Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No tilannetta pitää arvioida uudelleen.Laittelin sulle timppa autonsäätövinkkejä pleikkariin että pääset joskus nousemaan sieltä peräpäästä.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No tilannetta pitää arvioida uudelleen.Laittelin sulle timppa autonsäätövinkkejä pleikkariin että pääset joskus nousemaan sieltä peräpäästä.

Tottakai sä saat pisteet jotka menetit.
Kai ne säädöt on sellaselle kuskille, joka kiäntää ja viäntää rattia rajumman puoleisesti? :eek:

Tosin vasta huomenna, tänää pitelee kiirettä iltaa asti ja illalla ööliä ni ei muista mitää enää :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

pädillä ja lancerilla noi on unelma säädöt mulle.ratti, eri auto ja kuski niin ei välttämättä stemmaa yhtään.. kokeile, ei siinä mitään menetä
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

pädillä ja lancerilla noi on unelma säädöt mulle.ratti, eri auto ja kuski niin ei välttämättä stemmaa yhtään.. kokeile, ei siinä mitään menetä

Joo, pitänee tetsata ku saan auton tulille... Jos sul on tylsää, ni eti säädöt WRC Vokukselle :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

voinhan mä aikani kuluksi säädellä, kerro vaan mikä rata ens kisassa? etkö jotain höpissy et suzuka jää pois?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Joo, eilen oli kisan jälkeen juttua että vaihdetaan Suzuka johonkin muuhun. Mutta mä en nyt jaksa muistaa mikä se rata oli jota testattiin... Grand Valley reverse??? Niin ja se oli lyhyempi eli yhen tunnelin versio.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Joo, eilen oli kisan jälkeen juttua että vaihdetaan Suzuka johonkin muuhun. Mutta mä en nyt jaksa muistaa mikä se rata oli jota testattiin... Grand Valley reverse??? Niin ja se oli lyhyempi eli yhen tunnelin versio.

Itse ehdottaisin nurburgring nordschleifeä tai Deep Forestia.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Itse ehdottaisin nurburgring nordschleifeä tai Deep Forestia.

Mielestäni toi pitkä Nyrre ei oikee sovellu ralliradaksi. joku lyhyt rata ois kiva vetää uusiks, ku se lyhyt Eigeri kusi melkee kaikilla kukseilla. :eek:
Ja toi lyhyt Grand Valley ois sopiva, meni hyvin eilen seki rata...
Pärjäsin jopa muille siällä ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mielestäni toi pitkä Nyrre ei oikee sovellu ralliradaksi. joku lyhyt rata ois kiva vetää uusiks, ku se lyhyt Eigeri kusi melkee kaikilla kukseilla. :eek:
Ja toi lyhyt Grand Valley ois sopiva, meni hyvin eilen seki rata...
Pärjäsin jopa muille siällä ;)

OK, harmi kun mielestäni nyrre on GT5:sen parhain rata:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Parin hyvin nukutun yön jälkeen suurin kiukkupuuska perjantain tapahtumista on ohi.Paska homma, mutta eipä sille enää mitään voi.. oli mun omakin vika, että häivyin koko kisasta, olisin kyllä varmaan saanu siltikin pidettyä kolmannen sijan ja arvokkaat pisteet.

Nokka kohti tulevaisuutta ja testit alkakoon, joko rata on päätetty? koittakaa ny päättää niin pääsee testaamaan.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Parin hyvin nukutun yön jälkeen suurin kiukkupuuska perjantain tapahtumista on ohi.Paska homma, mutta eipä sille enää mitään voi.. oli mun omakin vika, että häivyin koko kisasta, olisin kyllä varmaan saanu siltikin pidettyä kolmannen sijan ja arvokkaat pisteet.

Nokka kohti tulevaisuutNa ja testit alkakoon, joko rata on päätetty? koittakaa ny päättää niin pääsee testaamaan.
Hyvä ett jatkat,vaik mun sijotusta mukana olos tiputtaa pykälän alaspäin.Rataa ei Timppa vielä ilmota,ku nyt on testikielto.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Rataa ei Timppa vielä ilmota,ku nyt on testikielto.:D

Totta, en saanu Kikkelstonen kanssa tehtyä sopimusta, että saatais harjoitella... :eek:
No kaippa mä sopimukseen sen kanssa pääsen viimeistää perjantai-iltana. :D

Pisteet päivitetty... Pitäs viel jaksaa laskea Rampan pisteet niille, joille ne Qluu.......
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Pääsenkö mukaan? :D Ajaisin Ford Focus RS WRC 07 '08.

No seuraavaan pääset kisaan pääset, mikki on plussaa. Ja jos kiilailet ja tönit muita ajajia, niin potkut sarjasta tulloopi.

Nii, haluaisko varakuljettajat alkaa ajaa sarjaa, ku ny ois tillooki. :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ootko timppa päässy pienen harmaapäisen äijän kanssa jo sopimukseen? tarvis vähän tietää, että voi kiertää testikieltoa.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ootko timppa päässy pienen harmaapäisen äijän kanssa jo sopimukseen? tarvis vähän tietää, että voi kiertää testikieltoa.

Melko lähellä ollaa sopimusta, näillä näkymin viimeistään aamulla oon tiedon saanu, paappa ku läks ihastelee Tsunamin vaikutusta Jaappaniin. :eek:
 
Ylös Bottom