Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kyllähän tätä Prologuetakin rupeaa löytymään paristakin pelejä myyvästä paikasta, joissa nyt julkaisu päiväksi laitettu marraskuun loppu, 21-28 pvä ja sen väliltä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Gran Turismo 5: Prologue on ilmeisesti pelattavissa ensi kuun Game Convention -messuilla Saksassa, sillä sille on myönnetty ikäraja.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tämä peli pyyhkii kyllä visuaalisesti lattiaa kaikilla mahdollisilla autopeleillä oli vaurioita tai ei. Aivan loistavan näköistä tykitystä ja mahtavasti mallinnetut ohjaamot.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Hyvältä näyttää muuten, mutta katsokaapa incar-kuvista taustapeilejä. Kyllähän nuo varmaan fiksataan vielä muuta ulkoasua vastaavaksi, mutta aika rankasti noi laskee muuten kovin hyvän näköisen pelin ulkoasua. Myös lievää sahalaitaisuutta näkyy radan reunuksilla, eri asia on tietenkin se miten tämä vaikuttaa pelatessa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Count_M sanoi:
Hyvältä näyttää muuten, mutta katsokaapa incar-kuvista taustapeilejä. Kyllähän nuo varmaan fiksataan vielä muuta ulkoasua vastaavaksi, mutta aika rankasti noi laskee muuten kovin hyvän näköisen pelin ulkoasua.

No ei se kyllä "rankasti" ulkoasua laske:o

Luulen, että tämänkaltaisia grafiikoita ei olla peleissa ennen nähty. Todella kaunista.
Saa nähdä tuleeko vielä parannuksia sitten siihen kunnon peliin (GT5):)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Darth Vader sanoi:
No ei se kyllä "rankasti" ulkoasua laske:o

Luulen, että tämänkaltaisia grafiikoita ei olla peleissa ennen nähty. Todella kaunista.
Saa nähdä tuleeko vielä parannuksia sitten siihen kunnon peliin (GT5):)
Kommentin lähettänyt henkilö onkin kateellinen xbotti joka löysi pienen vian GT5sta. Onneksi olkoon vain hänelle. Nyt varmaan Forza 2 on parempi... wrong.

PS. En ole kyllä koskaan nähnyt kauniimpaa peliä. Tulisipa jo :( nah parempi että saamme enemmän autoja, mutta silti... Tahtoo.
Edit. Tännekin ovat xbotit löytäneet... säälittävää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

The Great Samu sanoi:
Tännekin ovat xbotit löytäneet... säälittävää.
Tai ne vaan käy täällä pätemässä että onhan sen "niiden" ajopelin (Forza2) oltava parempi (ettei heillä ole menneet rahat hukkaan kakkos(2) peliin/konsoliin sijoittaessaan..).. :)

Prologuesta: :eek:
ag0013a.jpg
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Katsoin aluksi, että ovat RL kuvaa...


Kertokaapahan mikä tämä Prologue juttu on? Onko tämä GT 5 vai joku demo siitä?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lähinnä asiaa kuvaa parhaiten sana "demo", kuulemma 50% pelin kehityksestä. Nykyinen PSN:stä saatava ilmainen GT:HD Concept on lähinnä pre-demo, 1/4:n Enginestä näyttävä esittely.
Itse koko peli, eli GRAN TURISMO 5, julkaistaan joskus kesällä 2008!
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

pirun hauska feature tämä "optiikan" simuloiminen. Jo tuossa conceptissa pisti silmään miten kamerat on eri polttoväleillä ja focus siirtyy auton mukana. (Eli siis sumentaa edestä ja takaa).

Tuo kummasti realisimin tuntua kun pääosin näitä kuvia kuitenkin TV:stä on katseltu. Varmaan testiryhmä on kokenut tuon optiikkasimulaation realisitisemmaksi kuin koko syvyysalueelta tarkan kuvan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

The Great Samu & Hiikeri

Minä en verrannut peliä yhtään mihinkään ja miksi sitä edes vertaisin, sillä Forzaa voi pelata nyt (tai sitten kun boksi tulee saksasta) ja GT5: Prologueta ehkä joskus vuoden vaihteessa. Jos tässä jonkun luulisi olevan kateellinen niin eiköhän se löydy sieltä Sonyn puolelta.

Mutta kattokaas ny noita tausta- ja sivupeilejä. Onhan se aika rankka ero kun vertaa muuten aikas kivan näköistä graffaa ja sit peileistä näkyykin pelkkiä palikoita. Pakko kyllä samalla sanoa että ei nuo minun peli iloani pilaisi, sillä en itse pelaa koskaan incar-kamerasta.

PS. Älkää sit olko kovinkaan pettyneitä jos se seuraava "oikea" Gran Turismo tuleekin vuonna 2009
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ei se mikään ihme olis vaik tuliski vasta vuonna 2009. Noh, siihen asti pelataan sitten jotain muuta. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ainahan se on niin, että seuraavaa turismoa odotellaan ja odotellaan. Kuitenkin niiden saapuessa elämys on aivan uskomaton joka kerta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Pibe sanoi:
Ainahan se on niin, että seuraavaa turismoa odotellaan ja odotellaan. Kuitenkin niiden saapuessa elämys on aivan uskomaton joka kerta.

Totta, mutta onneksi aina edellistä GT:tä jaksaa hakata siihen seuraavaan asti. ;)
 
Ylös Bottom