Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kun täällä on kovasti ollut epäselvyyttä kumpi Nyrren pitkistä radoista ajetaan(olen saanut jopa sähköpostiinikin siitä kyselyjä!),niin laitan tähän nyt vielä varmistukseksi tän päivän ohjelman(BilriX saa tän korjata,jos se ei vieläkään ole mennyt mulle ”jakeluun”):)

Nürburgring Nordschleife (20,83 km)


Lämmittelyt n.20.00 – 21.15
Aika-ajot n.21.15 – 21.30
Kisa n.21.30 – 23.30


Osallistujat:

(#13) Hernerokka / Suomi-Rampa
(#21) S^Hansu / PNG-1
(#37) Jatama / Jatama_
(#43) JANTSU92 / JANTSU
(#3) Turismo / qpedroq
(#26) Dieselman / Riisseli
(#76) anz3lmo76 / anz3lmo76
(#32) JMiller / RRmessiah
(#55) ^^juha / juhase
(#84) Demel / Kenttis
(#98) simo h / Simo911
(#11) Lappe / Lap_pe
(#86) Sasha / SSaasshhaa
(#22) Jack Jofa / Jack_Jofa-FIN-
(#1) FinPro / X_FinPro_X
(#17) BilriX / BilriX

Tässähän tietysti ongelmana tuo aika-ajojen ajaminen, Eli ei paljoo jää aikaa ajella niitä, joten ehdotan, että avataan peli jo klo 20.00. jälkeen ja kisa itsessään alkaa jo klo 21.00.
Näin päästään jo hieman aikaisemmin saattamaan kilpailu päätökseen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässähän tietysti ongelmana tuo aika-ajojen ajaminen, Eli ei paljoo jää aikaa ajella niitä, joten ehdotan, että avataan peli jo klo 20.00. jälkeen ja kisa itsessään alkaa jo klo 21.00.
Näin päästään jo hieman aikaisemmin saattamaan kilpailu päätökseen.


Aivan! Lämmittelyt ovat muutenkin ihan turhia. Sama se on käyttää se aika aika-ajoihin.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässähän tietysti ongelmana tuo aika-ajojen ajaminen, Eli ei paljoo jää aikaa ajella niitä, joten ehdotan, että avataan peli jo klo 20.00. jälkeen ja kisa itsessään alkaa jo klo 21.00.
Näin päästään jo hieman aikaisemmin saattamaan kilpailu päätökseen.

Kannatetaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo...hyvä,että saadaan kisaa edes vähän aikaistettua,kuten täällä on jo moni sitä viikon mittaan toivonutkin...Peruutuksia kisaan on myös tullut paljon ja halukkaita korvaajia on jo tilalle ilmoittautunut...Toivottavasti tämä käy ja saadaan ruudukot täyteen...:)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo...hyvä,että saadaan kisaa edes vähän aikaistettua,kuten täällä on jo moni sitä viikon mittaan toivonutkin...Peruutuksia kisaan on myös tullut paljon ja halukkaita korvaajia on jo tilalle ilmoittautunut...Toivottavasti tämä käy ja saadaan ruudukot täyteen...:)

Minäkin voisin kisailla jos tarvitsee täytettä, varmuus asiaan olisi kyllä kiva saada niin kerkeisi totutella autoon?.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Harmin paikka mutta tänään en kerkee tulla ajamaan tuota endurance kisaa. Eli (#84) Demel / Kenttis ei pääse ajamaan endurance kisaa. Joku halukas voi ottaa paikkani.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt kun tämäkin kausi alkaa "vihdoin" päättymään, niin mites on tuon ensikauden laita? Millä autolla ja millä radoilla? :)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

HUOM!
BILRIX ON MUUTTANUT NYRRE-KISAN AIKATAULUA TÄNÄÄN JA SE ALKAA POIKKEUKSELLISESTI LÄMMITTELYILLÄ/AIKA-AJOILLA KLO 20.00 JÄLKEEN
!
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

No voi :mad::mad::mad::mad::mad:!!! Reenit loppuu klo 21.00 !! Koitan lähteä vähän aikaisemmin ... jotta kerkeis ajelemaan... Voisko toi kisa alkaa vaikka 21.15?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kun täällä on kovasti ollut epäselvyyttä kumpi Nyrren pitkistä radoista ajetaan(olen saanut jopa sähköpostiinikin siitä kyselyjä!),niin laitan tähän nyt vielä varmistukseksi tän päivän ohjelman(BilriX saa tän korjata,jos se ei vieläkään ole mennyt mulle ”jakeluun”):)

Nürburgring Nordschleife (20,83 km)


Lämmittelyt/aika-ajot n.20.00 – 21.00
Kisa n.21.00 – 23.00


Osallistujat:

(#13) Hernerokka / Suomi-Rampa
(#21) S^Hansu / PNG-1
(#37) Jatama / Jatama_
(#43) JANTSU92 / JANTSU
(#3) Turismo / qpedroq
(#26) Dieselman / Riisseli
(#76) anz3lmo76 / anz3lmo76
(#32) JMiller / RRmessiah
(#55) ^^juha / juhase
(#84) Demel / Kenttis
(#98) simo h / Simo911
(#11) Lappe / Lap_pe
(#86) Sasha / SSaasshhaa
(#22) Jack Jofa / Jack_Jofa-FIN-
(#1) FinPro / X_FinPro_X
(#17) BilriX / BilriX

Tässä listassa on tuo (#11) Lappe / Lap_pe laitettu mutta mie vissiin korvaan sen? tai sitte mulla on joku menny yli hilseen :confused:
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässä listassa on tuo (#11) Lappe / Lap_pe laitettu mutta mie vissiin korvaan sen? tai sitte mulla on joku menny yli hilseen :confused:
Siirsin vain tuon BilriX:n ilmoittaman aikataulun ja osallistujalistan (ja radan) etusivulta,jotta varmasti kaikille olisi selvää miten kisa viedään lävitse(epäselvyyttä tuntunut hieman olevan aika monella ainakin radan suhteen).Itse olen sitä mieltä,että poisjääneiden tilalle tulisi ilman muuta varakuskit,mutta en halua sitä päättää ja hyppiä näin BilriX:n "varpaille"...:)Uskoisin kuitenkin BilriX:in hyväksyvän nämä varakuskijärjestelyt,joten ei muuta kun kisoihin vaan mukaan,niin siellähän se sitten viimeistään selviää...:)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässä listassa on tuo (#11) Lappe / Lap_pe laitettu mutta mie vissiin korvaan sen? tai sitte mulla on joku menny yli hilseen :confused:

Joo tuutte peliin niin kuin olette keskenänne sopineet. Nyt näyttää siltä, että en itse pääsekkään peliin, joten joku joka haluaa avata pelin voi sen tehdä.
Kiinteistövälittäjä tulossa poikkeamaan vasta iltamyöhään joten olen hänen kanssaan juttusilla ja liityn jos kerkeän.

Miten tähän sarjaan ois mahdollista osallistua?

Ensi kaudelle on mahdollisesti tilaa. Katsotaan ajaja listat ja halukkaat ensiviikon alkupuolella.

No voi!!! Reenit loppuu klo 21.00 !! Koitan lähteä vähän aikaisemmin ... jotta kerkeis ajelemaan... Voisko toi kisa alkaa vaikka 21.15?

Ja odotetaan anselmoa, että pääsee liittymään peliin...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Eli palataan pisteeseen A ja kysyn tätä eilistä ehdotustani uudestaan...Voisko joku aiemmin hostanneista ottaa Nyrre-kisan "hanskaan"?Esim. simo h???FinPro???:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo tuutte peliin niin kuin olette keskenänne sopineet. Nyt näyttää siltä, että en itse pääsekkään peliin, joten joku joka haluaa avata pelin voi sen tehdä.
Kiinteistövälittäjä tulossa poikkeamaan vasta iltamyöhään joten olen hänen kanssaan juttusilla ja liityn jos kerkeän.



Ensi kaudelle on mahdollisesti tilaa. Katsotaan ajaja listat ja halukkaat ensiviikon alkupuolella.



Ja odotetaan anselmoa, että pääsee liittymään peliin...

Tänks, Kotka kiittää !!! Yritän keretä 21.00 himaan, sitte äkkiä vaan joinaan peliin...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Eli palataan pisteeseen A ja kysyn tätä eilistä ehdotustani uudestaan...Voisko joku aiemmin hostanneista ottaa Nyrre-kisan "hanskaan"?Esim. simo h???FinPro???:D

Voin hostia, mutta ehdin vasta klo 20.15 jos muita halukkaita ei löydy joilla on parempi yhteys kuin 20/1mb

Kisa yritetään aloittaa viimeistään kello 21.15
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Voin hostia, mutta ehdin vasta klo 20.15 jos muita halukkaita ei löydy joilla on parempi yhteys kuin 20/1mb

Kisa yritetään aloittaa viimeistään kello 21.15
Hyvä!Ilmeisesti muita halukkaita ei löydy,joten liitytään FinPro:n tekemään huoneeseen kisaamaan n. klo 20.15...
 
Ylös Bottom