Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic-sarja Heat 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Oli kyllä hyvä kisa, vaikka joutuikin viimeiseltä sijalta lähtee kisaan. Varsinkin Jack_Jofa-FIN-:in Lap_pen ja vleinosen kanssa oli tosi kovaa vääntöä.

Niin ja eiköhän se Simolle se paalupaikka mennyt.

Oli joo kyllä mahtavaa vääntöä siinä jossain vaiheessa kolmen nipussa, olin aivan täpinöissäni. Tuo oli eka "virallinen" online-kisani, ja pakko myöntää että vähän pisti jänskättämään. Vauhtia kuitenkin tuntui olevan ihan kohtalaisesti, pari kertaa tipuin lähes hännille, joten 7. sijaan täytyy olla tyytyväinen. Enkä ainakaan huomannut perseilleeni kummemmin, ja toivottavasti se näin olikin.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Näitä sattuu. Hiekallehan tuossa tuli mentyä ja tiputtua vitospaikalta viimeiseksi, mutta olipahan aikaa ottaa kiinni.. :)
Ihan mukavat fiilikset jäi kyllä kokonaisuudessaan. Mulla on replay tallessa, täytyy yrittää uppia se jonnekin näkösälle huomenissa.

En ollu ihan varma että osuinko niin en jääny siksi odottamaan että pääset ohi. Oli vissiin penaltyt päällä pelissä? mulle ei tullu penaltya eikä autoon mitään niin en ollu varma. Nyt jälkikäteen mietittynä ois pitäny jäähä odottamaan ku ei mulla ollu mitään mahiksia saaha kahta edellä ajanutta ukkoa kiinni kun ne paahto niin lujaa.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Yhden pakollisen stopin puolella täälläkin ollaan. Eri asia kuinka hyvin sitä saadaan valvottua. Replaytä joutuu sit tarkasteleen moneen kertaan. Vai onko siellä optionsseissa pakollisen varikkopysähdyksen asetus??

Sitten minkälaisen rangaistuksen siitä saa jos jättää käymättä.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Mielipiteeni varikkostopille: Ei pakollinen, kisan pystyy ajamaan ilman stoppiakin, eikä valvominen ole kovinkaan helppoa, saati, mikä olisi rankaistus?
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Hyvät kisat oli, vaikkakin paljon tapahtumia ja omien lipsumisten lisäksi sai välillä vähän työntöapua muiltakin, toivottavasti en itse tuuppinut.. :)

Miksi pitäisi olla pakollinen stoppi? Itse ajoin eilen racing mediumeilla, enkä stoppia tarvinnut. Kuitenkin taisi kaikki kärkiäijät vetää softeilla ja käydä varikolla? Voisiko tästä jopa päätellä että soft + stoppi oli nopeampi taktiikka?

Huomasin muuten sellaisen asian että onlinessä tehdy säädöt eivät ilmeisesti tallennu... Perjantai-iltana sain auton hienoihin säätöihin ja ajoin tasaisia 1.47 (jopa alle) kierroksia, sen jälkeen en peliin koskenut ja eilen aika-ajossa taisi olla 1.48-1.49 ja kisassa (onnistuneet kierrokset) tasaista 1.50-1.51. Hirveä ero vaikka kierrokset tuntuivat menevän melko rennosti. Ja siis alusta ihan eri asetuksissa kuin perjantaina.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Oli kyllä mahtava kilpailu, varsinkin neljä ensimmäistä kierrosta oli hienoa taistelua X_FinPro_X ja Guruback kanssa. Neljännen kierroksen vikassa mutkassa sitten menin hölmönä ajamaan vähän pitkäksi, jonka seurauksena tipuin viidenneksi kun X_FinPro_X, Guruback ja paukku125 painelivat ohi.

Loppukisa oli sitten lähinnä varovaista yksikseen ajelua ja renkaiden säästelyä. Pääsin Guruback:stä ohi kuudennella kierroksella kun hän teki pienen virheen paukku125 vastaan käydyn kilpa-ajon yhteydessä.

Voittaja Simo911 sai sen verran ison kaulan ensimmäisten kierrosten aikana ja oli varmaan suht helppo kilpailu hänen osalta. X_FinPro_X olisi varmaan ainoa kärkinelikosta, kuka Simon ois pystynyt haastamaan, mutta jumittui mun taakse ensimmäisillä kierroksilla ja ero kasvoi liian suureksi:)
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Oli kyllä mahtava kilpailu, varsinkin neljä ensimmäistä kierrosta oli hienoa taistelua X_FinPro_X ja Guruback kanssa. Neljännen kierroksen vikassa mutkassa sitten menin hölmönä ajamaan vähän pitkäksi, jonka seurauksena tipuin viidenneksi kun X_FinPro_X, Guruback ja paukku125 painelivat ohi.

Loppukisa oli sitten lähinnä varovaista yksikseen ajelua ja renkaiden säästelyä. Pääsin Guruback:stä ohi kuudennella kierroksella kun hän teki pienen virheen paukku125 vastaan käydyn kilpa-ajon yhteydessä.

Jep oli mukavaa kilvanajoa vaikka lähtöpaikan sain lahjana..

Sähläsin vaan ihan kunnolla tossa kisan puolivälissä ja päätin sen jälkeen pelata upporikasta/rutiköyhää ja paukkasin varikolle vaihtamaan mediumit softeihin.

No eipä se niilläkään vauhti riittänyt tavoittamaan edellä ajavista muuta kuin Arsi_69:n.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

En myöskään tajua tuota pakollista stoppia, softeilla vedin koko kisan ilman varikko pysähdyksiä ja ihan hyvin renkaat kesti loppuun.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Tsukuban treenaajia ei ole paljon näkynyt online peleissä....Teidän lohkosta SSaasshhaa:lla on ainakin tuntunut olevan vauhti/säädöt kohtuu hyvin kohdallaan...
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Mä en pääse tänään kisoihin joten varasijalla oleva pääsee mun tilalle. ja tänään joutuu hostimaan joku muu... Koittakaahan ajaa nätisti...:) ARSI_69 heat 3
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Laittakaa tänne viestiä kun kisaserveri on päällä ja kuka hostaa. Itellä saattaa tehä tiukkaa ehtiä kisaan.
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Mulla on 8/1 nopeuksinen netti. Onko jollain parempaa tai suorastaan halua hostia? Jos ei niin mä voin hoitaa. Ilmoitelkaa!
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Juuri käynnistin virallisen huoneen.
Vapaata ajoa klo 21.10 asti, jolloin 3 kierroksen kisa, ja sen jälkeen aika-ajot. Varsinainen kisahan alkaa noin klo 21.30.
Tervetuloa!
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

Ei taida olla privaattihuoneilla numeroita?
Liitytään communityn kautta... Odottelen että suurinpiirtein kaikki olisivat paikalla, huudelkaa jos ongelmia!
 
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 3

10 vasta huoneessa... Laitan nyt käyntiin 3 kierroksen kisan, jotta saadaan tuo aika-ajo alkamaan. Venytetään sitä sitten että kaikki ehtisivät mukaan!
 
Ylös Bottom