Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 RM-CAR RACE #THE END#

Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

30.3 kisan auto: Mitsbishi Lancer Evolution IX GSR RM'05 Rata:Grand Valley Speedway.
Seuraavan kisan(6.4) auto/rata äänestetään,äänetysaikaa on 30.3 klo 21.00 asti.Ajetaan 4kisansarja ja jokaiseen kisaan äänestetään auto/rata,paitsi ensimmäisen äänestin ite.:D30.3 kisan jälkeen alkaa äänestys 13.4 ajettavaan kisaan ja äänestysaika loppuu 6.4 klo 21.00 jne.Kisojen tulokset ja pisteet päivitän alotusviestiin.:)Äänestys 6.4 kisan autosta/radasta alkaa...nyt.:)

Minkäsmerkkisiä renkaita Mitsulla poltetaan? Sports ____?
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Minkäsmerkkisiä renkaita Mitsulla poltetaan? Sports ____?
Racing softeilla mitsu menee ku kiskoilla.Sport softeillaki on vielä huomattavasti parempi pito ku corvette oli racing softeilla.Joten otetaan sport softit,ettei menis kiskoilla ajelux.:)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Racing softeilla mitsu menee ku kiskoilla.Sport softeillaki on vielä huomattavasti parempi pito ku corvette oli racing softeilla.Joten otetaan sport softit,ettei menis kiskoilla ajelux.:)

Oma Mitsun RM-laite tätä sarjaa varten on tallissa ostettuna, mutta 0km mittarissa joten paha sanoa omista mieltymyksistä vielä. Mutta oletin että pito olisi selvästi liian hyvä racing-kumeilla, siksi juuri ehdotinkin sportteja. Itse ajan vaikka Kiinalaisilla pinnoitetuilla talvirenkailla kunhan ne on pyöreät ja muilla on samat. :)

Sen kummemmin muitakaan autoja testaamatta äänestäisin seuraavaksi autoksi myös Pedron tapaan nelos Golffia ja radaksi Autumn Ring miniä. Itse en ainakaan ole etuvedoilla ajanut piitkään aikaan, ja tuolla radalla olisi ainakin riittävän tiukkojakin mutkia, Tsukuba sopii mielestäni paremmin esim juuri tuon Cappucinon testailuun. Ja nämä mielipiteet siis täysin ko. yhdistelmiä testaamatta. :)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Unohdin ihan tämän äänestyksen koskien ensi viikon rataa/autoo.

Eli Acura NSX RM '91 ja Nürburgring GP/F.

MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ!! HUOMISEEN ASTI AIKAA!!
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Unohdin ihan tämän äänestyksen koskien ensi viikon rataa/autoo.

Eli Acura NSX RM '91 ja Nürburgring GP/F.

MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ!! HUOMISEEN ASTI AIKAA!!
Aivan,ja sit huomisen kisan jälkeen taas joudutte/saatte äänestää.:)JA LISÄÄ KUSKEJA MUKAAN!:)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Eikös siellä oo se yks Vaipperi, jossa on jo valmiiks RM? :D
Kai siel on joku,mut en kelpuuta valmiita ärämmiä.Ethän säkään juo valmiix kustua ööliä?:DJa sul ei oo ees mahdollista äänestää,ku saamieni tietojen mukaan oot alle 18v.5v kuluttua voit äänestää.:D
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Volkswagen Golf IV GTI RM ‘01 Roomassa Sports soft renkailla.
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Oisko Kuriiria joka tois mulle ton Mitsun... ku ei näillä palkoilla enään autojakaa voi ostaa. siis valmiiks RM:ttynä... :)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Oisko Kuriiria joka tois mulle ton Mitsun... ku ei näillä palkoilla enään autojakaa voi ostaa. siis valmiiks RM:ttynä... :)
Harmi mul ei oo ja tämän päivän lähetyskiintiö on käytetty.:( Ehkä pedro voi auttaa?
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Auttakaa hu(i)ppukuskia hädässä...! :eek:

Mä voin heittää jos vaan osaan :) Käyn saman tien ostamassa ja lähetän tuleen niin saat säädettyä.

Tuleeko muuten perille vaikka on offlinessä?
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Mä voin heittää jos vaan osaan :) Käyn saman tien ostamassa ja lähetän tuleen niin saat säädettyä.

Tuleeko muuten perille vaikka on offlinessä?

Jep, ennen ekaa päivitystä ei tullu, mutta nyt tulee.
Tän juu, mä lahjotan sulle pullon perunaviunaa. ;)
 
Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

En tiiä. En oo käyny pleikalla onlainissa. :D
Mutta Hippula, muista laittaa Kisan Laatu huonetta tehdessäs parhaaks mahdolliseks. :)
ja pyyä se Puupää kans ajelee...
 
Ylös Bottom