Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 NASCAR RACE -THE END-

Vastaus: GT5 NASCAR RACE

Totta, varsinki jos Ssaasshhaa, metsäpikasso tai muut huiput tulee ajelemaan, ni alkaa olee jo näillä autoilla pakko pistää Boostit päälle :D
Lähillä ajattelin,ett muilla ois ees jonkinlaisia mahkuja meille.:D Jäihän picasso sulle eilen tosi paljon.:D

Lähillä ajattelin,ett muilla ois ees jonkinlaisia mahkuja meille.:D Jäihän picasso sulle eilen tosi paljon.:D

Hehheh... Joo, no eilinen voittokin oli vielä pientä, se oli ihan laskelmoitu ajo ja viimeinen kierros, ois se jääny enemmänkin, jos en ois alkanu kikkailemaan :D

Edit, ostakaas nyt jo se mikki, kaikki mikittömät ja minnittömät ni saa kaiken hauskuuden irti, myös Perdro vois ostaa mikin ja lopettaa sen tosissaa ajamisen ;)
Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset /PS3 Coolshop

Harmillisesti menee ristiin GTPlanetin GT500 kisan kanssa, muuten olisin mukana.

Taidanpa minäkin tulla tämän kisan kurkkaamaan. :)
Tätä ennen vedetäänkin sit Dirttiä, saa liittyä sinnekin. ;)

Vieläkö mahtuu mukaan? Eli ajetaanko oma ostamilla vai recommendeilla? Rahaa ei ole ostaa omaa.

Mutta tosiaan jos tilaa löytyy niin im in

Vieläkö mahtuu mukaan? Eli ajetaanko oma ostamilla vai recommendeilla? Rahaa ei ole ostaa omaa.

Mutta tosiaan jos tilaa löytyy niin im in
Kyl mahtuu ja en ees ota varauksia vastaa,16 nopeinta huoneeseen liittynyttä mahtuu mukaan,mut tuskin tulee sitä 16:sta.Saa olla omat autot,jos ei ole ni sit ajat recommendeilla.Niitä ei kyl pysty säätään.Joku voi lainata autoa sulle,jos jollaki on ylimääräisenä.:)

Tuohon mikki asiaan vielä sen verta, että jos toi mikki on jonku mielestä liian kallis, aina voi otta singstaarin mikin ja laulaa/puhua siihen. :D

Joo, oon pelannukki sellasen kanssa, jolla oli singstarin mikki pöydällä ja aina ku sil oli asiaa, ni nosti sen pöydältä :D

Lahjattomat harjoittelevat. :)

Ilmankos sä jatkuvasti vedät lätkää ja formulaa :D

Tähän ”mikkien käytön pakkomielteeseen” täältäkin sen verran,että tuskin niiden käyttämättömyys kenelläkään on rahasta kiinni ja ennen kisaa niillä on käyty ihan OK jutustelua,mutta kisan aikana poikkeuksetta ja oikeastaan ainoat asiat muille kisakumppaneille on ollut VI**U!,AI SAA*ANA! ja EI HELVE**I!...vaikka tuo onkin varmaan tärkeää sananvaihtoa,itselläni ei oo tarvetta huudella noita kisan aikana muille...:D

Voisiko joku sitten lainailla sitä autoa kisaa varten? Vai saiko nascar haasteesta ihan omankin kärryn? Jos saa niin voisi yrittää päästä tänää kokonaa läpi.

Voisiko joku sitten lainailla sitä autoa kisaa varten? Vai saiko nascar haasteesta ihan omankin kärryn? Jos saa niin voisi yrittää päästä tänää kokonaa läpi.

Juu kaikki pitää vetää kullalle, niin voittaa jonkun nascarin.

Mä voin antaa sulle nassikan,mut renkaat joudut ostaa siihen,jos haluat ajaa racing softeilla.Taidat olla mun kamulistalla,jos psnid on "Myffe77".Kertokaapas mulle,ett saiko noita nassikoita 3kpl palkinnox kisoista/haasteista?Mul on 3kpl enkä muista ostaneeni yhtään nassikkaa.:confused:

^Sul o käyny hyvä tuuri, yhe sait Nassikka haasteesta ja pari sitte niistä lahjakorteista :p

Teekkös sä Hippula huoneen ja monelta, vai teenkö mä sen ysin aikaan? :eek:

Ylös Bottom