Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Acuraa meikäläinenkin oli ehdottamassa, tosin juurikin kun se sallii saman säätämällä paremmaksi potentiaalin, kuten kaikki RM autot.

Ostinkin sen jo... kuten myös Tuscan RM:n, nuo kannattaa pikkuhiljaa kaikki RM:t hankkia, kun ovat parhaimpia tälläisiin sarjoihin, ainakin ennen kun jonkun tyyppinen lisäpainojärjestelmä tulee takaisin peliin.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Arvasin että saan keskustelua aikaan kun rupesin pyyteleen hep-huutoja että millon kukanenkin näkee aamun sarastavan :) Oma ruutuni on säädetty AVSForumsilta löytyvän HD-dataa syöneen testiDVDn kanssa käytännössä niin tummiksi kuin tuolla telkkarilla saa tukkimatta mustaa kokonaan, lähinnä leffakäyttöä ajatellen, lopputulos on reippaasti tummepi kuin nuo rFactor-pätkät (jotka katsoin kirkkaahkossa toimistovalaistuksessa), mutta siltikin se 90" tykkimies ainakin kuulosti pelaavan tummemmalla kuvalla?

Edit: Turismo, omaa hartialukkoa minä syytän siitä mettäänmenosta, ei anteeksipyydeltävää!

Juu mie pelaan tykin kuvalla. Voin kyllä sanoo että pimeellä ei kauheesti nää eteenpäin kun muutenkin elokuva käyttöön säädetty kuva. Normi kisaa mun mielestä parempi ajaa isolla kuvalla ku jostaki postimerkistä. Tuon takia menikin hermot ku ei pysyny pimeellä ollenkaan tiellä. Räiskintä pelejä ei sitten kovin kiva oo isolla kuvalla pelata.

Juu mun mielestä uus auto ja uudet radat ehottomasti. Onko muuten tulossa nuo heatit sillain että tän kauden pisteiden mukaan tullaan tekemään uudet heatit?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Henk. kohtanen mielipide on, että jos auto ei vaihdu niin sitten kaikki radat tulisi vaihtaa. Mikäli taas auto vaihdetaan, niin ei haittaa, jos rata tai kaksi on samoja. Mielellään tietenki mahdollisimman paljon uutta, niin on enemmän tekemistä, että pärjää.

Tulipa mitä tahansa, niin toivottavasti tieto autosta ja ainakin seuraavasta radasta tulee pian (jos seuraava kisa on ensi sunnuntaina) niin saa vähän totutella uusiin vermeisiin jo.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Henk. kohtanen mielipide on, että jos auto ei vaihdu niin sitten kaikki radat tulisi vaihtaa. Mikäli taas auto vaihdetaan, niin ei haittaa, jos rata tai kaksi on samoja. Mielellään tietenki mahdollisimman paljon uutta, niin on enemmän tekemistä, että pärjää.

Tulipa mitä tahansa, niin toivottavasti tieto autosta ja ainakin seuraavasta radasta tulee pian (jos seuraava kisa on ensi sunnuntaina) niin saa vähän totutella uusiin vermeisiin jo.

Komppaan...BilriX on ollut viime aikoina hieman kiireisen tuntuinen,mutta ois hyvä saada ainakin tieto millä autolla mennään uuteen kauteen ja millä radalla ensi sunnuntaina kisataan(tarkemmat kausisuunnitelmat voi kyllä tehdä myöhemminkin,jos aika on nyt hieman ”kortilla”)...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Oma mielipiteeni seuraavaan kauteen:

Pidetään tämä sarja Historic-sarjana, joten ei tota autoa mun mielestä kannata lähteä vaihtamaan...
Radat voisi mun puolesta vaihtaa kaikki, jos mentäisi vaikka seuraava kausi noilla mielikuvitusradoilla? Sekaan voisi heittää vaikka yhden ovaalikisan vähän pitempänä
( Indy, 30-40 kiekkaa? )

Halukkaat voivat sitten perustella ihan omia sarjoja, jos haluaa muilla autoilla ajella...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Oma mielipiteeni seuraavaan kauteen:

Pidetään tämä sarja Historic-sarjana, joten ei tota autoa mun mielestä kannata lähteä vaihtamaan...
Radat voisi mun puolesta vaihtaa kaikki, jos mentäisi vaikka seuraava kausi noilla mielikuvitusradoilla? Sekaan voisi heittää vaikka yhden ovaalikisan vähän pitempänä
( Indy, 30-40 kiekkaa? )

Halukkaat voivat sitten perustella ihan omia sarjoja, jos haluaa muilla autoilla ajella...

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Ja tässä pelissähän ei taida olla kovin montaa Historic-autoksi kelpavaa autoa, joihin saisi Racing Modifikationin tämän Camaron lisäksi. Toki on se dodge, mutta se tuntuu jotenkin "puiselta". ;)

Radat toki vaihtoon toivottavasti. Itsekkin pidän näistä mielikuvitusradoista yllättävänkin paljon. Deep Forrest ja Trial Mountain ovat molemmat aika makoisia.Tietysti tilaa voi jäädä joillekkin oikeille radoille, kuten vaikkapa Suzukalle tai Fujille. Jospa sitä nyt otettaisiin mukaan vielä jokin katuratakin? Ei nyt kuitenkaan mieluiten Monacoa, sillä se ei ole oikeastaan kovin kiva rata. Esimerkiksi Rooma tai Madrid voisivat olla hyviä katuratoja.

Tuo ovaalikisan mukaan ottaminen varmaan jakaa vähän mielipiteitä, mutta ainakin se olisi vaihtelua. En kyllä itse ole mikään mestari ajamaan ovalilla kilpaa. :)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ääni Madridille.

Tuosta auton valinnasta... Mitenkä, tuoko tuo RM muuta säädettävyyteen kuin downforcen? Noin ihan sillä mielellä, että ilman tuota noita Historic tyyppisiä on ihan kivasti. Osasta saattaisi saada viritettyä jopa toisiaan tarpeeksi lähelle muutaman eri autonkin sallivaksi setiksi.

Vaikkei tästä nyt GT Legendsiä tule, niin nostalgia mielessä tässä...

:)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ollaankohan tätä sarjaa yleensä jatkamassa ollenkaan???Sarjan alulle panija tuntuu ainakin vaipuneen syvään ”hiljaiseloon”...:confused:
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Hiukan alkaa kieltämättä huolestuttamaan... Jos BirliXillä on kiireitä niin olisi ihan jees, jos vaikkapa ilmottaisi siitä ja sarjan suunnitelmista, että milloin jatketaan, jos nyt juuri ei ole aikaa peleille jne.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ollaankohan tätä sarjaa yleensä jatkamassa ollenkaan???Sarjan alulle panija tuntuu ainakin vaipuneen syvään ”hiljaiseloon”...:confused:

Turhaa te siinä huolestutte, ei kai me nyt yhden ihmisen takia sarjaa lopeteta. BirliX kyllä lupasi ilmoitella alkuviikosta sarjan jatkosuunnitelmia, mutta kun ei vielä mitään ilmoitusta ole tullut voidaan mekin täällä foorumilla pohtia uuden kauden radoista ja autoista, niin ei jää yhdelle ihmiselle niin paljon hommaa...

Itse en ainakaan ole huomannut ilmoituksia ihmisten vetäytymisestä sarjasta. Jos tälliviikolla ei ole virallista osakilpailua niin ei se mitään, voi sitä silti kilpaa sunnuntaina ajella. Mä olen ainakin mukana jos joku perustaa huoneen.

Ite ehdotan uudeksi autoksi Dodge Challenger R/T RM 70. Ratoihin olen tyytyväinen, ainoastaan noi endurance kilpailut voisivat olla puolet lyhyempiä, oli aika tylsää ajella yli puolet kilpailusta itsekseen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ehdottomasti pidetään jotain kisaa sunnuntaina, viikon paras paikka harrastukselle.

Omaan makuun Dodge liian samanlainen kuin tuo Camaro, noin specseiltään, ajanut sitä en ole. Huomen illalla saattaa olla aikaa itellä koeajella ja ainakin grindata jos pitää paljonkin ostella...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

..Itse en ainakaan ole huomannut ilmoituksia ihmisten vetäytymisestä sarjasta...
Taitaa suurin osa porukasta odotella niitä "virallisia" jatkotoimenpiteitä tämän sarjan suhteen, ennenkuin vetäytyy/ilmoittautuu virallisesti mukaan seuraavalle kaudelle. Näin minäkin teen, teen siis osallistumis päätökseni vasta sitten, kun auto ja rata lista on päätetty.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Turhaa te siinä huolestutte, ei kai me nyt yhden ihmisen takia sarjaa lopeteta. BirliX kyllä lupasi ilmoitella alkuviikosta sarjan jatkosuunnitelmia, mutta kun ei vielä mitään ilmoitusta ole tullut voidaan mekin täällä foorumilla pohtia uuden kauden radoista ja autoista, niin ei jää yhdelle ihmiselle niin paljon hommaa...

Itse en ainakaan ole huomannut ilmoituksia ihmisten vetäytymisestä sarjasta. Jos tälliviikolla ei ole virallista osakilpailua niin ei se mitään, voi sitä silti kilpaa sunnuntaina ajella. Mä olen ainakin mukana jos joku perustaa huoneen.

Ite ehdotan uudeksi autoksi Dodge Challenger R/T RM 70. Ratoihin olen tyytyväinen, ainoastaan noi endurance kilpailut voisivat olla puolet lyhyempiä, oli aika tylsää ajella yli puolet kilpailusta itsekseen.
Virallista kisaa ei taideta saada tälle viikolle,joten oisko sitten harjoituskisa sunnuntaina?Sashahan vois idean "isänä" päättää harjoituskisaan radan,kierrosmäärän,auton,aikataulun,millä asetuksilla ajetaan ja osallistujat(mestaruus-sarjalaiset?).Huoneen tekijöitä ja hostaajia varmasti kyllä löytyy,jos kisa on vain muuten suunniteltu valmiiksi...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ja miksi auton pitää olla RM? Kun ilman sitä noita vanhan kansakunnan autoja olisi paljon enemmän ;)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ainakin standard autojen hankkiminen äkkiä on hankalahkoa. Tosin sopii olettaa, että suuri osa on noita jo kerännyt. Itsellä on tiettyjä jopa monta kappaletta.

Online standard hallista voi tietysti valita kanssa jonkun, jolloin kaikkien ostettavissa sieltä.

Muutama äkkiä otettu Nurpan kisasta -> http://pgn1.kuvat.fi/kuvat/GT5/Historic ajot, Nordschleife/

Se kelaaminen ja muutenkin helpompi photaaminen olisi kyllä tervetullutta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Virallista kisaa ei taideta saada tälle viikolle,joten oisko sitten harjoituskisa sunnuntaina?Sashahan vois idean "isänä" päättää harjoituskisaan radan,kierrosmäärän,auton,aikataulun,millä asetuksilla ajetaan ja osallistujat(mestaruus-sarjalaiset?).Huoneen tekijöitä ja hostaajia varmasti kyllä löytyy,jos kisa on vain muuten suunniteltu valmiiksi...

Rata: Grand Vallay Speedway
Kierrosmäärä: 15
Auto: Dodge Challenger R/T RM 70(Haluasin koeajaa Dodgen)
Aikataulu ja asetukset: Samat kun aikaisemmin
Osallistujat: Mestaruus-sarjalaiset heat1 + jäljelle jääneet muihin lohkoihin.

Siinä oma ehdotus, muutkin voivat kommentoida...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ihan hyvä...Kyllä ton ehdotuksen luulis kaikille "uppoavan",eihän se nyt niin tarkkaa ole millä radalla ja millä autolla kisataan,kunhan vaan päästään kisailemaan hyvällä porukalla...Aletaanko sunnuntaina aika-ajoilla klo 21.00 ja kisa klo 21.30?

EDIT:Aikataulu olikin jo näköjään määritelty -samat kuin aikaisemmin-...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ihan hyvä...Kyllä ton ehdotuksen luulis kaikille "uppoavan",eihän se nyt niin tarkkaa ole millä radalla ja millä autolla kisataan,kunhan vaan päästään kisailemaan hyvällä porukalla...Aletaanko sunnuntaina aika-ajoilla klo 21.00 ja kisa klo 21.30?

EDIT:Aikataulu olikin jo näköjään määritelty -samat kuin aikaisemmin-...

Tää jää multa väliin, sitten kun "viralliset kisat" alkaa , niin palataan radoille ..
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Rata: Grand Vallay Speedway
Kierrosmäärä: 15
Auto: Dodge Challenger R/T RM 70(Haluasin koeajaa Dodgen)
Aikataulu ja asetukset: Samat kun aikaisemmin
Osallistujat: Mestaruus-sarjalaiset heat1 + jäljelle jääneet muihin lohkoihin.

Siinä oma ehdotus, muutkin voivat kommentoida...
Laitetaan tähän nyt vielä varmuudeksi,että olen kisassa mukana...Nythän ei viime sunnuntaina päässyt läheskään kaikki kilpailemaan,joten luulis Historic-sarjalaisia kiinnostavan jo jonkinlainen kisailu.Laittakaahan tänne ilmoitusta,ketkä ovat tulossa ”Sashan kisaan” sunnuntaina,niin tiedetään saadaanko edes yhtä lähtöä aikaiseksi,jossa olis kaikki 16 lähtöruudukkoa täytettynä...

Jos BilriX ei tämän viikon aikana ilmoittele mitään,täytyy vissiin alkaa miettimään kuinka sarjaa jatketaan tästä eteenpäin ja onko joku valmis ottamaan ”vetovastuun” BilriX:n sijaan???
 
Ylös Bottom