Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

@ Hiikeri

Kun linkkiä painaa niin itselle tulee ainakin vain teksti: This video is private. Eli eipä näy ainakaan mulla :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Alussa mulla oli se Private, mutta tuon linkin lisäyksen aikaan tietty olin määritellyt tuon julkiseksi. Varmaan Youtubessa jtn. viivettä muutoksieni välillä.

Kyllä siellä lukee infossani että julkinen toi video on. Pitäisi siis näkyä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko muilla ollut semmoista ongelmaa pelin kanssa että ruudun kumpaankin reunaan jää osa kuvasta piiloon? valikot näkyy ihan asiallisesti mutta kun radalle menee niin kummastakin reunasta on noin puoli senttiä piilossa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko muilla ollut semmoista ongelmaa pelin kanssa että ruudun kumpaankin reunaan jää osa kuvasta piiloon? valikot näkyy ihan asiallisesti mutta kun radalle menee niin kummastakin reunasta on noin puoli senttiä piilossa.

Ootko katsonut ettei mitkään asetukset ole perseellään?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko muilla ollut semmoista ongelmaa pelin kanssa että ruudun kumpaankin reunaan jää osa kuvasta piiloon? valikot näkyy ihan asiallisesti mutta kun radalle menee niin kummastakin reunasta on noin puoli senttiä piilossa.
Tuskinpa johtuu itse pelistä. :)

Sulla varmaan ruudun skaalaus-asetukset kusee. Eli varmasti uupuu myös valikoissa, muttet sitä huomaa kun "sivuilla" on pelkkää mustaa.

Jos ruutusi on aito 16:9 eikä esim. harvinainen 15:9 PC näyttö niin ruudussasi joku 15:9 venytys päällä...tai jopa 14:9...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuskinpa johtuu itse pelistä. :)

Sulla varmaan ruudun skaalaus-asetukset kusee. Eli varmasti uupuu myös valikoissa, muttet sitä huomaa kun "sivuilla" on pelkkää mustaa.

Jos ruutusi on aito 16:9 eikä esim. harvinainen 15:9 PC näyttö niin ruudussasi joku 15:9 venytys päällä...tai jopa 14:9...

juu pitää perehtyä noihin TV:n asetuksiin tarkemmin. Pelin näyttö asetuksia en pysty säätämään?
Muut pelit näkyvät kuitenkin ihan asiallisesti. TV on 22" samsung HD ready ( televisio, ei PC näyttö).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko online kisoissa mahdollista kommunikoida muiden pelaajien kanssa pelin käydessä?Itse en ole onnistunut chattailemaan muiden kanssa muutoin kuin sammuttamalla konsolin ja käynnistämällä sen uudestaan ja näin pääsen ps3 päävalikon postilaatikosta lukemaan/lähettämään viestejä(ei voi olla näin hankalaa!).Pelinäkymän oikeaan ylälaitaan tulee kyllä ilmoitus,kun viesti tulee toiselta pelaajalta,mutta en ole löytänyt muuta keinoa vastata(tai kirjoittaa itse viestejä muille online pelaajille) siihen takaisin kuin yllä kerrotulla tavalla.Käytössä Logitech DRIVING FORCE PRO ratti sekä LOGITECH CORDLESS MEDIABOARD PRO näppäimistö.:confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko online kisoissa mahdollista kommunikoida muiden pelaajien kanssa pelin käydessä?Itse en ole onnistunut chattailemaan muiden kanssa muutoin kuin sammuttamalla konsolin ja käynnistämällä sen uudestaan ja näin pääsen ps3 päävalikon postilaatikosta lukemaan/lähettämään viestejä(ei voi olla näin hankalaa!).Pelinäkymän oikeaan ylälaitaan tulee kyllä ilmoitus,kun viesti tulee toiselta pelaajalta,mutta en ole löytänyt muuta keinoa vastata(tai kirjoittaa itse viestejä muille online pelaajille) siihen takaisin kuin yllä kerrotulla tavalla.Käytössä Logitech DRIVING FORCE PRO ratti sekä LOGITECH CORDLESS MEDIABOARD PRO näppäimistö.:confused:

Pelissä ei voi keskustella äänen kera. Konsolia ei todellakaan tarvitse sammuttaa jos haluaa viestitellä. Riittää että painaa ps-näppäintä ja menee postilaatikkoon jne... Voit myös käynnistää äänichatin tai tavallisen chatin pleikkarillasi. Huomattavasti helpompaa kuin mailien lähettely edestakaisin. Peli pyörii edelleenkin taustalla voit palata siihen painamalla ps-näppäintä uudestaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo Larzi oikeassa ja silloin, kun tein kisa sessioita virallisesti niin meillä oli aina Tekstichatti johon sai kirjoitella silloin kun halusi ja painamalla kevyesti PS -painiketta niin pois pääsy ja takaisin pääsy tekstichattiin on nopeaa.
Tekstichatin saat tehtyä muistaakseni postilaatikon yläpuolelta ja siihen voi kirjopittaa selvän otsikoin vaikka GT5 proloque kisat sitten valitset kelle lähetät kutsut ja kutsuja voit lähettää myös jälkeen päinkin tuonne chattiin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

se vain, että olikos juuri gt5p jossa dfgt ratissa ei toi ps näppäin jostain ihmeen syystä toimi :S

Dirtissä ja ssv8nc:ssä toimii, joten en nyt muista et se mikään muukaan peli oli, ärsyttävää kun pelin lopettaessakin täytyi käynnistää ohjain jottai pääs tuohon valikkoon...

Eli ohjain siihen messiin ja ps näppäimen kautta valikkoihin
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pelissä ei voi keskustella äänen kera. Konsolia ei todellakaan tarvitse sammuttaa jos haluaa viestitellä. Riittää että painaa ps-näppäintä ja menee postilaatikkoon jne... Voit myös käynnistää äänichatin tai tavallisen chatin pleikkarillasi. Huomattavasti helpompaa kuin mailien lähettely edestakaisin. Peli pyörii edelleenkin taustalla voit palata siihen painamalla ps-näppäintä uudestaan.
Kiitos Larzi&kumppanit vastauksista!(Ajattelinkin,että toimintoon täytyy olla joku yksinkertaisempi konsti!)
Kyseinen Ps-näppäin tosiaan löytyy normaaliohjaimesta,mitä en ole vielä käyttänyt lainkaan pelatessani!Olen pelannut Turismoa(en omista vielä muita ps3 pelejä) ainoastaan ratilla,josta ei kyseistä ps-näppäintä löydy(eikä löydy muuten LOGITECH:n näppäimistöstäkään!),enkä ole hoksannut normiohjaimesta sitä etsiä.Onneksi rohkenin tiedustella asiaa täältä - olisi mennyt muuten vielä varmasti pitkä tovi ennenkuin olisin löytänyt kyseisen napin PAD-ohjaimesta!:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

(eikä löydy muuten LOGITECH:n näppäimistöstäkään!)

Olikohan tuo windows-nappi (vai miksikä tuota kutsutaan :D) mikä toimittaa PS-napin virkaa näppiksellä... en mene varmaksi sanomaan kun viimeksi käytin näppistä puolisen vuotta sitten, saattaa olla myös joku F1-F12 näppäimistäkin.

Edit: näinhän se oli, kun pikaisesti googlasin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_key

When using a USB keyboard with the key for input on a PlayStation 3 console, pressing the Windows key performs the same action as the PS Button on the Sixaxis Controller, opening the XrossMediaBar.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olikohan tuo windows-nappi (vai miksikä tuota kutsutaan :D) mikä toimittaa PS-napin virkaa näppiksellä... en mene varmaksi sanomaan kun viimeksi käytin näppistä puolisen vuotta sitten, saattaa olla myös joku F1-F12 näppäimistäkin.

Edit: näinhän se oli, kun pikaisesti googlasin:
Windows key - Wikipedia, the free encyclopedia

Ostamastani Logitech Cordless MediaBoard Pro PS3-näppäimistöstä en löytänyt windows-nappia ja olen painellut muutkin erikoistoimintonapit F1-F12 ym. lävitse löytämättä ps-näppäimen vastinetta...:(

http://www.verkkokauppa.com/productimages/orig/54044_02.jpg

Luulisi näppäimistöstä jotenkin kyseisen toiminnon löytyvän,koska on erityisesti PS3-konsolille tehty tuote...:mad:

edit:Googlettelin myös ja ilmeisesti näppäimestä ei tosiaan löydy PS-toimintoa...

http://www.gamingnexus.com/Article/Logitech-Cordless-MediaBoard-Pro/Item1760.aspx

Lainaus:
Two buttons that I think should have been included are the the Start button and a PS button. Without the PS button, you can't start your console with the keyboard which is something I would've liked to have the ability to do. The start button could have saved a few steps in initiating downloads as you have to move your cursor over with the keyboard instead of just pressing the Start button like with a controller. A few others that would've been nice are the L and R buttons. Having L and R buttons would've allowed the setup to skip chapters in media so I'm surprised that they were omitted from the setup
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mulla ei oikeen toimi pelissä toi gt-tv. Videot toimivat ehkä puolet ajasta mutta sitten ne alkavat pätkiä niin pahasti ettei pysty katsomaan. Onko muilla samaa ongelmaa? Jos niin pystyykö sen jotenkin korjaamaan?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Prologuen serverit suljetaan kesäkuun 30. päivä, eli sen jälkeen GT5P:llä ei voi enää netissä pelata, ja tulostaulut eivät enää toimi. Oletettavasti myös Gran Turismo TV laitetaan kiinni. (Tosin eipä siellä ole ollut aikoihin mitään muuta kuin Digital Polyphonyn omaa matskua. Varsinainen GTTV toimii nykyään tietysti GT5:n puolelta.)

On their Japanese website, Polyphony Digital has formally announced they’ll be pulling the plug on GT5 Prologue’s servers June 30th of this year.

The game will, of course, still be playable offline (so you can take advantage of that super-secret “Special” mode), but online play and the in-game leaderboards will no longer be functional. It is not clear if the “Spec III” update will still be available to download for older copies of the game from Polyphony Digital’s servers.

Lähde: GTPlanet
 
Ylös Bottom