Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Moi ilmottaudun mukaan! Mites homma etenee.
Lisäilkää Leksa_
En ollu selvinpäin,mul on syntymähumala.Perjantaina mun tavoite on parantaa pykälällä sijoitustani eilisestä ja ohittaa sut kolmella kiekalla. Eilen kävin hakeen täydennystä nesteytysvarastooni.Ehkä jo tänään alotan nesteytyksen.Jaahas, Hippula ajanu suu kiinni, mikki kiinni ja täysin selvinpäin... Muna pystyssä siis... Jos tollee ajat perjantaina, ni sua oottaa selvä hylkäys kisassa.
Aion kuitenkin pysyä puheissani ja julistan tältä erää Hurjapäät-sarjan päättyneeksi. Sikälimikäli kiinnostuneita ilmaantuu, voidaan uusia kisoja järjestää, mutta tällä osanotolla en kisoja järjestä. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita ja jos saadaan vähintään kymmenen (10!) ahkeraa ja sitoutunutta kisaajaa, voidaan sarjaa jatkaa. Sarjaa siis ajellaan tiistaisin klo 19:30 alkaen ja kisat päättyvät yleensä vähän ennen klo 21.
Kaikenkaikkiaan oli ihan kiva ajella kanssanne. Sääli vain, että loppua kohti kiinnostus lopahti. Tänäänkin kaverilistalla jäsenet, jotka olivat ilmoittautuneet alunperin tähän sarjaan, pelasivat CoDia ja MotorStormia sen sijaan, että olisivat tulleet ajamaan Hurjapäät-kisoja. Itselle jää positiivisimpana mieleen voitto Nordschleifelta, joka on kuitenkin se maailmalla tunnetuin ja arvostetuin kilparata
Ois kiinnostusta jatkaa,ilmotat vain hyvisajoin,radan/pp-rajan.Olisiko muilla kiinnostusta jatkaa?
Ois kiinnostusta jatkaa,ilmotat vain hyvisajoin,radan/pp-rajan.
Mun mielestä hyvin,ku parjäsin hyvin siinä kisassa.Bemu,supra,lotus tais olla joku jenkkiki.Superautoja ei ny ollu mukana,jos ei bemuja lasketa niihi,bemut otti kaksoisvoiton.Jees yritän jo tänään kattella sopivan. Mitenkäs muuten tuo viime kisan pp-raja toimi? Mikä autoja porukoilla oli? Jätettiinkö superautot suosiolla talliin?
Pystytköhän Kovalchuk antamaan mulle oikeuksia muokata ensimmäistä viestiä niin saadaan kisatiedot ekaan postaukseen?
Olisi kanssa kiinnostusta tulla ajelemaan jos vaan ajankohdat natsaa.
Onkos toi monza shikaaneilla?Voitha avata uuden ketjun ja sarjan nimen vaihtaa Timpan ehdottamax "Taulapäät" sarjaksi.Tiistaina 12.4.2011 ratana Monza ja pp sama kuin Monacossa eli 521. Huone aukeaa viimeistään 19:30 ja kisa on sitten 20:00.
Ajetaan 2x10 kierroksen kisaa. Jälkimmäinen käännetyllä lähtöjärjestyksellä.
Pystytköhän Kovalchuk antamaan mulle oikeuksia muokata ensimmäistä viestiä niin saadaan kisatiedot ekaan postaukseen?
Onkos toi monza shikaaneilla?Voitha avata uuden ketjun ja sarjan nimen vaihtaa Timpan ehdottamax "Taulapäät" sarjaksi.