Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Juu huomasin myös tuon.. Pitää toivoa että se tuossa seuraavassa päivityksessä tulisi. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jahas.. Oliko Ihan GTP ajajia jotka noin ajoivat? Ite kun olen tuolla ajellut niin kaikki GTP kuskit on kyllä aika rehdisti ajellut, tuleehan noihin kisoihin sitten aina tietenkin niitä muitakin joista osa voi olla vähän paskamaisia.

Ajoitko muuten sitä 00,15,30,45 -kisaa vai sitä toista?
Ite oon ajellu aina sitä 02,17,32,47 -kisaa.


Ajoin 02,17,32,47, mutta saatan kokeilla ensi kerran tota toista.

Kyllä ne tunkeilijoista osa oli GTP porukkaa (ei paljoa muita ollutkaan).
En tiedä sapettiko niitä, kun aika monessa olin lähes ainut ei GTP kuski.
Sotkin niitten Z06 Tuned kisoja ajamalla GT-R ja Minesillä ja eivät päässeet oikein ohitse millään.

Yksi kun pisti kylkipeltini laineille niin eikös toinen tehnyt perässä.Eli voimalla nojaamalla kylkeen ja ohitse (Suzukan kutos mutka ja jossain muuallakin).
En tälläistä ohittelu tyyliä muista ennen tapahtuneenkaan.
Kyllä mielestäni ajoin ihan hyvin GT-R ja Minesillä (mitä nyt tatilla lähtee), mutta niiden mielestä olin ilmeisesti todella hidas tai jotain.
Siinä käy vielä niin, että kun hiekalle joutuu sen jälkeen menee noin vajaa puolikierrosta ennen kuin pito on taas hyvä ja rytmin saa kohalleen...jos saa enää.

En tiedä pitäisikö minun alkaa pelaamaan muulla aika taululla.Jos niitä tosiaan otti päähän mun sunnuntai kurvailut siellä seassa.Pitää miettiä.

Pitäis saada jostain tuohta lisää ja ostaisin toisen ajopelin.Ennen kuin kyllästyn totaalisesti GT -peliin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei ole tullut ajettua muutamaan päivään GT Suzuka kisoja.
Taidan kammeta ajamaan.
Pitää vielä kokeilla GTP aikoja, jos vaikka menis putkeen ajot.
 
Vastaus: GT5 Prologue

En tiedä kehtaako tänne enää mitään kommentteja heittää tästä pelistä, kun yksin kirjoittamiseksi on mennyt.No kolmas kerta toden sanoo.

Tänään oli hyviä kisoja kuka se nyt oli anteeksi nimi hukassa ...73 ja ulkomaalaistenkin kanssa.
Oli siellä tapahtumiakin, mutta ei ne nyt pahemmin haitanneet.
Yksi kisa tais mennä meiltä (kaikki muut ulkomaalaisia) aika leikiksi.Aina kun joku vähänkin karkas kärjessä niin se jäi selvästi odottamaan.
No minä kyllä jouduin paahtamaan täysillä, kun oli niin hidas ja osittain puskeva Lanced IX Tuned ja sekin meni miten meni äkkiseltään.
Mutta hyviä kisoja muuten 02, 17,... aikataululla.

Ennen kuin seuraavan kerran kirjoitan, pitää odottaa että joku kirjoittaa jotain väliin.
Tämä yksin kirjoittaminen menee mettähallituksen puolelle...älä multa kysy mitä tuolla tarkoitin.Iski väsymys.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Wheel stand pro tuli eilen postissa ja ihan hyvä ostos tuntuisi olevan pienen kokeilun perusteella. Yllättävän raskas värkki ja sen ansiosta pysyy tukevasti pystyssä. Pari kisaakin tuli eilen ajeltua (se GT-R/F430/vette -kilpailu), enimmäkseen ranskalaisia ja espanjalaisia oli radalla. Ensimmäisessä kisassa aika surutta tultiin kylkeen, mutta toinen oli aika siistiä ajoa.

Osaako kukaan sanoa miten GT4:ssa saa G25 toimimaan? Kun menee kontrolleri-menuun, niin siellä tunnistaa kyllä ainakin polkimet, kun niillä pääsee hyväksymään ja perumaan, mutta itse pelissä ei mitään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko jollaki kokemuksia tuosta Logitechin Driving force pro -ratista ja polkimista? Tuommosta oon nimittäin ajatellu hankkia tähän dualshockin tilalle ku tuntuu jotenki köyhältä sillä ohjaaminen. Toimiiko tämä setti siis GT5 Prologuessa (HD:ssa ilmeisesti ainakin) ja kuinka hyvin muut pelit on tuettu (esim. Colin McRae Dirt)? Entä onko jotain muita vaihtoehtoisia suosituksia?

Tästäkin aiheesta on varmaan tässä ketjussa jo keskusteltu, mutten vain jaksanut alkaa kahlaamaan noita satoja sivuja läpi. Ja onpa ainakin jotain viestiä tähänkin ketjuun, kun tuossa vasta jo yksinpuhelustakin valitettiin ;).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko jollaki kokemuksia tuosta Logitechin Driving force pro -ratista ja polkimista? Tuommosta oon nimittäin ajatellu hankkia tähän dualshockin tilalle ku tuntuu jotenki köyhältä sillä ohjaaminen. Toimiiko tämä setti siis GT5 Prologuessa (HD:ssa ilmeisesti ainakin) ja kuinka hyvin muut pelit on tuettu (esim. Colin McRae Dirt)? Entä onko jotain muita vaihtoehtoisia suosituksia?
Hyvä ratti on edelleen ja toimii loistavasti myös mm. GT5P:n kanssa. Tuosta on olemassa Driving Force GT -mallikin, jossa on lisäominaisuuksia nimenomaan GT5P:tä (ja aikanaan GT5:ttä) varten.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hyvä ratti on edelleen ja toimii loistavasti myös mm. GT5P:n kanssa. Tuosta on olemassa Driving Force GT -mallikin, jossa on lisäominaisuuksia nimenomaan GT5P:tä (ja aikanaan GT5:ttä) varten.

Pikaisella vilkaisulla löysin VPD:stä tuon erikoismallin, ja siinä oli lueteltu erikoisominaisuudet GT5:ttä varten, joiden joukossa oli mm. 900 asteen "kääntymiskulma". Eikös tuo ihan perus Driving force Pro -rattikin käänny 900 astetta? Vai onko tuo taas vaan joku VPD:n typo vai olenko taas ihan pihalla? Muuta kovin mielenkiintoisia erityisominaisuuksia siinä ei näyttäny olevankaan...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pikaisella vilkaisulla löysin VPD:stä tuon erikoismallin, ja siinä oli lueteltu erikoisominaisuudet GT5:ttä varten, joiden joukossa oli mm. 900 asteen "kääntymiskulma". Eikös tuo ihan perus Driving force Pro -rattikin käänny 900 astetta?
Tuo 900 asteen tila löytyy toki pelkästä Pro-mallista ja toimii jopa PS2:n GT4:n kanssa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos kellään huhukuuloa seuraavasta päivityksestä? Syksystä on ollut puhe ja odotan kovasti sitä kunnolista lobbytukea jossa voisi tehdä privakisoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos kellään huhukuuloa seuraavasta päivityksestä? Syksystä on ollut puhe ja odotan kovasti sitä kunnolista lobbytukea jossa voisi tehdä privakisoja.
Tuo "syksy" on valitettavasti edelleen ainoa kunnon tieto. Välittömästi kun lisää tietoa saadaan, kerrotaan se tässäkin ketjussa. Kärsivällisyyttä! :)

Update! Tokyo Game Show -tapahtuma käynnistyy 9. lokakuuta. Silloin viimeistään saadaan lisätietoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuo 900 asteen tila löytyy toki pelkästä Pro-mallista ja toimii jopa PS2:n GT4:n kanssa.

Ok no hyvä, sitähän minäkin. Vielä semmonen kysymys, että kuinka herkkä tuo ratti on? Joskus nimittäin lainasin kaverilta jotaki semmosta pilipali rattia, joka oli niin herkkä, että auto meni ympäri ku pikkasenki keskiasennosta rattia liikautti. Siksi kuulostaa siis tuo 900 astetta hyvältä, että pitäis vissiin olla niinku oikeaki auton ratti? Tämä on vielä pakko varmistaa ennen kuin n. 70 tuohon haaskaan :p.
 
Vastaus: GT5 Prologue

900 asteen moodissa on hyvä ja tarkka tuntuma.
tosin ottaa aikansa että oppii veivaamaan rattia oikein kun auto meinaa lähteä kintaista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

900 asteen moodissa on hyvä ja tarkka tuntuma.
tosin ottaa aikansa että oppii veivaamaan rattia oikein kun auto meinaa lähteä kintaista.

Ok. Eiköhän tuo täydy sitten laittaa tilaukseen.

Sitten aivan toisenlaisen kysymys vielä, nimittäin noista päivityksistä: en ole itse uskaltanut koskaan ladata sitä päivitystä (huom. koskaan), koska se varoittaa aina että voi tallennukset kadota jonnekin bittiavaruuteen. Se se vain että ei tunnu nettipeliä pääsevän testaamaan ilman tuota päivittämistä, joten kertoisiko joku täällä joka on päivittäny (varmaan kaikki muut :p), että miten kävi tallennusten? Kohta on A-sarja vedetty, joka on kohtalaisen hyvä saavutus mulle, enkä kovin mielelläni siitä tallennuksesta luopuis. Tai toimiiko sillä lailla että ottaisin tallennuksen ensin talteen vaikka tikulle ja jos katoaa niin laittaisin sitten takasin?

Tästäkin on tainnut olla jo puhetta aiemmin, mutta vastatkoon kuka kehtaa :rolleyes:.
 
Vastaus: GT5 Prologue

kyllä mulla savet pysy tallessa.
kannattaa ostaa jostain vaikka usb tikku ja kopioida sille varmuuden vuoksi savet jos joku menee ketuilleen.

muutenkin kannattaa aina välillä ottaa kaikkien pelien savet talteen jos vaikka sattuu se plese hajoamaan niin ei sitten harmita.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Virallinen kotisivu vihjailee uudesta Citreonista pienen teaser-videon muodossa. Kyseinen kiesi nähtäneen seuraavan päivityksen myötä.

Laiskoille/huononäköisille tiedoksi: päivityksen ajankohta EI OLE tiedossa.
 
Ylös Bottom