Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Pari vinkkiä tuohon A-8:aan:
Ekassa mutkassa voi oikaista varikon kautta ja ohittaa parhaimillaan 3 vastustajaa.
Takasuoralla shikaanissa rohkeasti nurmikon kautta hiukkasen jarruttaen.

Ilman näitä tuntui minustakin täysin mahdottomalta ensimmäiseksi pääsy.

Kiitti tipeist...nyt on A luokka läpi :)

Mutta vieläkin ihmetyttää, että missä tuon Beyond the Apex dokumenttipätkän voi katsoa...meinaan sen piti tulla tässä pelin mukana :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

mää en löydä mistää sitä paikkaa mistä noita tarkempia säätöjä voi suorittaa?? tosin yks toi A-luokka ei oo viä läpi, et saako vasta sen jälkee kikkailtua noitten kanssa...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo hyvä on tää Prologue. Logitechin Driving Force Pro ratin kaa on kiva ajella.. Formula pari milllii.. Ei paha onneks. Netiski tuli kokeiltuu ja ihan hyvin näyttää oleva pelaajia.. No ei mikään ihme :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pakko oli tehdä uusi profiili ja ladata valmis tallennus gtplanetista että pääsi testaamaan formulaa. On muuten aivan uskomaton vauhdintuntu ja pito! Eipä ole tuommoista fiilistä tullut mistään muusta autopelistä. Hakkaa kaikki formulapelit 100-0.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pakko oli tehdä uusi profiili ja ladata valmis tallennus gtplanetista että pääsi testaamaan formulaa. On muuten aivan uskomaton vauhdintuntu ja pito! Eipä ole tuommoista fiilistä tullut mistään muusta autopelistä. Hakkaa kaikki formulapelit 100-0.

Hehe eikö teillä ole mitään haasteen halua? Suorilla vaan pitää päästä kaikki testaamaan ja kohta on peli hyllyssä pölyttymässä...

Itellä ois vielä 2 kpl S-Luokan kisaa jälellä. Toinen on se yhden kierroksen kisa jota en ole vielä testannu ja toinen on viimenen skaba S-Luokassa. Viimestä skabaa testasin jollain Nissanilla(En muista nyt mikä se oli) niin ekalla kerralla olin jo kolmantena olevan perseessä 3 kierroksella mutta kusin sitten penaltyen takia... Yritin again again mutta rupes kalja nousee päähän joten piti luovuttaa ja alkaa serkun kassa pieksää Guitar Heroesta...

Älytön fiilis tuli muuten kun vedin toisen S-Luokan 700 kisan GT-500 läpi. Toiseks viimesessä mutkassa sain kolmantena olevan kiinni. Ensin 3 kiekan alusta sitä ajoin kiinni hirveet paineet perseessä että en mokais. Juoppo serkku vielä vieressä kännissä örvelti... Kyllä oli mahtava kahtoo uusintaa varsinkin kun en tehny mitään virhettä kisassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noniin nyt pääsee meikäkin taas ajamaan kun on 24h mennyt jakelusta. En vaan jaksa tänään enää tykittää, vaan huomenna aamupäivästä sitten rallailemaan. Himot on kyllä korkeella kun on lukenut muiden juttuja, eikä jaksanut enää japsiversiotakan ajaa :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täälläkin vielä pari S luokan kisaa jäljellä. Tällä hetkellä enemmän kiinnostusta herättää online peli. Alla Lotus Elise 111R ja tuntuu olevan minulle paras vaihtoehto onlineen 650PP Fujiin. Pelaako joku täällä TAITEILIJA nimellä? Tänään pari kertaa törmännyt Fujissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täälläkin vielä pari S luokan kisaa jäljellä. Tällä hetkellä enemmän kiinnostusta herättää online peli. Alla Lotus Elise 111R ja tuntuu olevan minulle paras vaihtoehto onlineen 650PP Fujiin. Pelaako joku täällä TAITEILIJA nimellä? Tänään pari kertaa törmännyt Fujissa.

Joo, just törmäsin samaan heppuun. Voitti kisan. En tunne kyl.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tein tuossa muutamia testejä käyttäen eri ajoasetuksia (Active steering, ASM, Traction control) ja huomasin, että kaikista vaihtoehdoista Traction control joka ollessaan 10 oli ainoa "apu" joka huononsi kierrosaikoja jopa 4 sekuntia. ASM ei puolestaan vaikuttanut kierrosaikoihin juuri ollenkaan, mutta Active steering paransi aikoja n. sekunnilla.

Kysymys kuuluukin: Mihin tuota traction controllia oikeasti tarvii tässä pelissä? Kyllähän se helpottaa ajoneuvon hallintaa, mutta ei siitä kilpaillessa ole mitään hyötyä ja se päällä on toisinaan mahdotonta päästä edes sijoille. :)

Voisiko joku valaista minua?

Testauksessa käytin seuraavaa kokoonpanoa:
Auto: Nissan GT-R '07
Rata: High speed ring
Pelimuoto: Time trial
Ohjain: Sixaxis
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pakko oli tehdä uusi profiili ja ladata valmis tallennus gtplanetista että pääsi testaamaan formulaa. On muuten aivan uskomaton vauhdintuntu ja pito! Eipä ole tuommoista fiilistä tullut mistään muusta autopelistä. Hakkaa kaikki formulapelit 100-0.

Tähänhän se menee,teet tarpeeks hyvän autopelin joka vaatii jo AJOTAITOA niin johan on jullit latailemassa muitten saavutuksia.Nyt sit onlineen Tuned autoilla vetämään suoran päässä täysillä sen OSAAVAN kuskin konttiin.Tähän viel hyvä vauriomallinnus niin varmasti houkuttelee joka hönön pelin pariin.Missä ajamisen oppimisen halu :confused:

Dreamfly,koita aikanaan vaikka F40:ssä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mihin tuota traction controllia oikeasti tarvii tässä pelissä?

Itse olen huomannut onlinessa että kun pistää traction controllia päälle 2 pykälää, niin auto irtoaa nopeammin mutkasta(ei jää sutimaan). Jos pelaa ratilla ja polkimilla, niin luulisin että silloin ei traction controllia tarvita, koska on helpompi hallita kaasua.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa olla valmis tappamaan tuon penaltin takia. Ei tarvitse edes reunusta vilkaista kun penaltti jo napsuu, myöskään takaa rynnivät vastustajat eivät estä penaltin antamista. Todella, todella paska idea tämä järjestelmä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo toi penalty on ihan ärsyttävä. Itsel meni kans hermo siihe.. Tykkään kyl ennemmi noit eventsei vedellä ku netis höntsäillä.. Ainaki vielä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos saat TVR:n ohitettua ennen 1. ovaaliosaa, on hyvä mahdollisuus päästä 3. sijalle.

Autot käsittääkseni (ainakin normikisoissa) vaihtuu aina kun menee uudestaan siihen.. Ainakaan itse en ole törmännyt täysin samanlaiseen lähtöruudukkoon kertaakaan.. Muistaakseni :cool:

Btw, nyt on alkanu pelittää tuo onlineki mulla.. Muutaman kisan hakkasin tossa PP680 Lontoota. Ihan kivaahan se oli, voitto ja kakkostila rapsahti, yks "you have disconnected from the server" pääsi tulemaan ekan kierroksen puolessa välissä yhes kisas mutta muuten ei ongelmia..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voi hittolainen, että on tuo Ford GT hauska ajaa. :D Ekat mutkat kun ajelin, niin tuli sellainen olo, että voi hitto mihin paskaan tuli kaikki rahat tuhlattua. Mutta nyt kun tajus miten tota autoa pitää ajaa, niin heti muscle car jutussa ykköseksi. :)

Niin innoissani tolla ajelin, että katselin jo koko pääsuoran ajan taustapeiliin ja naureskelin, että ettepä pysy perässä, luulin että se oli viimeinen kierros ja että kisa loppuu. Sitte tuli vaan sellanen olo että perkule onpas pitkä pääsuora, kun maali pitäs olla vähän puolen välin jälkeen. Päästin L1 napin irti ja siinähän se oli, mutka ihan parin metrin päässä. :D :D No sinne sitten päin seiniä ja hirveä kiroaminen, mutta onneksi sain vielä ykköspaikan takasin ennen sitä oikeaa maaliintuloa :D
 
Pimp my Logitech

Pitihän se rattipoljinsetti käydä hakemassa, kun ei tuosta padillä pelaamisesta oikein tullut mitään. Hetihän sitä settiä piti alkaa sitten tuunaamaankin (kuva). :D

Ja kiitokset sille palstalaiselle, joka ehdotti ratin telineeksi keittiöjakkaraa. Se on ihan kuningasidea (kuva). Saa meinaan nopeasti siivottua vermeet kaappiin kun ei pelaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse hain eilen playseat solberg evolution penkin:eek:Nyt kelpaa ajaa...ainoo et hikoo perse siihen nahka penkkiin:DNo sit kun hiottaa niin budweiser paikkaa neste vajeen:p

Itellä tuo nettipeli toiminut hyvin...en oo vielä tunninkaan setin jälkeen lentänyt pihalle.Tosin...ihan hanurista tuo systeemi että vain äärimmäisellä tuurilla pääset kaverin kanssa samaan peliin...Joku private match tähän ois pakko saada:(

Lyhyen läntähän tuo peli on...niin kuin porolooki aina....:(
 
Ylös Bottom