Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Joo, tässä oon miettiny, ku joku Rokla sano, että pitkä Nyrre on sen lempirata, ni tänää ajetaanki se 24 tunnin rata 20 kertaan, silleen, että tulee sadettakin välillä.
Ja jos siinä radassa ei saa sadetta, ni sitte se variaatio, jossa sataa vettä.
Katsokaas, eihä meil oo perjantai iltana muutaka tekemistä. :)

Onhan tää aprillia, onhan???:) Tuun muuten suoraan kisaan tänään , ei välttämättä kerkee ajaa aika-ajoja ollenkaan...

Grand Valley Speedway Reverse tulokset.

1. SSaasshhaa 15
2. rocla86 10
3. tryfailrepeat 8
4. anz3lmo76 7
5. FIN_Micci 6
6. eppu1985 5
7. thefastbell 4
8. qpedroq 3
9. Jallmari 2
10. hiphei_finland 1
11. ressu65

Tän päivän yhden pysähdyksen taktiikkani ”kusi” useaan alkukierrosten kolarointiin,jotka veivät sekä aikaa,että renkaat…
Lähdön ”romurallin” jälkeen sain kunnian aloittaa kisan heti pahaenteisesti porukan hänniltä.Kolarointeja aina tulee,mutta turhan paljon niitä tuntui sattuvan tänään omalle kohdalle.Harmi sinänsä,koska oli kiva rata ajaa ja hieman paremmalla tuurilla olis päässyt taistelemaan huomattavasti paremmista sijoista…:)

Yhdellä pysähdyksellä oltiin täälläkin, renkaat kesti hienosti sinne 18 kierrokselle asti ennen varikkokäyntiä.Jälkeenpäin ajateltuna kahden pysähdyksen taktiikka olis ollu nopeampi ainakin mulla.Toisaalta olin kyllä muutenkin käsittämättömän hidas, tuli vähän yllätyksenä toisten nopeus.. luulin meinaan testien perusteella olevani kurko, mutta reisille meni:p

Ite vedin kahdella pysähdyksellä. Renkaat oli 10 kierroksen jälkeen yli puolenvälin jo kuluneet joten ei olis yhden pysähdyksen taktiikasta tullut yhtään mitään. Tokan varikkopysähdyksen jälkeen anzelmo sai kiinni ja meni hetkeksi ohi. Mutta kun kisaa oli vielä se 7 tai 8 kierrosta jäljellä niin sain vielä kiinni ja pääsin ohi parempien renkaiden avulla. Kauden paras sijoitus niin pitää olla tyytyväinen.

Kuka helvetti oli tunnelissa poikittai ekalla kierroksella, kuka helvetti ajo mun perään... Ei meinaa ainaka perää ajajalla ollu tiedossa mitä herrasmies säännöt tarkottaa, ois saanu oottaa mua nii kaua ku ukko herää henkii ja päästää ohi, nyt ei oottanu ollenka... Siinä kohtaa meni mun mielenkiinto koko saatanan rallista!!! Muuten ois menny ralli hyvin, ku oli eka ralli joho sain säädöt kuntoo, ei ollu pallin säädöt sentää...!
Rangaistusta tulossa perkele!

Käsittääkseni se oli WRC joka jäi poikittain siihen vasemmalle kaartuvaan tunneliin sen seurauksena kun tuli toista sataa mua takaluukkuun.

Itse aiheutin kolarin/tein ohituksen hipheistä kiilaamalla sisäkurviin hölmössä paikassa,jonka jälkeen päästinkin hippulan takaisin edelleni...muistaakseni Jallmari tais jäädä odottelemaan puolestaan mua hänen kanssaan sattuneessa kolarissa (ilmeisesti oli omasta mielestään syypää siihen),joten kyllä herrasmiehiäkin sarjasta löytyy…:)

Itse aiheutin kolarin/tein ohituksen hipheistä kiilaamalla sisäkurviin hölmössä paikassa,jonka jälkeen päästinkin hippulan takaisin edelleni...muistaakseni Jallmari tais jäädä odottelemaan puolestaan mua hänen kanssaan sattuneessa kolarissa (ilmeisesti oli omasta mielestään syypää siihen),joten kyllä herrasmiehiäkin sarjasta löytyy…:)
Jep.Ni päästit,mut sun ois pitäny ajaa loppukisa mun perässä,eikä mennä ohi myöhemmin heittämällä ja karata multa.:DKaikki jotka olivat mua parempia,eivät olleet "herrasmiehiä".Tosi "herrasmiehet" oisivat antaneet mun voittaa.:D

Eikö timppa ollu tyytyväinen säätöihin? sitä vähän epäilinkin, säädöt oli tokioon tehty ja lancerille.Eilenkin oli sellaiset säädöt, että renkaat alkoi vasta toimimaan kunnolla kierroksella 10:)

Ei ollu kyllä mun rata nopeuden puolesta, en mitenkään pystyny eilen vastaamaan muiden vauhtiin.renkaat kyllä toimi loistavasti mut ei se paljoo auta jos ei kulje niin ei kulje.

Juu, kauden vikassa kisassa kaikilla on käytössä tasaväkinen sama ralliauto. :p

Jokaiselle sama auto ja pädi käyttöön.Uskoisin pädimiehenä antavani jo siinäkin tasoitusta rattimiestä vastaan.

Jokaiselle sama auto ja pädi käyttöön.Uskoisin pädimiehenä antavani jo siinäkin tasoitusta rattimiestä vastaan.
Et välttämättä,joillaki radoilla(eiger yms) ajan ite pädillä nopeampi aikoja,ku ratilla.Ja moni on pettynyt,ku hommaavat ratin ja sit toteavat,ett tulee paljon huonompia aikoja.Mut äkkii siihen tottuu ja pian ajatkin ovat pädin tasolla ja ehkä jopa parempia.:)

EDIT:Timppa,ei paljo auta vaik miltä listalta valitset autot,ni tuloslista ei kyl paljo muutu.Ja nythän me voidaan laittaa pärjäämättömyys huonojen säätöjen piikkiin,mut jos kaikilla sama auto,ni sit ois pakko myöntää olevansa surkea kuski.:o

Onkos Påjjaat harjoitellu Munakon rataa? Ja minkälaisilla ajoilla ootte kierroksenne päättäneet? Ite oon päässy vaa 1.36.5 aikoihin... :o
Tänää vois pitää harkat tossa RM-Kisojen jälkee.
Nii ja Penaltyt on Strong, koska kuitennii Munakos tulloo persiiseeajoja, ni saapaha miettiä tarkemmi si ajojajarrutuspaikkoja. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo, eli Damaget on täysillä huomisessa kisassa.
Mutinoita ei kannata kertoa, koska päätös on ja pitää.
Jos tulee mutinoita, ni Penaltitki on täysillä myäs.
Ehkä mäki pärjään ny kattokees... :p

Ylös Bottom