycke.

Kyllä auton saa aika hyvin käyttäytymään miten itse haluaa, kunhan tarpeeksi testaa.
Oon testannu viitä eri autoa ja kaikki ollu yhtä huonoja/hyviä.En osaa säätää/ajaa näillä vehkeillä,mut tänään on tavoite ottaa ensimmäinen piste tästä sarjasta.:)

Oon testannu viitä eri autoa ja kaikki ollu yhtä huonoja/hyviä.En osaa säätää/ajaa näillä vehkeillä,mut tänään on tavoite ottaa ensimmäinen piste tästä sarjasta.:)

Joo, oon Jeesus ja laitoin noin nyt tällä kertaa :p
Mäki testasin muutaman kerran eri autoja, ja ei oo mulle autoa tehty vielä...
Mäki saan ekat pisteet tänää. Skål sille :D

No ei mulla ainakaan ollu valittavissa kuin kahdesta eri autosta, kolme muuta oli aivan liian kevyitä (ja yksi tais olla takavetonen + C4). Ja koska toinen oli joku 80-luvun kärry niin ainoaksi vaihtoehdoksi jäi siis yksi. Oishan sitä toki voinut ostaa vaikka 5kpl 850kcr kärryä, mutta en nähny siinä mitään järkeä.

Mutta on noissa autoissa erojakin, muutamalla radalla kokeillu kahta eri autoa, ja kummallakin kerralla eri auto on ollu nopeampi. Että aikamoinen testaaminenkin siinä on jos lähtee useampaa autoa testaa ennen kautta jokaisella radalla jotta löytäis sen parhaan vaihtoehdon, ite en aio sellaista tehdä vaikka uusi kausi tulisikin.

Tummennettu kohta ei muuten pidä paikkaansa, sillä siinä tapauksessa varmaan puolet autoista olisi C4:ia. Tai en oo ihan varma kun en oo sitä testannu, ehkä sitten ennen seuraavaa kautta.

Jees.. Eiköhän tämä(kin) sarja ollut osaltani tässä. Sori kaikille (lähinnä kulkusille) joiden kilpailua pilasin.

Tulokset:

1. rocla86
2. FIN_Micci
3. qpedroq
4. tryfailrepeat
5. tsupatsupa
6. eppu1985
7. Jallmari
8. hiphei_finland
9. Suomi-Rampa
10 Timppa1978

Jees.. Eiköhän tämä(kin) sarja ollut osaltani tässä. Sori kaikille (lähinnä kulkusille) joiden kilpailua pilasin.

Sori kaikille joiden kisat pilasit??? Kokoajan ajoit mua kylkeen, perään ja ties minne, ja vielä ku pilasit Kiveksen kisat siinä samalla kokonaan!
Kivekset tulee pisteille tässä kisassa...
Viddu että kehtaatki nyt lähteä pois ku rankaisisin sua!!! :mad:
Eli Rampa ei saa osallistua millekkään kaudella, vaikka mielenkiinonsa uudestaan löytäisi, kaikki hänen saamansa pisteet tullaa poistamaan!

Oli mikin kanssa varikkopysähdys tehty ja muutama sekunti mulla oli eroa mikkiin.Se, että olisinko saanu mikin kiinni tai en sitä ei saada koskaan tietää.Mutta sen tiedän 99.9% varmuudella että jos mikki tuli kisassa kakkoseksi niin minä olisin ollut kolmas.

Perustan väitteeni siihen, että minä ja mikki oltiin yhden pysähdyksen taktiikalla ja pysähdykset oltiin jo tehty sekä meillä oli aikalailla samat kierrosajat kummallakin.Varikkopysähdyksen jälkeisellä kierroksella se sitten tapahtui että joku kierroksella ohitettava runkkari lyö ohitustilanteessa jarrut kiinni.Ei siinä muuta kuin moottori hajos ja renkaat meni.Kiitos, todella herrasmiesmäinen teko.

Samoin jo aika-ajoissa joku idiootti ajeli keskellä tietä donitseja kun muut ajeli itelleen lähtöjärjestysaikaa.

Ei tätä tietty pitäis eikä saakkaan ottaa vakavasti, mutta perseillä voi muuallakin kuin ralliosakilpailussa.

Oli mikin kanssa varikkopysähdys tehty ja muutama sekunti mulla oli eroa mikkiin.Se, että olisinko saanu mikin kiinni tai en sitä ei saada koskaan tietää.Mutta sen tiedän 99.9% varmuudella että jos mikki tuli kisassa kakkoseksi niin minä olisin ollut kolmas.

Perustan väitteeni siihen, että minä ja mikki oltiin yhden pysähdyksen taktiikalla ja pysähdykset oltiin jo tehty sekä meillä oli aikalailla samat kierrosajat kummallakin.Varikkopysähdyksen jälkeisellä kierroksella se sitten tapahtui että joku kierroksella ohitettava runkkari lyö ohitustilanteessa jarrut kiinni.Ei siinä muuta kuin moottori hajos ja renkaat meni.Kiitos, todella herrasmiesmäinen teko.

Samoin jo aika-ajoissa joku idiootti ajeli keskellä tietä donitseja kun muut ajeli itelleen lähtöjärjestysaikaa.

Ei tätä tietty pitäis eikä saakkaan ottaa vakavasti, mutta perseillä voi muuallakin kuin ralliosakilpailussa.
En oo muistanut kenen kanssa (mutta sehän olitkin sä) kisan alussa oli tiukkaa vääntöä sijoituksesta usean kierroksen ajan,joka loppui mun myöhästyneeseen jarrutukseen pääsuoraa edeltävässä mutkassa.Tänkin jälkeen näköyhteys säilyi vielä pitkään,mutta harmikseni en pystynyt sua ajaan enään kiinni,että ois päässyt jatkaan ”kaksinkamppailua”,joten loppukisa meni mun osalta hiukan tylsäksi yksinajeluksi…
Kisassa aina tapahtuu ja noi ”turhat” kolarit tietysti turhauttaa kun niitä väistämättä tuppaa tuleen,mutta silloin kun ne ei ole tahallisia,mitä en usko sen nytkään olleen,en niistä juurikaan piittaa…:rolleyes:
Noi donitsien pyörittelijät aika-ajojen aikana on tosiaan harmittavia,mutta onhan oikeassakin liikenteessä tyyppejä,jotka luulevat tien käyttämisen olevan heidän ”yksinoikeutensa” muista kuljettajista piittaamatta.:)
Miksi muuten et ole tuloslistalla?Et kai kuitenkaan yhden kolarin takia mennyt kisaa keskeyttämään?

säästelin vähän renkaita hyökätäkseni mikin kimppuun ennen varikkokäyntiä, sinut jätin ja mikin otin kiinni sillä taktiikalla, mikki vaan livahti varikolle mun nenän edestä.Harmi vaan, hyökkäys olis pitäny aloittaa jo kierroksella 7, nyt tein sen vasta kierroksella 9:mad:

ihan sama, tästedes voitte ajella rallejanne ilman mua.onnea vaan kaikille.

ihan sama, tästedes voitte ajella rallejanne ilman mua.onnea vaan kaikille.

Ällös ny lähe pois sarjasta, tulin johtopäätökseen, jossa pääset viimeiselle pistesijalle.
Rampalta pisteet pois. Rampahan lähti pois sarjasta, niin nytte ei oo kolarikalleja enää mukana ;)

Ajele nyt edes tämä kausi loppuun, se on harmi jos hyviä kuskeja lähtee pois (vaikka olettekin olleet aika ylivoimaisia). Samallahan tässä sitten tulee karsittua niitä häiriköitä pois joten jäljelle jäävät saavat sitten ajaa rehdisti.

Se donitsien pyörittelijä harjḱoissa oli mun mielestä M1ks4 joka ei ole lopputuloksissa, en kyllä muista että lähtikö edes kisaan mutta senhän voi tarkistaa tallennuksesta.

rampalla näyttää olevan kokonaispisteissä pisteitä 8.olis aika kohtuullista että tämän terroristin pisteet jaetaan herran perseilystä kärsineiden kesken.eli mulle ja timpalle 4 pointsia per lärvi.

sama se, meni tää kausi sitten siinä.jos tulee kakkoskausi niin palataan asiaan uudestaan.

Ny kivekset meni ohi, jaetaan pisteet ja silti lopetat sarjan kesken? Ööö, häh? :D

Ylös Bottom