Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Joo, huiput varsinki. Ei saa olla nii vakava kisaillessa perjantai-iltana. ;)

Mä ainakin pidän hyvästä meiningistä (ja jengistä) ja tiukoista tilanteista mutta en tiukkapipoisuudesta, monesti ollu hyvää vääntöä kisan aikana milloin kenenkin kanssa. Ja siinä mielessä toi damage juttu on kyllä negatiivinen.

Mä taidan lopettaa oluen juomisen... YouTube - Bob Marley - Red red wine

Mix hyviä kuskeja pitäis "rangaista" sen takia,ett osaavat säätää ja ajaa paremmin ku muut?Vaik samat kuskit on aina kärkikahinoissa,se heille suotakoon.:)Ja joku nyt vastaa tohon kysymykseen,ett "saataisiis tasaisempia kisoja".Mikä ois kyl ihan hyvä homma,mut kilpailussahan mun käsittääkseni haetaan "parasta" kuskia.:)

Täten ylennän Micciksen ja Hippulan tuomareiksi. Jotka sitten ilmoittavat tahallisista kolareista ja muista. :p

Mix hyviä kuskeja pitäis "rangaista" sen takia,ett osaavat säätää ja ajaa paremmin ku muut?Vaik samat kuskit on aina kärkikahinoissa,se heille suotakoon.:)Ja joku nyt vastaa tohon kysymykseen,ett "saataisiis tasaisempia kisoja".Mikä ois kyl ihan hyvä homma,mut kilpailussahan mun käsittääkseni haetaan "parasta" kuskia.:)

Onhan noita sarjoja maailmalla monelaisia, ite pidin esim DTM ja ITC (vaimikäseseuraajaoli) sarjoista aikanaan kun niitä näytettiin suomen TV:stä ja välillä oli jopa suomalaisia kuskejakin mukana. Mikä on hyvä jä mikä huono sarja, se lienee aina katsojan silmässä.

Mutta onhan tässä sekin että osalla kuskeista on rangaistuspisteitä joka kisassa ja osalla ei. Onko sekään sitten hyvä asia. Taidampa harjoitella kauden päätöskisaan ja poikkauksena muista kisoista ajankin sen sitten selvinpäin. Näkeepähän sitten miten oikeasti pärjää.

Ja Timppa, en mä ainakaan tänää ala tuomaroimaan mitään, mulla on ihan tarpeeksi tekemistä siinä ku ajelen noiden kaiteiden välissä. :)

Jahas,oon sit yksin juo..tuomari.Sehän kyl sopii hyvin,arvatkaapas kenet julistan kisan voittajax lukuisten hylkäyksien jälkeen.:D

Jep jep, 45min kisaa purkkiin ja kattoo sen läpi 10-15 kertaa. ;)

Mutta jos kävis ajaa pari kierrosta ennen varsinaista kisaa.

Jep jep, 45min kisaa purkkiin ja kattoo sen läpi 10-15 kertaa. ;)

Tarkotin Juomarilla sitä, ettei tartte mitää uusintoja kattella, vaa ilmottaa, jos siellä radalla näkee jotai epämäärästä juttua kolaroinee ja sillee... U know mai ratör. ;)

Meen nyt testaan Focuksella ensimmäiset kierrokset Monacoa , että sais ees välitykset sinnepäin ennen kisaa…
Mitkä ovat nyt lopulliset asetukset illan koitoksessa?
Onko startti normaalilähtö vai jotain muuta?

Jos äänestää pitää , niin damaget pois... ei pysy auto ehjänä millään 45 minuuttia...Jos ei ite mokaa , niin varmasti joku muu.

No kertokaa sitte mulle täydelliset asetukset 08 Focukseen, ajotyyli on Alonso.

Ja tolleeko mä varmasti pääsen 1.33 aikoihin? :eek:
Ei voi varmaksi luvata,mutta laita noi asetukset kisaan,niin pitäis pystyä vetään ainakin 15 kierrosta ennen kuin ajat alkaa tippumaan ainoastaan tolle 1.33:n tasolle renkaiden kulumisen myötä…;)

Tipuin pari kertaa, boottasin modeemin ja tipuin taas. Ilmeisesti vikaa jossain muualla. Prkle :mad::mad::mad:

Ylös Bottom