Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic-sarja Heat 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Oli kyllä hienoimmat väännöt vaikka porukkaa olikin vähän. En kyllä omasta mielestä ajotaidoilta ole lähellekkään kärkeä mutta ehkä se tasanen ajo mitä nyt lopussa pari virhettä jonka johdosta spoeghe oli tosi lähellä imuetäisyyttä ja kädet rupesi tärisemään oikein kunnolla
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Omalta osaltani oli kyllä toivotonta koheltamista koko kisan ajan. Kaiken kruunasi bensan loppuminen 14. kierroksella.

Parempi onni ensi kerralla.:)
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

No ei se ^^juha mitään heikkoa ollu mun mielestä se joku 2-5 kierroksillakaan tapahtunut vääntö meidän kesken ollut :eek:

Hienoa oli kyllä kun huomasin edessä kiiltelevät perävalot kolmannen yön aikana ennen sarastusta, mutta viimesellä kierroksella se 170 oikeaan-mutka pitkäksi ->hävisin sen yli 20 sekkaa lopulta

PS, viitiks korjata typon nimimekistäni tuloslistasta :)

Pari eka kisaa meni hännillä pyörähdellessä, mutta nyt päästiin kunnon fiiliksiin vaikka aika tyhjäähän tuolla oli!
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Mulla pätkäs sähköt :mad:

Eipä sillä, meni kyllä kisa muutenkin niin reisille kun vaan voi. Käytännössä ensimmäiset kierrokset tolla radalla tuli aika-ajossa (2kpl), kisassa kun heitti yön niin olin kirjaimellisesti kuutamolla :D
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Voin jatkaa hostina jos kenttiksen purkki vieläkin rikki. Ihan hyvin tuo yhteys näytti pelittävän sarthe kisassa tosin kilpailijoita oli vähän

Hostaa vaan. Purkki on kunnossa. Mulla on treeni servu pysyssä jos joku haluu tulla ajelee
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Hyväksyppä juha sitten mun kaveripyyntö vielä niin löytää varmasti pelipaikalle, kun näytit puuttuvan kaverilistasta :)
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Olenko vielä sarjassa mukana? Nyt kun uusi hosti on väliaikaisesti voisin koittaa toimiiko hostin kanssa yhteys vai onko edelleen sama probleemo kuin vanhassa.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Olenko vielä sarjassa mukana? Nyt kun uusi hosti on väliaikaisesti voisin koittaa toimiiko hostin kanssa yhteys vai onko edelleen sama probleemo kuin vanhassa.

Ainakin taulukoiden mukaan olet mukana vielä, voidaan kokeillakkin yhteyden toimivuutta, laitan tuossa 20.30 servun päälle niin voidaan pistää lyhyt minikisa siihen niin näkee toimivuuden
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

2.1-11 Nürburgring GP 15 kierrosta - kilpailun tulokset:

Paalu: Riisseli

Race results:

1. anz3lmo76
2. Riisseli
3. Kenttis
4. juhase
5. Spoeghe
6. Beezer96
7. RRmessiah
8. Jeebo112
9. ablas
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Päivitetyt pisteet. Taas jos jonkun pisteet on laskettu väärin ilmoittakaa.

1. (#76) anz3lmo76 / anz3lmo76 56.

2. (#26) Dieselman / Riisseli 54.

3. (#32) JMiller / RRmessiah 43.

4. (#55) ^^juha / juhase 40.

5. (#80) 7-spoke / Spoeghe 33.

6. (#84) Demel / Kenttis 33.

7. (#79) Tryouter / Truman79 32.

8. (#**) Jeebo112 / Jeebo112 28.

9. (#96) Beezer96 / Beezer96 26.

10.(#8) Pete_69 / ablas 20.

11. (#89) Therussu / Therussu 20.

12. (#7) ProPain69/TimJoha 16.

13. (#34) ezkander / ezkander 0.

14. (#46) Leija_Spede / Leija_Spede 0.

15. (#11) TommiR / xxTommiRxx 0.

16. (#57) me fin / me-fin 0.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Unohtu ihan tuo, sen verta lyhyellä ajalla kyselin, että jopa itsekin unohdin koko jutun. :D Nyt kun olen kuullut että olen vielä listalla (sama hosti?) voin tulla tuohon vikaan kisaan 100% varmasti mukaan ja katsoa toimisiko yhteys nyt, jos se vielä sopii kaikille?
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Unohtu ihan tuo, sen verta lyhyellä ajalla kyselin, että jopa itsekin unohdin koko jutun. :D Nyt kun olen kuullut että olen vielä listalla (sama hosti?) voin tulla tuohon vikaan kisaan 100% varmasti mukaan ja katsoa toimisiko yhteys nyt, jos se vielä sopii kaikille?

sopiihan tuo, tervetuloa vaan...
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Aikookohan joku joskus päivittää heatin ykkösviestiin tai google-exceliin uusimman virallisen pistetilanteen? oishan se kiva ennen seuraavaa kisaa jo tietää ;)
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

RKELE!! Sinne meni mun kisat yhteysongelmiin... n. 30sek - 2min pysty olee servulla ja sitte disconnected... jes
Kokeilin resetoida ps3 ja adsl boxin mut ei mitää... Tyhjäsin GT5 cache tiedostot ja päivitin vielä Ps3 järjestelmän kellonki mut ei mitää auta...
Netikka 10/2 linja. NAT 2 ilmottaa GT5... Kismittää...
 
Ylös Bottom