Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Sulla ja kikkelstonella vissiin joku virallinen tiedotustilaisuus illalla? voisit aiheuttaa tietovuodon ja kertoo ns.sisäpiiritietona mulle ajettavan radan ja kierrosmäärät mielellään heti.

Sulla ja kikkelstonella vissiin joku virallinen tiedotustilaisuus illalla? voisit aiheuttaa tietovuodon ja kertoo ns.sisäpiiritietona mulle ajettavan radan ja kierrosmäärät mielellään heti.

Juu, mutta mä ammun kaikki videokuvaajat. Joten pelkkää kuivaa mustavalkoistatulossa. :D
Ei pysty tietovuotoaka järkkää heti, on vakoiluesto-ohjelma ja panomuuri nääs... :(

Joo, nyt on neuvottelut ohi ja nimet paperissa.
Ilolla saan sanoa, että rata on sama kuin tänäänkin ja renkaat Comfort Hardit!

No se jota ajettii tossa RM sarjassa, mutta takaperin, josko sitä sais joku laskettuu kierrokset. :D

Kenellä neropatilla välähti herneessä muuttaa rengassääntö kesken kauden? muutetaanko autot ja pp-pisteet samalla?

Juu tänää on illalla harkat ja ois kiva; jos mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan.
Teen huoneen asap kun pääsen pleikkarille.
Teretulemast. :)

Joo, tässä oon miettiny, ku joku Rokla sano, että pitkä Nyrre on sen lempirata, ni tänää ajetaanki se 24 tunnin rata 20 kertaan, silleen, että tulee sadettakin välillä.
Ja jos siinä radassa ei saa sadetta, ni sitte se variaatio, jossa sataa vettä.
Katsokaas, eihä meil oo perjantai iltana muutaka tekemistä. :)

Ylös Bottom