Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 RM-CAR RACE #THE END#

Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -seuraava kisa 24.8- TERVETULOA!

Mä en päässy Hiphei sun huoneeseen, ilmoitti vaan että "network incompatibility with the room owner". Ootko muuttanu jotain modeemina asetuksia?
Mulla aina herjannut ps3 että mun NAT on tyyppiä 3, pitäs kait olla tyyppiä 1 tai 2?
Mä en tajuu noista v****akaan ja hermot menee noitten kanssa.:mad:
Sain kuitenkin pienen säätämisen jälkeen modeemin siltaavaan tilaan, palomuuri ja NAT pois päältä ja nyt PS3 näyttää NAT1.
Katotaan miten seuraavalla kerralla.
En oo mitään muuttanut,mul ps3 näyttää NAT2.

Mun ehdotus ens viikolle:

Auto : Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04

Rata :Circuito de Madrid ( pitkä) , Reverse
Mennään näillä seuraava kisa.:)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -HUOM! AIKATAULU MUUTOS!

RM-CAR RACE on siirretty toistaseksi sunnuntaille GT5 serverin huoltokatkosten takia.Tän illan kisa ajetaan 24.8 ja tuntia aikasemmin.kuin ennen. Eli,avaan huoneen viimeistään 20.00,aika-ajot 20.15,startti 20.30.
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -HUOM! AIKATAULU MUUTOS!

Voisin tulla ajelemaan (jos mahtuu mukaan) mutta kauankohan toi kisa kestää tänään? .. ysiltä pitäis päästä lähtemään lätkätreeneihin..
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -Seuraava kisa 31.8-TERVETULOA!

Osanottaja pula iski tän illan kisaan.
1.Jlansi
2.qpedroq
3.ezkander
4.foobr
5.hiphei_finland
6.samgsr
7.VK-80 -keskeytti-(tais lähteä lätkäreeneihin)
Seuraava kisa ajetaan ke 31.8 CHEVROLET CORVETTE Z06(C6) RM'06/Cape Ring/Racing Soft.Avaan huoneen viimeistään 21.00,aika-ajot 21.15,startti 21.30.
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -Seuraava kisa 31.8-TERVETULOA!

Jep, jouduin tosiaan lähtemään treeneihin kesken kisan.. Pahoittelen.

Tänään olen mukana (katkeraan) loppuun asti. :)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -tauko toistaiseksi-

Pidetään tauko taas välillä.Ilmoittelen sit ku jatketaan tai ehkä jään eläkkeelle näistä hommista;)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -tauko toistaiseksi-

Ei paljoo Jallu kiinnosta, ku en ikinä pärjää missään, vaikka kuinka harjoittelen ja säädän autoa, ni aina häviin jokaiselle monta sekuntia...:confused:
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE

Löytyy kiinnostusta ja oon vähän odottanutkin,että jatkaisit tätä mainiota sarjaa.Sunnuntai sopii hyvin kisapäiväksi...:)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE

Helmikuusta etiäpäin mieluusti mukana, sinne asti taitaa olla liian kiirus. Su toimii.
 
Ylös Bottom