Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Timppa höpisi eilen jotain auton vaihosta kesken kauden,ett jos vaihtaa autoa ni pisteet nollautuu.Mut en tiä onko se sääntömuutos käytös.Mistä ihmeen sääntömuutoksista on nyt kyse?!?!?!
Oon testannu viitä eri autoa ja kaikki ollu yhtä huonoja/hyviä.En osaa säätää/ajaa näillä vehkeillä,mut tänään on tavoite ottaa ensimmäinen piste tästä sarjasta.Noi autojen vaihdot kesken kauden on kyllä aika järjetön juttu.Jokainenhan sai valita haluamansa auton ennen seasonin alkua ja jokaisella on ollut mahdollisuuksia testata sekä säätää autoaan vaikka hyry mycke.
Kyllä auton saa aika hyvin käyttäytymään miten itse haluaa, kunhan tarpeeksi testaa.
Oon testannu viitä eri autoa ja kaikki ollu yhtä huonoja/hyviä.En osaa säätää/ajaa näillä vehkeillä,mut tänään on tavoite ottaa ensimmäinen piste tästä sarjasta.![]()
Noi autojen vaihdot kesken kauden on kyllä aika järjetön juttu.Jokainenhan sai valita haluamansa auton ennen seasonin alkua ja jokaisella on ollut mahdollisuuksia testata sekä säätää autoaan vaikka hyry mycke.
Kyllä auton saa aika hyvin käyttäytymään miten itse haluaa, kunhan tarpeeksi testaa.
Jättäydyn pois sarjasta, kun ei tämä grön turismö oikein iske.![]()
Jees.. Eiköhän tämä(kin) sarja ollut osaltani tässä. Sori kaikille (lähinnä kulkusille) joiden kilpailua pilasin.
En oo muistanut kenen kanssa (mutta sehän olitkin sä) kisan alussa oli tiukkaa vääntöä sijoituksesta usean kierroksen ajan,joka loppui mun myöhästyneeseen jarrutukseen pääsuoraa edeltävässä mutkassa.Tänkin jälkeen näköyhteys säilyi vielä pitkään,mutta harmikseni en pystynyt sua ajaan enään kiinni,että ois päässyt jatkaan ”kaksinkamppailua”,joten loppukisa meni mun osalta hiukan tylsäksi yksinajeluksi…Oli mikin kanssa varikkopysähdys tehty ja muutama sekunti mulla oli eroa mikkiin.Se, että olisinko saanu mikin kiinni tai en sitä ei saada koskaan tietää.Mutta sen tiedän 99.9% varmuudella että jos mikki tuli kisassa kakkoseksi niin minä olisin ollut kolmas.
Perustan väitteeni siihen, että minä ja mikki oltiin yhden pysähdyksen taktiikalla ja pysähdykset oltiin jo tehty sekä meillä oli aikalailla samat kierrosajat kummallakin.Varikkopysähdyksen jälkeisellä kierroksella se sitten tapahtui että joku kierroksella ohitettava runkkari lyö ohitustilanteessa jarrut kiinni.Ei siinä muuta kuin moottori hajos ja renkaat meni.Kiitos, todella herrasmiesmäinen teko.
Samoin jo aika-ajoissa joku idiootti ajeli keskellä tietä donitseja kun muut ajeli itelleen lähtöjärjestysaikaa.
Ei tätä tietty pitäis eikä saakkaan ottaa vakavasti, mutta perseillä voi muuallakin kuin ralliosakilpailussa.
ihan sama, tästedes voitte ajella rallejanne ilman mua.onnea vaan kaikille.