Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Aloin tossa äsken miettimään että miks helvetissä tilasin sen enkä osta storesta :D mitäköhän oon aatellu
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ehen mene, armotonta pelaamista vaan :D

Nettipuoli ei tosin vielä toimi, kenties huomenna alkaa sekin vörkkimään sitten..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Osaakohan kukaan kertoa storen hintaa pelille ? Vai onko sama kuin blu ray versio eli jtn 35e ?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Aloin tossa äsken miettimään että miks helvetissä tilasin sen enkä osta storesta :D mitäköhän oon aatellu

Itse ostan ainakin storesta, vaikka ulkomailta olisi tietysti saanu halvemmalla. Se vaan on niin paljon helpompaa, ku peli saa käynnistettyä suoraan kovalevyltä. Laiska kun olen. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Olen itsekin ajatellut ostaa kyseisen tuotoksen Storesta.
Mutta hiukan epäilyttää kun olen vaihtamassa kovalevyä isommaksi lähiaikoina.
Niin häviääkö peli sitten kuin tuhka tuuleen, vai tuleeko kyseinen Peli ja muut ladatut jutut Demot jne. Varmuuskopioinnin yhteydessä talteen?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ostakee USA storesta :P Hinta tulisi olemaan 26e :D Taidan kyllä itse ostaa sitten tuon BD version jos hinta on sama :P
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Olen itsekin ajatellut ostaa kyseisen tuotoksen Storesta.
Mutta hiukan epäilyttää kun olen vaihtamassa kovalevyä isommaksi lähiaikoina.
Niin häviääkö peli sitten kuin tuhka tuuleen, vai tuleeko kyseinen Peli ja muut ladatut jutut Demot jne. Varmuuskopioinnin yhteydessä talteen?
Ei välttämättä kaikki, mutta ne voi ladata uudelleen ilmaiseksi.
Pelitallennusten pitäisi säästyä varmuuskopioinnin avulla.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Hmm hmm... Jos sattumoisin pääsee käymään, ettei japanin versiota pelistä päivitetä euroopan tasolle, niin mahtaakohan japanilaisen tallennustiedot onnistua suorittamaan euroversiossa?
Tunnustaako kukaan tutkineensa/kuulleensa asiasta?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Hmm hmm... Jos sattumoisin pääsee käymään, ettei japanin versiota pelistä päivitetä euroopan tasolle, niin mahtaakohan japanilaisen tallennustiedot onnistua suorittamaan euroversiossa?
Tunnustaako kukaan tutkineensa/kuulleensa asiasta?

Ei toimi.
 
g25+gt5

Moro.Auttakaa minua "vaikeassa"päätöksessä ostaisinko huomenna tulevan gt5 ja sen logitechin g25 ratti poljin systeemin...:confused::confused::D:D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Sain kuin sainkin Prologuen jo tänään. Alun n. 15 minuutin kovalevylle asentamis session jälkeen, tarjottiin päivitystä netin kautta. Nyt se on laulanut jo 20 minuuttia, eikä loppua vielä näy. Päästäisivät nyt pelaamaankin välillä.. Sen erran autoja kahlasin, että alun raha summalla ei ihmeitä ostella. Omaan haaviin nappasin Ford Focus ST ´06n. Kohta heittään testi rundit :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Epäoleellinen kysymys mutta pakko kysyä :)

Onko Suomesta ostetun pelin ohjeläpyskässä ohjeet Suomeksi? Oman pelin kannet ja ohjekirja kun ovat täysin englanniksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

onhan se ostettava se ratti ohjain..noh huominen menee töiden jälkeen pelatessa....:D

tosin lätkää tulee canalilta..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Sain kuin sainkin Prologuen jo tänään. Alun n. 15 minuutin kovalevylle asentamis session jälkeen, tarjottiin päivitystä netin kautta. Nyt se on laulanut jo 20 minuuttia, eikä loppua vielä näy. Päästäisivät nyt pelaamaankin välillä.. Sen erran autoja kahlasin, että alun raha summalla ei ihmeitä ostella. Omaan haaviin nappasin Ford Focus ST ´06n. Kohta heittään testi rundit :cool:

Itelläki tuli, nyt pistin päälle niin huutaa onlinen päivitystä.. Se vaan katkeaa aina melko alkuvaiheessa :confused: Ainakin kahdesti jo pätkässy.. Kukaan viisaampi joka osais neuvoa :(

E: Kolmannen kerran pätkäs päivityksen..

E2: Neljännen ja viidennen kerran pätkässy PS:n buutinkin jälkeen..
 
Ylös Bottom