Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mielenkiinnosta kysäisen. Mitenkäs on Heattien top 5 kuskit, kuinka moni on innolla mukana toivottavasti järjstettävässä kakkos kaudessa?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mielenkiinnosta kysäisen. Mitenkäs on Heattien top 5 kuskit, kuinka moni on innolla mukana toivottavasti järjstettävässä kakkos kaudessa?
Sitähän varten tässä on ajeltu puolityhjissä huoneissa, että saatais vihdoista viimein niitä kisoja aikaan. Näähän oli vasta jotkut alkukarsinnat. Toki olis voinu jollain tt-haastella tänkin hoitaa, niin olis päässy asiaan heti. Luonnollisesti puolet ilmoittautuneista ei varmaan ajanu sitä vaadittavaa neljää kisaa viidestä.

Toivottavasti ylläpitäjä pitää mestaruussarjan avoinna varakuskeille. Mielestäni, oli sarja mikä tahansa, niin ensisijainen tarkoitus on saada jokaikinen kerta gridi täyteen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Heat 2 päivitetyt pisteet. Taas jos jonkun pisteet on laskettu väärin ilmoittakaa.

1. (#26) Dieselman / Riisseli* 60.

2. (#76) anz3lmo76 / anz3lmo76* 58.

3. (#32) JMiller / RRmessiah* 47.

4. (#55) ^^juha / juhase* 46.

5. (#84) Demel / Kenttis 43.


6. (#80) 7-spoke / Spoeghe* 40.

7. (#79) Tryouter / Truman79 32.

8. (#?) Jeebo112 / Jeebo112 28.

9.(#8) Pete_69 / ablas 28.

10. (#96) Beezer96 / Beezer96 26.

11. (#89) Therussu / Therussu 20.

12. (#7) ProPain69/TimJoha 16.

13. (#34) ezkander / ezkander 1.

14. (#46) Leija_Spede / Leija_Spede 0.

15. (#11) TommiR / xxTommiRxx 0.

16. (#57) me fin / me-fin 0.

*Ajanut kaikki kiast


edit.
Tuossakin Heat2 lopputuloksissa esim. Anzelmo on ajanut 5 kisaa joten huonoimman kisan pisteet otetaan vielä pois.

Juu ei oo ei.
Josta tulikin mieleen että kun en ajanut tuota Circuit de la Sartherea niin onko se minun "huonoin suoritus" jota ei lasketa? Vai otetaanko pisteet pois ajetuista kisoista?

edit2.
Pisteitä miinustettu ja päivitelty
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Sitten pitäis ruveta katteleen mitkä kisat keltäkin lasketaan niihin neljään.

Itse olen ajanut 4 kisaa, mutta niiden pisteet ei taida riittää heatin top5. Tänään olis ollut hyvät saumat ajaa korkeelle, kun heat3 ei ollut kuin 6 osallistujaa. Mutta ei tullu ajettua, kun tuli Carolinan peli telkkarista :)

Edit. Tuossakin Heat2 lopputuloksissa esim. Anzelmo on ajanut 5 kisaa joten huonoimman kisan pisteet otetaan vielä pois.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

nonii nyt on ratti tullu ja voisimpa alkaa ajelee tätä cuppia et mites mahtuuko mihinkää luokkaa???
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Sitähän varten tässä on ajeltu puolityhjissä huoneissa, että saatais vihdoista viimein niitä kisoja aikaan. Näähän oli vasta jotkut alkukarsinnat. Toki olis voinu jollain tt-haastella tänkin hoitaa, niin olis päässy asiaan heti. Luonnollisesti puolet ilmoittautuneista ei varmaan ajanu sitä vaadittavaa neljää kisaa viidestä.

Harmi kuulla. Heat ykkösessä oli kyllä todella hyvin porukkaa, viimeistä kisaa lukuunottamatta. Kokonaisuudessaan ollut todella mukava ajaa ja kaikista ajoista jäänyt hyvä fiilis (viimeistä lukuunottamtta. Ja sekin aivan täysin oman kämmäilyn takia :))
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Heat 2 päivitetyt pisteet. Taas jos jonkun pisteet on laskettu väärin ilmoittakaa.

1. (#76) anz3lmo76 / anz3lmo76* 71.-12.=59.

2. (#26) Dieselman / Riisseli** 68.-9.=59.

3. (#32) JMiller / RRmessiah* 56.-9.=47.

4. (#55) ^^juha / juhase* 52.-6.=46.

5. (#84) Demel / Kenttis 43.


6. (#80) 7-spoke / Spoeghe* 44.-4=40.

7. (#79) Tryouter / Truman79 32.

8. (#?) Jeebo112 / Jeebo112 28.

9.(#8) Pete_69 / ablas 28.

10. (#96) Beezer96 / Beezer96 26.

11. (#89) Therussu / Therussu 20.

12. (#7) ProPain69/TimJoha 16.

13. (#34) ezkander / ezkander 1.

14. (#46) Leija_Spede / Leija_Spede 0.

15. (#11) TommiR / xxTommiRxx 0.

16. (#57) me fin / me-fin 0.

*Ajanut kaikki kiast
**Riisseli lensi kesken kisan ekassa edurancessa mutta laskin kuitenkinpisteet joten poistin sen kisan pisteet.


edit.


Juu ei oo ei.
Josta tulikin mieleen että kun en ajanut tuota Circuit de la Sartherea niin onko se minun "huonoin suoritus" jota ei lasketa? Vai otetaanko pisteet pois ajetuista kisoista?

edit2.
Pisteitä miinustettu ja päivitelty
Mä saan Anzelmolle pisteitä 58.
Monza 4
Tsukuba 3 = 13
Sarthe 1 + paalu = 16
Nyrre 1 = 15
Laguna 2 = 14


Paalut meni vissiin näin?:
Monza: Riisseli
Tsukuba: Jeebo
Sarthe: Anzelmo
Nyrre: Riisseli
Laguna: Ezkander

Mun pisteet (Riisseli) on mielestäni 60:
Monza 1 + paalu = 16
Tsukuba 2 = 14
Sarthe 7
Nyrre 2 + paalu = 15
Laguna 1 = 15

Helpoin laskutapa on se ettei miinustella mitään, vaan lasketaan neljän parhaan kisan pisteet yhteen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

nonii nyt on ratti tullu ja voisimpa alkaa ajelee tätä cuppia et mites mahtuuko mihinkää luokkaa???

En usko että enää tämän kauden kisaan pääsee mukaan sillä lohkojen varsinaiset kisat on jo ajettu ja sarjan viimeinen kisa nordschleife on niin sanottu race of champions-kisa johon osallistuu ainoastaan kaikkien lohkojen viisi parasta ratkaisemaan sarjan kokonaismestaruuden. Mahdollisesti ensiviikolla alkaa seuraavan kauden suunnittelu niin kannattaa olla hereillä jos haluaa mukaan.

Yleisesti jos uusi pelaaja haluaa osallistua johonkin muun käyttäjän ylläpitämään sarjaan/turnaukseen niin kannattaa ensimmäiseksi lukea kyseisen ketjun ensimmäinen viesti josta löytyy yleensä sarjan/turnauksen säännöt, osallistujat, aikataulut, ym. tarpeellinen tieto sarjasta/turnauksesta.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

noo itse asias olen ollu täs cupissa jo mukana mut juuri ennen ekan kisan alkamista ratti hajos nii en sit viittiny aloittaa... mut jos ens kautee sit pääsis
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

noo itse asias olen ollu täs cupissa jo mukana mut juuri ennen ekan kisan alkamista ratti hajos nii en sit viittiny aloittaa... mut jos ens kautee sit pääsis

Sori ei tullut katsottua osallistujalistaa niin luulin että olet vasta nyt ilmoittautumassa sarjaan mukaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Jännitys huipentuu, kun kaikkien ajettujen kilpailujen pisteet on laskettu yhteen. Tästä loppupistemäärästä vähennämme heikoiten onnistustuneen kilpailun pistemäärän.
Pistetaulukko on vielä vaiheessa, mutta siitä kyllä näkee jo sijoituksensa, jos jaksaa laskea.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mitenkäs muuten tuon viimeisen 'Race of Champions' -kilpailun alkamisaika? Jos aloitetaan 21:30 niin itse joudun ikävä kyllä jättäytymään pois :( Eli, jos ehdottaa saa, niin itse sanoisin, että kisä alkaa 20:00 ja aika-ajo lienee melko merkityksetön tällaisessa kisassa, eli sen voisi jättää pois?

Kisa kuitenkin kestää ajolta vajaat 2h (en ole vielä Z28:lla yhtään kierrosta testannut, mutta voisin heittää hatusta, että jossain ~7min mennään?) niin menee melko myöhään.

Kertokaa miltä kuullostaa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mitenkäs muuten tuon viimeisen 'Race of Champions' -kilpailun alkamisaika? Jos aloitetaan 21:30 niin itse joudun ikävä kyllä jättäytymään pois :( Eli, jos ehdottaa saa, niin itse sanoisin, että kisä alkaa 20:00 ja aika-ajo lienee melko merkityksetön tällaisessa kisassa, eli sen voisi jättää pois?

Kisa kuitenkin kestää ajolta vajaat 2h (en ole vielä Z28:lla yhtään kierrosta testannut, mutta voisin heittää hatusta, että jossain ~7min mennään?) niin menee melko myöhään.

Kertokaa miltä kuullostaa.

Jep. Itekki toivoisin tolle kisalle vähän aikasempaa aloitusaikaa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kannatan myös,että kisa alkaisi klo 20.00.Aika-ajon vois tosiaan hyvinkin jättää pois varsinkin,kun lähtöjärjestys on viime kisoissa muutenkin ollut vähän mitä sattuu(mistä lie sekin johtunut)...:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olisko ollu jotain 8min 30s kun äkkiä koitin kierroksen, siis Endurance tarkoittaa 24h kisan versiota radasta?

Sinänsä lähtöjärjestys merkkaa, että vanhalla osiolla on kyllä melko hankalaa ohitella. Mutta periaatteessa porukan pitäis olla melko tasasta, niin eiköhän se aika jonoksi mene ja ohitusten voi odottaa tapahtuvan vain todellisissa paikoissa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mutta periaatteessa porukan pitäis olla melko tasasta, niin eiköhän se aika jonoksi mene ja ohitusten voi odottaa tapahtuvan vain todellisissa paikoissa.

Mitä minä olen seurannut, on täällä ilmeisesti pari aika ylivoimaista kaveria. Varmaan ns. pääryhmä voisikin olla aika tasaista, tosin eihän sitä tiedä. Onhan Nyrressä myös pitkä suora, jolla varmaan pääse ohi parikin kertaa samasta kilpakumppanista. ;)


Ps. Mua ei haittaa, jos tuo kisa alkais 20.00
 
Ylös Bottom