Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Endurance tyyppinen kisa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neon8
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Neon8

New Member
Eli ajatuksena ois et ajettaisiin näin alkuun ainakin yksi noin 40-45min kestävä kisa.. Autoja en haluisi alkaa mitenkään älyttömästi rajaamaan, ajatuksissa pyörinyt 500pp raja muuten kaikki käy.. Ilman ajo apuja (ajoviivaa en lue noihin).. Alkuun aika ajot ja siitä sit nopein ensinmäiseksi vaiko olisiko käänteinen järjestys parempi ?

Pää pointti kait olis se et kaikki otsa kurtussa kisaavat jäis ennemmin muualle, kaikkea sattuu ja tämä on vaan peliä ei mitään sen vakavempaa, totta kai sikailla ei saa..

Mut kiinnostaisiko jokin tämän tyylinen ketään? pitäiskö olla pidempi ajo aika ? Itse suosisin jotain rataa missä kierros kestää noin 1min tuon tason autolla..

Eli nyt perjantaina 11.3 olisi eka kokeilu 21:30 pyrin pistämään pelin pystyyn hieman ennen puolta, mukaan saa tulla jos vaan kykenee, tällä hetkel ns. varmoja tulijoita ois jopa kaksi =) autot max 500pp, ilman ajo apuna..

neon_fin
hande1971

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 - Endurance tyyppinen kisa..

Saman kestosia kisoja on jo,mut ainahan ajaminen kiinnostaa.Perjantai ei ainakaan mulle sovi(rallisarja samaan aikaan). Käännetyssä lähtöjärjestyksessä ei oo järkeä yhen startin kisassa,tuskin kukaa ees haluaa olla nopein aika-ajossa ja sit lähteä kisaan viimeisenä.Ma,ke,to sopis mulle parhaiten.:)

Et vastaavia onkin, no enpä huomannut :) Mut ain yks mahtuu lisää jos vaan ajajia on :)

Joo käänetyssä lähtöjärjestyksessä on just se mälsää et vaikka se ajamisen kannala ois se parhain niin kukapa sitä tosissaan ajaa aika ajos jos tietää et on sitten vikana lähdössä..

Et vastaavia onkin, no enpä huomannut :) Mut ain yks mahtuu lisää jos vaan ajajia on :)

Joo käänetyssä lähtöjärjestyksessä on just se mälsää et vaikka se ajamisen kannala ois se parhain niin kukapa sitä tosissaan ajaa aika ajos jos tietää et on sitten vikana lähdössä..

Juu, meikän rallisarja ny esmerkiks kestää just kolme varttia, eikä se mun mielestä mikää enduranse oo :D

Mutta toi käännetty lähtöjärjestys meniski sillee, et ennen sitä kisaa, ois joku lyhyt aika-ajo ja kisa ja sen lyhyen kisan maaliintulojärjestys olisi siihen pitempään kisaan se käännetty lähtöjärjestys ;)
Mukana ku peräpukama, kunhan ei oo se perjantai... Sillon on se rallisarjani ;)

Yx asia on kyl aivan varmaa...sama missä järjestyksessä startataan,ni mä ja Timppa ollaan maalissa viimeisinä,jos nyt yleensä ehditään maaliin asti aikarajan puitteissa.:D

Yx asia on kyl aivan varmaa...sama missä järjestyksessä startataan,ni mä ja Timppa ollaan maalissa viimeisinä,jos nyt yleensä ehditään maaliin asti aikarajan puitteissa.:D

Totta, harmi vain, kun lauantaina on GT300 kisat ja sunnuntaina ei enää voi ottaa alkoa tarpeeks, että säki oisit aina vikana :D
Mutta Spokehan vois tulla kans sarjaan, ni ois kolmen "kärki" aina selvillä ;)

Itselläni pyörinyt myös saman tyylistä mielessä...tosin sillä idealla,että sais tehokkaimmilla autoilla jotain sarjaa pystyyn esim. keskiviikoksi,koska noita 400hp -500hp tehoisten auton sarjoja alkaa oleen jo kylliksi ja kaipais välillä jotain hieman vauhdikkaampaa menoa esim. vaikka tappiin viritetyillä SUPER GT 500-sarjan autoilla tai vastaavilla (vaikkapa Audi Abt Audi TT-R Touring Car 2002)...

Tämän tyylistä sarjaa,kun vielä joku muu alkais rakenteleen pystyyn/vetämään sitä,niin olisin itse ainakin ”riemusta kiljuen” mukana messissä...:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itselläni pyörinyt myös saman tyylistä mielessä...tosin sillä idealla,että sais tehokkaimmilla autoilla jotain sarjaa pystyyn esim. keskiviikoksi,koska noita 400hp -500hp tehoisten auton sarjoja alkaa oleen jo kylliksi ja kaipais välillä jotain hieman vauhdikkaampaa menoa esim. vaikka tappiin viritetyillä SUPER GT 500-sarjan autoilla tai vastaavilla (vaikkapa Audi Abt Audi TT-R Touring Car 2002)...

Tämän tyylistä sarjaa,kun vielä joku muu alkais rakenteleen pystyyn/vetämään sitä,niin olisin itse ainakin ”riemusta kiljuen” mukana messissä...:)
Mul on ollu aikeis alkaa vetämään jotain sarjaa/kisoja,mut näitä on jo melkein joka ilta,ni onko sit mielenkiintoa porukoilla ajella enää?:confused:

Mul on ollu aikeis alkaa vetämään jotain sarjaa/kisoja,mut näitä on jo melkein joka ilta,ni onko sit mielenkiintoa porukoilla ajella enää?:confused:
Ei tosiaan joka ilta viitsi alkaa kisaamaan,jolloin on jo hiukan valikoitava osallistumistaan sarjoihin,mutta ainahan sitä voi koittaa kuinka porukka "syttyy",jos löytyy joku hyvä(ainakin omasta mielestä:)) sarjaidea...

EDIT:Itseltä jää touko-syyskuun aikana perjantai ja lauantai sarjoihin osallistuminen...

Ei tosiaan joka ilta viitsi alkaa kisaamaan,jolloin on jo hiukan valikoitava osallistumistaan sarjoihin,mutta ainahan sitä voi koittaa kuinka porukka "syttyy",jos löytyy joku hyvä(ainakin omasta mielestä:)) sarjaidea...

EDIT:Itseltä jää touko-syyskuun aikana perjantai ja lauantai sarjoihin osallistuminen...
Mua kinnostais kokeilla nascar autoilla pitempi kisa,vaik indy,high speed ring yms, n.40-50min.Timpan ja sun kans ajettiin joskus 20kiekkaa ja tapahtumia riitti kisassa.Taidettiin kyl ottaa "säätöjuomaa" sillioin.:D

Mua kinnostais kokeilla nascar autoilla pitempi kisa,vaik indy,high speed ring yms, n.40-50min.Timpan ja sun kans ajettiin joskus 20kiekkaa ja tapahtumia riitti kisassa.Taidettiin kyl ottaa "säätöjuomaa" sillioin.:D
Kunnon nascar kisaa ei oo tainnut vielä ollakaan,joten ei hullumpi idea...
Täytyiskö muuten laittaa oma ketju alulle kilpasarjojen ja kisojen suunnittelulle?

EDIT:Ketju nyt tehtynä... :)

Eli näyttäis siltä et kiinnostusta olisi, mut ajankohta huono johtuen muista saman aikaisista kisoista ja pituutta kisalle pitäisi selkeästikin saada enemmän :)

Itselläni johtuen duunista ja sosiaalisesta elämästä niin perjantai ilta on melkein ainut vaihtari, milloin vois kisailla..

Itselläni johtuen duunista ja sosiaalisesta elämästä niin perjantai ilta on melkein ainut vaihtari, milloin vois kisailla..

Perjantai sopii tossa varttia vaille 23, sitä ennenhän on ne rallikisat jotka kestää aika-ajoineen sen viis varttia :)

No jos ajetaan kaksi noin tunnin kisaa , niin noin vartin vaille 23 alkaisi toinen joten siihen kykenet jo loistavasti osallistumaan :)

Tarkoitus on tosiaankin enemmän huvin vuoksi kisailla kuin hampaat irvessä pisteitä laskea :)

No jos ajetaan kaksi noin tunnin kisaa , niin noin vartin vaille 23 alkaisi toinen joten siihen kykenet jo loistavasti osallistumaan :)

Tarkoitus on tosiaankin enemmän huvin vuoksi kisailla kuin hampaat irvessä pisteitä laskea :)
Mä tuun kans siihen toiseen lähtöön,jos on tilaa.Käyn ensin pokkaamas kultpystin astalttirallikisasta.:DOnkos tuo 500pp millä ajetaan ja onko radoista vielä mitään ajatuksia?Avaatko priva vai yleisenhuoneen?Laitan sulle kamupyynnön,ni pääsen mukaan privahuoneeseenki.:)

Perjantai sopii tossa varttia vaille 23, sitä ennenhän on ne rallikisat jotka kestää aika-ajoineen sen viis varttia :)
Lyhennä aika-ajoja,15min riittäis hyvin.Nyt suurin osa vain ootteelee kisan alkua,ku ensin ovat paukuttaneet hyvän ajan.Mä ja sä yritetään parantaa epätoivoisesti aikojamme,mut ne vain huononee ja humalatila kyl paranee.:D

priva servun pistän, kätevintä niin joten pistäkää niitä kaveri pyyntöjä..
Rataa en ole vielä päättänyt, ehdotuksia? ja sovitaan et toinen kierros lähtee noin 23.. niin ehtii mukaan ja varmasti mukaan mahtuu..

priva servun pistän, kätevintä niin joten pistäkää niitä kaveri pyyntöjä..
Rataa en ole vielä päättänyt, ehdotuksia? ja sovitaan et toinen kierros lähtee noin 23.. niin ehtii mukaan ja varmasti mukaan mahtuu..
Mun puolesta saat ite valita radan ja kamupyyntö on lähetetty.:)

Ylös Bottom