Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Mikä tämä ilmoitustapa oikein on?
02 ja 17 voisi vielä olla kellonaikoja, mutta 32 ja 47?

Nuo on minuutteja nuo 02, 17, 32 ja 47. Eli esim. seuraava kisa alkaisi 16.02, sitä seuraava 16.17 ja sen jälkeen 16.32 alkaisi uusi kisa. Kellona toimii Prologuen oma kello.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikä tämä ilmoitustapa oikein on?
02 ja 17 voisi vielä olla kellonaikoja, mutta 32 ja 47?

Tä.

Lost? Onko sulla rautalankaa? :D

On.

Nuo on minuutteja nuo 02, 17, 32 ja 47. Eli esim. seuraava kisa alkaisi 16.02, sitä seuraava 16.17 ja sen jälkeen 16.32 alkaisi uusi kisa. Kellona toimii Prologuen oma kello.

Joo eli näin.
Taisin vetäistä vähän epäselvästi noi klo ajat, mutta näin ne menee kuten IsäNtä vetäs.

Suzuka Expert PP750 startit.
Esimerkkinä nämä ajat:
Eka= 16.02.
Toinen= 16.17.
Kolmas= 16.32 .
Neljäs= 16.47.
Viides= 17.02.
Niin edelleen tällä samalla kaavalla oli sitten kello vaikka 22.02, 22.17, niin edelleen.

1.Ota Suzuka kisa PP750 expert ja valitse sopiva / mieleinen auto.
2. Säädä auto mahdollisimman lahelle PP750 rajaa..Power, weight, tires, jarrut, ynnä muut, ym.
3.. Odota Start -kohdassa Prologuen kellon tulemista aina tasan esimerkiksi klo 16.02 ja klikkaat silloin.
Prologue kello on oikeassa yläkulmassa.

4. Jos käy niin että error iskee startin painalluksen jälkeen esim. klo 16.02, kun se hakee itse kisaan.
Tämän jälkeen lähtee automaattisesti lataamaan monesti uutta niin kannattaa keskeyttää O -painamalla.Nimittäin et välttämättä kerkeä enää seuraavaan strattiin, joka olisi klo 16.17.

Huom.
Kannattaa testata onko auto hyvän oloinen Suzukan radalla tai osaako sillä edes ajaa eli kestääkö käsissäkään koko laite oikein millään säädöillä.
Muuten koko kisa on yhtä h_lv__tiä, mutta säätö testit kannattaa tehdä muuloin kun kisa taukojen välissä siinä ei kerkeä kun vaihtamaan maksimissaan valmiiksi säädetty auto.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pakko heittää tuplat, jos tuli tuplat.

Toivomus:
Eli hyvät konsolifin (uudet) Gran Turismo Prologue -kuskit.
Jos ajatte esim. 16.02, 16.17, 16.32 ja 16.47 kello kaavalla ( 02, 17, 32, 47 ),
niin ajakaa herrasmies tyyliin.

Vältä lähes kaikin keinoin perään ajoja, kylkeen tuuppimisia ja suorilla tahallista kiilailua / kylki tyrkintää ( tekevällekkin joskus tapahtuu).
Jos vahinko tapahtuu, niin hyvän herrasmiehen tuntee siitä että hän jää odottamaan kenet tuuppasi pihalle ja päästää edelleen vaikka mahdollisesti olisi voittanut koko kisan.
Lisänä älkää kostako se jos mikä on todella typerää.

En haluaisi, että Suomalais -kuskeista ulkomaalaiset saavat huonon kuvan.
Jos se ajo ei hallussa niin opetelkaa esimerkiksi arcade muodossa perässä / sivussa ajamista ja jarrutusten ajoittamista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

sori en kerenny ketjua lukea läpi, mulla ei ole ollut kone netissä pariin kk:hon ja nyt laitoin ja gt5 seen tuli pävitys. se oli ihan kiva juttu mutta miksi peli alkoi nykiä ihan hitokseen?
ihan kuin pelaisi pc:llä. (sivu graffat nykii) aika normi pc:lle muttta ei ollut enne gt5 sessa.
jotkut kisat toimii normi mutta jotkut pätkii ihan pelaamattomasti.

pelaan pelia vielä putkella. (scart)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Valitettavan vähän näkee suomalaisia kuskeja vaikka kokeillu mennä ajaan nuilla ajoilla mitä ylempänä mainittu:( Piiiiitkästä aikaa sai hyvät kisat eilen jotakin saksalaista vastaan ajettua meinas jo mennä hermot koko peliin ku aina joku tuuppas tai kiilas pihalle mutta nyt sekin on nähty että jopa kerran 10 kisasta pääsee ajaan kunnolla kisaa:D

Tänään taas ajelemaan toivottavasti edes joku suomalainen tulis myös.
Saa myös lisätä kaveri listalle jos siltä tuntuu: paukku125
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Valitettavan vähän näkee suomalaisia kuskeja vaikka kokeillu mennä ajaan nuilla ajoilla mitä ylempänä mainittu:(

Tänään taas ajelemaan toivottavasti edes joku suomalainen tulis myös.
Saa myös lisätä kaveri listalle jos siltä tuntuu: Paukku

Joo ei varmaan ole montaa suomalaista näkynyt.Eikä suomalaisilla ihan omaa kello aikaa mun tietääkseni olekkaan, mutta osa meistä kunnolla ajavista konsolifin kuskeista ajellut tuohon aikaan.
Eli niin kuin aikaisemmin kirjoitin, niin moni odottaa sitä niin sanottua kunnon päivitystä.Jossa tulisi kaverilista...niitä ei oikein ennemmin nappaa enää GT.
Lisänä uusia pelejäkin pukannut kehiin, joten GT ajot voinut senkin takia jäädä olemattomiin.

Itse ajoin ennen ton ferrari pelin ostoa aika pitkään lähes ainoana suomalaisena, joskus oli joku tuttu tai tuntematon.
Onhan se toista ajaa, jos on joku suomalainen joka ajaa ilman tuuppimisia.On vain valittetavaa ettei kaikki suomalaisetkaan aja siivosti.

Nyt en malta tulla, kun ton uuden pelin ostin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

oon hankikimas tätä peliä. onko kannattava hankinta ja montako autoa / rataa tässä pelissä on?
Jos jo hankkimassa olet niin anna mennä vain, mutta täytyy sanoa että itselle oli melkoinen pettymys. Joskus aikoinaan GT2 oli suunnatonta hurmiota, mutta GT5P ei iske alkuunkaan. Mielestäni ei ole 35-40 euron arvoinen. Forza 2 vie mennen tullen. Aivan ehdottomasti haluan saada selville onko kokoversio pelattavuudeltaan parempi kuin Prologue, ennen kuin sitä joskus sen ilmestyessä ostan.

Ja kyllä, piti ihan rekisteröityä että pääsin tämän sanomaan. Josko sitä tämän jälkeen vaikka osallistuisikin keskusteluihin täällä, kun aiemmin on tullut vain lueskeltua :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo ei varmaan ole montaa suomalaista näkynyt.Eikä suomalaisilla ihan omaa kello aikaa mun tietääkseni olekkaan, mutta osa meistä kunnolla ajavista konsolifin kuskeista ajellut tuohon aikaan.
Eli niin kuin aikaisemmin kirjoitin, niin moni odottaa sitä niin sanottua kunnon päivitystä.Jossa tulisi kaverilista...niitä ei oikein ennemmin nappaa enää GT.
Lisänä uusia pelejäkin pukannut kehiin, joten GT ajot voinut senkin takia jäädä olemattomiin.

Itse ajoin ennen ton ferrari pelin ostoa aika pitkään lähes ainoana suomalaisena, joskus oli joku tuttu tai tuntematon.
Onhan se toista ajaa, jos on joku suomalainen joka ajaa ilman tuuppimisia.On vain valittetavaa ettei kaikki suomalaisetkaan aja siivosti.

Nyt en malta tulla, kun ton uuden pelin ostin.

Ohan tuo kyllä melko tuuppimista varsinkin jos jää ekassa mutkassa jonon hännille. Selviää tuon ekan mutkan 4 parhaan joukossa niin sitte on ihan hyvää kisaa yleensä. Monesti nuo tuuppijat menee ite myös pihalle jossain vaiheessa.

Ite ostin aikonaan ps2 pelkästään GT takia ja ps3 tuli hommattua oikeestaan kans pelkästään GT5 takia. Pitää toivoa että tuo kokoversio on odotusten arvoinen että ei tarvi PS3 myyä pois ihan heti :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jep.Eilen myöhään yöllä testasin Suzuka exp 750 yhden kisan ja ihmettelin kun meitä ei ollutkaan kun vain kuusi kuskia 02, 17, 32, 47 aika systeemissä.
Tänään katsoin GTP kuskien aikatauluja ja asia selvisi, ettei GTP -kuskit tällä hetkellä aja edes Suzuka 750 kisaa ollenkaan.
En ainankaan huomannut.http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=198
Joten nyt tolla aika systeemillä saattaakin siellä Suzukassa olla vaikka minkälaisia kuskeja mukana ja niin siellä olikin minut tuupattiin pihalle lähes viimeisellä kierroksella tahalleen.

Huomasin myös sen että päivityksen jälkeen tatti miehenä kun pelaan,
niin ohjaus huomattavasti enemmän nykivää kuin ennen oli...ei hyvä juttu.

Tänään ehkä vois kokeilla johonkin aikaan tota Ferrari Suzuka exp (650) klo 00, 15, 30, 45, jossa ajavat GTP -kuskit.
Ihan testi mielessä, jotta tuntuma säilyisi peliin.Pitäisi säätää vain auto sitä ennen.
Ilmeisesti heitäkin alkoi perus Suzuka exp. tökkimään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu.. on ihan hyvää kisaa siinä ferrari eventissä.

En usko että GTP porukoilla rupesi se perus Suzuka tökkimään vaan lähinnä vaikuttaa se, että nyt tuo Ferrari event on kansainvälinen ja muut eivät ole. Pitäisi kyllä mun mielestä pystyä itse joka eventissä valitsemaan, että haluaako yhdistää kansainvälisesti, vai sittes vaan PAL alueen kesken. Ei luulisi olevan kovin vaikea toteuttaa..
Mutta pitää toivoa että ne yksityiset huoneet tulevat päivityksellä mahd. pian.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu.. on ihan hyvää kisaa siinä ferrari eventissä.

En usko että GTP porukoilla rupesi se perus Suzuka tökkimään vaan lähinnä vaikuttaa se, että nyt tuo Ferrari event on kansainvälinen ja muut eivät ole.

Sinä näköjään tiedät vaikka mitä juttua.
Hö.Mä eilen tulin ihan sillä Suzukaan myöhään, että kun sinä olit ajamassa.
Luulin että sinä ja muut GTP -kuskit tahkoatte sitä vanhaa Suzuka kisaa en edes muistanut, että Ferrari Suzuka oli experttiin tullut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noh.. Jos tarkemmin katsoo niin tuolla online valikossa myös lukee sen Ferrari kisan alla pienellä että: Word Competition Event. :) Muiden alla ei sitä lue. Expert kisoissa siis.

Sitä ferraria on tosiaan enimmäkseen tullut ajeltua. Mutta sitten lähiaikoina sinne on tullut pari muutakin jota on kiva vaihtelun vuoksi pelailla.

Street Ferrari Cup - 650PP Suzuka S3 Tires Only - XX:03 / XX:18 / XX:33 / XX:48: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=111307
Fuji 800pp pro Event 00/15/30/45: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=111294
Lotus Evora Cup, :04/:19/:34/:49 Suz 750: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=111308

Jos noita kisoja ajelette ja vaikka ette GTP jäseniä olisikaan niin noudattakaa mielellään niitä ohjeita mitä niissä annetaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noh.. Jos tarkemmin katsoo niin tuolla online valikossa myös lukee sen Ferrari kisan alla pienellä että: Word Competition Event. :) Muiden alla ei sitä lue. Expert kisoissa siis.

Jos noita kisoja ajelette ja vaikka ette GTP jäseniä olisikaan niin noudattakaa mielellään niitä ohjeita mitä niissä annetaan.

No niin mä en huomaa mitään.
Joo pitää sen verran kunnioittaa toisten järjestämiä kisoja.

Ja ajakaa herrasmies tyyliin, miksi ei muitakin kisoja.
Tästä kirjoitin jo aikaisemmin (3683).
Noilla ohjeilla kaikilla hyvä mieli ja kisat paranevat selvästi, kun ei jätä aivoja narikkaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli taas parituntia ajettua mutta ei näkyny ku 2 GTP kuskia :( Toinen onneksi oli sentään suomalainen. Mulla on vissiin eri ajassa kello ku ei koskaan näy ketään suomalaisia ajamassa tai sitten suomalaiset ajaa eri aikoihin ku mie:( Oli kyllä taas melkosta romurallia välillä mutta antaa lasten leikkiä jos siltä tuntuu. Toivotaan että viimestään kokoversiossa on hieman parannettu tuota netti hommaa että pääsis ajeleen priva pelejä tai sitten että saa valita että meneekö auton läpi vai ei.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mihin aikaan olit ajamassa? ite ajelin tossa n.3 kisaa klo 22-23.30 välisenä aikana tota ferrari juttua ( http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=111205 ). Oli muuten tosi siistiä kisaa eikä minua tökätty kuin kerran ja sekin olin toivottavasti vahinko. Hyvin kaveri kärsivällisesti oottivat sitä ohituspaikkaa ja eivätkä liikoja estelleet jos olin jo rinnalla.:cool:

Paukku et ole muuten vastannut kaverikutsuuni ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mihin aikaan olit ajamassa? ite ajelin tossa n.3 kisaa klo 22-23.30 välisenä aikana tota ferrari juttua ( http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=111205 ). Oli muuten tosi siistiä kisaa eikä minua tökätty kuin kerran ja sekin olin toivottavasti vahinko. Hyvin kaveri kärsivällisesti oottivat sitä ohituspaikkaa ja eivätkä liikoja estelleet jos olin jo rinnalla.:cool:

Paukku et ole muuten vastannut kaverikutsuuni ;)

Lopettelin just tohon aikaan ite ku sie alottelit :( Hmm en oo huomannu että ois tullu kaveri kutsua pitääpä kattoa ja hyväksyä kuhan saa ton koneen päälle :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

pysyykö tos GT5 prologuessa virittään tota autoa ollenkaa? vai onko se aina sellanen se auto kun sen ostaa et siihen ei voi esim ostaa isompaa turboa (niinkuin need for speedeis)?
 
Vastaus: GT5 Prologue

pysyykö tos GT5 prologuessa virittään tota autoa ollenkaa? vai onko se aina sellanen se auto kun sen ostaa et siihen ei voi esim ostaa isompaa turboa (niinkuin need for speedeis)?

Ei varsinaisesti. Osa kilpailuista perustuu suorituskykypisteisiin ja oman kulkineen suorituskyky täytyy yrittää saada vastaamaan mahdollisimman hyvin sitä tiettyä pistemäärää. Eli tehoa voi ottaa pois tai lisätä tietyn määrän, painoa voi ottaa pois tai lisätä tietyn määrän, aerodynamiikkaa voi säätää jne., mutta konkreettisesta "virittämisestä" ei voi puhua.
 
Ylös Bottom