Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Rispektit kaikille, jotka tuota osasivat ajaa. Olin ollut aiemmin siinä käsityksessä, että ajolinjaa saa käyttää, joten enpäs ollut treenannut rataa juuri ollenkaan. Lopputuloksen voi arvata. En pysynyt tiellä edes valoisaan aikaan, ja pimeällähän ajo oli varsin lystikästä.

Reilut 4 kierrosta jaksoin sinnitellä, mutta sitten kyllä paloi hermot lopullisesti. ;) Eihän sitä eroa ollut kuin 5 minuuttia kärkeen...

Syvästi pahoittelen kaikkia aiheuttamiani kolareita.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Rispektit kaikille, jotka tuota osasivat ajaa. Olin ollut aiemmin siinä käsityksessä, että ajolinjaa saa käyttää, joten enpäs ollut treenannut rataa juuri ollenkaan. Lopputuloksen voi arvata. En pysynyt tiellä edes valoisaan aikaan, ja pimeällähän ajo oli varsin lystikästä.

Reilut 4 kierrosta jaksoin sinnitellä, mutta sitten kyllä paloi hermot lopullisesti. ;) Eihän sitä eroa ollut kuin 5 minuuttia kärkeen...


Mulla meni kisa noihin tyhmiin penaaleihin , kolme peräkkäin ja sitten oltiinkin jääty kärjestä jo 40 sekkaa... ei kestänyt enää sipuli ku yritti ottaa kiinni tota eroa...

On todella perseestä kun joku spinnaa tossa edessä, ja jos tormää siihen niin saat ekana 10 sek ramming penaalia, sitten spinnaat itse törmättyäsi ja leikkaat jonkun kurvin sisälaitaa liikaa vaikkakin auto onkin menossa takoperin !!! No siitä sitten vielä vähän oikasupenaalia... kiitoosh
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

alku meni ihan perseeleen mun osalta muutaman perään ajoin ja auto ei meinannu pysyä tiellä ollenkaan. Sitten toisen pimeän aikana alko jo oikeestaan vituttaan ku ei nähny yhtään mitään ja seinät vaan kolisi. Muuten hyvä rata mutta ei tuota pimeellä oikeen jaksa ajaa. ei osaa niin ei osaa:(
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyrren tulokset:
1. X_FinPro_X
2. SSaasshhaa
3. Jack_Jofa-FIN
4. PGN-1
5. qpedroq
6. Simo911
7. Spoeghe
8. juhase
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

olipas se hommoo! Yllättävän hyvin oli rata muistissa, vaikka ekat ajolinjattomat vetäsin tuossa lämmittelyjen/aika-ajojen aikana. heti 1-kierroksella, kun qpedroq meni ohi tuli kylkikolhua ja hartialukkoa sen verran että aika pusikkoon tuli lennettyä. Simo911, eikai se sun 13-kierroksen 1-osion lopun hyppyvasemman kieppeillä tapahtunut pyörähtely ollut mun ansiota? Taisi sulla olla renkaat aika loppu silloin?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kyllä meni enempi rasittavuuden, kuin hauskan puolelle tuo. 2/3 meni vielä ajellen ja Jackin perässä pysytellen. Sitten koitin taktikoida ajamalla yhden kierroksen pidempään jotta lopussa olis ollu paremmat renkaat... pääsinkin vaihdon jälkeen kantaan, mutta sitte vaan loppu voimat, keskittyminen, taidot ja tuli taaas yö... Ei mitään saumaa pysyä perässä.

Jotenkin säädötkin oli metsässä, auto puski enempi kuin aikasemmissa ja muutenkin sellainen sulavus uupui.

Kattoo jos jaksaa photomodata hiukan viikolla. Lagunankin kuvaaminen tekemättä.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

olipas se hommoo! Yllättävän hyvin oli rata muistissa, vaikka ekat ajolinjattomat vetäsin tuossa lämmittelyjen/aika-ajojen aikana. heti 1-kierroksella, kun qpedroq meni ohi tuli kylkikolhua ja hartialukkoa sen verran että aika pusikkoon tuli lennettyä. Simo911, eikai se sun 13-kierroksen 1-osion lopun hyppyvasemman kieppeillä tapahtunut pyörähtely ollut mun ansiota? Taisi sulla olla renkaat aika loppu silloin?
Sorry siitä kylkikolhusta...Yritin mennä ohi ilman kontaktia niin hyvin kuin pystyin(taisi toisen puolen pyörät olla jopa nurmikolla),mutta "pieni pusu" siinä tuli suoralla tieosuudella kuitenkin(on tosi kapea rata ohittaa).Muuten oli melko puuduttava kisa ajaa(yksinajelua 6. sijalla lähes koko kisan ajan) ja kyllä lopussa alkoi ajokin jo melkolailla herpaantua...Ehkä turhan pitkä kisa oli kuitenkin,puoletkin olisi riittänyt hyvin tosta kierrosmäärästä...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olenkin jo pitkän aikaa ihmetelly, että miten jään aivan tajuttomasti ketä tahansa vastaan pimeällä. Nyt tuli hieman katteltua tv:n asetuksia ja muutamalla muutoksella sai jo radan näkymään lähes kuin valosalla ajelisi. Ihmettelinkin, että ei kai oikeasti tuota yöajelua ole ihan täysin kustu tässä pelissä. Itellä ollu yöajelusta ennen GT5:ttä tälläinen ja tälläinen käsitys.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

^^ Toi on jo melkein cheattaamista, meinaa ainaki mulla on pimeä tollanen niiku noissa sun linkeissä!
Mitä "iloa" ajaa pimeällä kisaa, jos jollain on telkassa säädöt niin, että näkyy samallalailla kuin päivälläkin :mad: Ei se pimeä turhaa pelissä mukana ole...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

^^ Toi on jo melkein cheattaamista, meinaa ainaki mulla on pimeä tollanen niiku noissa sun linkeissä!
Mitä "iloa" ajaa pimeällä kisaa, jos jollain on telkassa säädöt niin, että näkyy samallalailla kuin päivälläkin :mad: Ei se pimeä turhaa pelissä mukana ole...
Siis tollanenhan sen olis hyvä olla kuten sulla ja noissa rFactor-linkeissä, mutta itellä ollu tähän asti semmoset säädöt telkkarissa, että GT5:ssä ei näe yhtään mitään pimeellä. Ehkä max 5m eteenpäin. En tiedä sitten millaseks pelintekijät yrittänyt tehdä.

Ton kisan jälkeen säädin asetuksia niin, että on vielä aikalailla huonompi näkyvyys kuin rFactorissa, mutta ehdottomasti parempi kuin millä tähän asti ajanut


Aika hyvät säädöt sulla tosiaan, jos oikeasti näkyy yhtä hyvin kuin rFactorissa. Siinä kun ei ole ajallisesti eroa yöllä ja päivällä. Sen verta hyvät valot.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olenkin jo pitkän aikaa ihmetelly, että miten jään aivan tajuttomasti ketä tahansa vastaan pimeällä. Nyt tuli hieman katteltua tv:n asetuksia ja muutamalla muutoksella sai jo radan näkymään lähes kuin valosalla ajelisi. Ihmettelinkin, että ei kai oikeasti tuota yöajelua ole ihan täysin kustu tässä pelissä. Itellä ollu yöajelusta ennen GT5:ttä tälläinen ja tälläinen käsitys.

Arvasin että saan keskustelua aikaan kun rupesin pyyteleen hep-huutoja että millon kukanenkin näkee aamun sarastavan :) Oma ruutuni on säädetty AVSForumsilta löytyvän HD-dataa syöneen testiDVDn kanssa käytännössä niin tummiksi kuin tuolla telkkarilla saa tukkimatta mustaa kokonaan, lähinnä leffakäyttöä ajatellen, lopputulos on reippaasti tummepi kuin nuo rFactor-pätkät (jotka katsoin kirkkaahkossa toimistovalaistuksessa), mutta siltikin se 90" tykkimies ainakin kuulosti pelaavan tummemmalla kuvalla?

Edit: Turismo, omaa hartialukkoa minä syytän siitä mettäänmenosta, ei anteeksipyydeltävää!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt menemättä käynnistämään pleikkaa, onko konsolissa omaa testikuvaa/säätökohtaa tuota varten?

Noin itse laitoin telkun brightnesin 50:stä 75:een jolla aikaansain sen "näkee 5m eteenpäin" muuttumisen sellaiseksi puolikuutamoksi, jolla näki ehkä kymmenen autonmitan päähän. Silti ajoin muutamiakin mutkia ohi tai eteen, kun tuo Ringi ei vielä tule muistista.

Kaikilla lienee kisa tallenettuna, päivä-yö kierrosaikojen ero selvinnee tuota kautta aika helposti.

Huh, jos joku aijoi tykiltä... oma Z1 odottaa tuossa, josko sen jaksaisi taas muutaman vuoden levon jälkeen asentaa. Sillä ei yökisoja ajella. :)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Elikkäs nythän tämä ensimmäinen kausi on siis pulkassa. Milloin se toinen kausi alkaa, tällä viikolla vai? Ajetaanko samat radat uudestaan vai otetaanko uusia ratoja? Entäs auto? Jossain vaiheessa ilmeisesti puhuttiin, että vaihdettaisiin, mutta minä kyllä tykkäisin tästä nykyisestäkin.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Elikkäs nythän tämä ensimmäinen kausi on siis pulkassa. Milloin se toinen kausi alkaa, tällä viikolla vai? Ajetaanko samat radat uudestaan vai otetaanko uusia ratoja? Entäs auto? Jossain vaiheessa ilmeisesti puhuttiin, että vaihdettaisiin, mutta minä kyllä tykkäisin tästä nykyisestäkin.

Toivottavasti uusi kausi alkaisi jo ensi sunnuntaina ja vaihtelua toisi kyllä uudet radat ja miksei uusi autokin,vaikka rehellisesti sanottuna olen myös tykästynyt jo tuohon Camaroon(paljon yhteisiä kilometrejä takana ja sillä kilpailtaessa on koettu jo niin monet onnistumiset ja vähintään yhtä monet epäonnistumiset:D) niin paljon ettei ole väliä vaikka ei kulkupeliä vaihdettaisikaan...:)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ehdottomasti uusi auto uusilla radoilla!

Ilman muuta uus auto, se tuo lisää mielenkiintoa. Autona voisi olla joku auto, joka on jo ilman säätöjä ajokelpoinen, jotta saadaan lisää tasaisuutta kisoihin. esim. Acura NSX RM

Radoista ainakin Tsukuba, Laguna Seca, Monza, Indy F1 rata, Grand Valley...
 
Ylös Bottom