Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Saamaa mieltä sun kanssa, itellekin kävi niin että joku antoi mutkassa pusua konttiin, ajaudun ulos ja siitä 10 sek penalty... Kun kumminkin tässä sarjassa ajaa parhaimmat historic-sarjan kuskit ( ei siis mitään romuralliheeboja ), niin en näe mitään syytä miksi nuo penaltyt pitäisi olla päällä ?
Nyt kun on tähän kauteen saatu äänestellä kisa-asetukset ym.,niin uskoisin,että tääkin voidaan muuttaa...
Mennäänkö kisat jatkossa jommalla kummalla näistä?
Penalty: Weak
vai
Penalty: off
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Nyt kun on tähän kauteen saatu äänestellä kisa-asetukset ym.,niin uskoisin,että tääkin voidaan muuttaa...
Mennäänkö kisat jatkossa jommalla kummalla näistä?
Penalty: Weak
vai
Penalty: off
Grand Valley Speedwaylla ei ainakaan tarvi penaltyja. Kuuluu hyviin ns. anticut-ratoihin. Itse sain kanssa 3 penaltya Fujissa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Simon loppuaika oli noin 28 min 45 sec. 1. riksson 28:32:898
eli 13 sekkaa olin nopeempi ku maestaruus sarjan voittaja:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

aa ku simol oli 3 penaultia ja mul vaa yks... no sehä selittää paljonki sit D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

simol oli kyl rutkast nopeempi kieros aika mut mie kyl säästelin renkaita koko kisan:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

simol oli kyl rutkast nopeempi kieros aika mut mie kyl säästelin renkaita koko kisan:D

Et ilmeisesti käyny varikolla? Mestaruusarjan 3 ensimmäistä kuskia ainakin kävi varikolla. Varikkokäynti kesti noin 30 - 40 sec. No eihän se tietty pakollinen oo jos tykkää ajella hissukseen varmanpäälle:p
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

:confused: (kts. liite)

Kiinnostaisi todella nähdä jonkun sellaisen tallentama replay kisasta missä kaikki autot ovat mukana? Mietityttää, että mitä tapahtuu, kun ollaan jonkun toisen ajajan ruudulla päällekkäin jne jne (siis minä ja anzelmo tai minä ja sasha)

Todella nihkeää, kun luulin koko loppukisan (n. 5-6 viimeistä kierrosta) olevani kuudentena ja tiesin erojen olevan sitä luokkaa, että ei kannata enään aivan äärirajoilla ajaa. Luultavasti vain menettää sijoja, kun spinnaa jne. Jos olisin tiennyt, että anzelmo ja pgn vääntää tosissaan sijasta 6 niin toki olisi itsekkin kannattanu koittaa ajaa äärirajoilla, kenties sillä tehdään virhe :p

Noh, ainahan on kiva jossitella jälkeenpäin, mutta kyllä täältäkin nousee IsoKäsi pelin nettikoodille...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

simol oli kyl rutkast nopeempi kieros aika mut mie kyl säästelin renkaita koko kisan:D

Kisan kokonaisaikaa aika mahdoton verrata kahden eri lähdön kesken. Toisessa erässä voittaja saattaa ajaa aikalailla puhtaita kierroksia koko kisan ajan, kun toisessa voi olla paljonkin ohituksia, kovaa vääntöä ja muita kierroksia hidastavia tapahtumia.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

:confused: (kts. liite)

Kiinnostaisi todella nähdä jonkun sellaisen tallentama replay kisasta missä kaikki autot ovat mukana? Mietityttää, että mitä tapahtuu, kun ollaan jonkun toisen ajajan ruudulla päällekkäin jne jne (siis minä ja anzelmo tai minä ja sasha)

Todella nihkeää, kun luulin koko loppukisan (n. 5-6 viimeistä kierrosta) olevani kuudentena ja tiesin erojen olevan sitä luokkaa, että ei kannata enään aivan äärirajoilla ajaa. Luultavasti vain menettää sijoja, kun spinnaa jne. Jos olisin tiennyt, että anzelmo ja pgn vääntää tosissaan sijasta 6 niin toki olisi itsekkin kannattanu koittaa ajaa äärirajoilla, kenties sillä tehdään virhe :p

Noh, ainahan on kiva jossitella jälkeenpäin, mutta kyllä täältäkin nousee IsoKäsi pelin nettikoodille...
Toi tuloslista (13 kuskia) minkä tänne laitoin oli kopioitu omasta replay näkymästä...Eniten itseäni epäilyttää,että noi mokkulayhteydet aiheuttaa näitä omituisia kuskien ”katoamistemppuja”.Tämä on ainoastaan omaa ”mutu” tuntumaa,mutta olis mielenkiintoista tietää minkälaisilla nettiyhteyksillä kukin pelaa esim. mestaruus-sarjassa...Mulla kiinteä 24/1 laajakaista (ADSL) Sonera.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

24/1 ADSL löytyy myös täältä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kaapeliyhteys 2/2 suoraan seinästä. NAT1, ei ongelmia. On kyllä huomattavasti parempi tuo nykyinen kaapeliyhteys kuin edellinen adsl-yhteys, vaikka nopeus olikin 20/1. Ei downista oikein ole hyötyä ps3:n nettipeleissä, eikä omasta mielestä pc:lläkään. Uppi, ping ja tasaisuus ratkaisee.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olen tässä nyt vähän miettinyt osallistumistani tähän sarjaan ja olen tullut siihen tulokseen, että jätän leikin kesken. Ei vain löydy enää motivaatiota ajaa tuolla Camarolla, vaikka kyllä itsekkin äänestin sen puolesta.

Mietin tässä nyt muuten, että eikö Mestaruus sarjassa nyt sitten olisi 2 vapaata paikkaa? Eikö kannattaisi nostaa HEATin kaksi nopeinta kuskia suoraan ylemmäs, meinaan että heillä kuitenkin oli ilmeisesti riittävää vauhtia edellisessä kisassa? Okei, tämä ehdotus kyllä saattaisi tappaa melkolailla HEATissä olevan innostuksen, mutta joo. Jatkakaa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Jää kanssa väliin päivän kisa, en ole peliä saanut toimimaan. Toivottavasti tuleva päivitys korjaisi tilanteen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kovin nihkeästi BilriX tuntuu tähän sarjaan panostavan.Laitoin viestiä hänelle asetuksista ym.,mutta ei ole tullut vastausta...

Ehdotan siis,että mennään tän päivän kisa Penalty:None vaihtoehdolla,mitä täällä on aiemmin toivottukin...Kisat vois kaiketi koittaa järjestää open loungessa,vaikka se ei ainakaan eilen käymässäni kisassa poistanut tuota ”lähtöjärjestys on mitä sattuu” ongelmaa...

Löytyiskö esim. Simolta halukkuutta pistää tänään huone pystyyn mestaruus-sarjan osalta?
 
Ylös Bottom