Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 RM-CAR RACE #THE END#

Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Jaaha, sitä oikee ollaa opeteltu oikomaan... Ilmankos mä häviän tolla radalla nii paljon, ku tarkotus on pysyä radalla. Kertaaka en oo tahallisesti oikonut...
Kutsutaanko tota oikomista ja sitämyötä pärjäämistä ni hemmetinmoiseksi "se" pystyssä ajamiseksi?:eek:
Testasin ton oikomisjutskan päivällä reeneis.Taulapäät kisas eräs "taiteilija" ajoi puhtaasti,mut eräs "tuntematon" kuski oikoi joka kiekalla samas kohtaa.Ja aina pääsi hetkex "taiteilijan" edelle.:)

Testasin ton oikomisjutskan päivällä reeneis.Taulapäät kisas eräs "taiteilija" ajoi puhtaasti,mut eräs "tuntematon" kuski oikoi joka kiekalla samas kohtaa.Ja aina pääsi hetkex "taiteilijan" edelle.:)

Vai että niin se hosti ajelee siinä kisassa...
No ihan hyvä vaan, etten ajele siinä sarjassa...
Ehkä hostia wituttaa Pikasson pärjääminen... :D

Mä voisin tulla tänään vierailemaan tähän sarjaan, tilaakin on vissiin reippaasti...

jaa vai näin sitä selkään puukotetaan! Se on totta, että Monzassa varsinkin tuossa ensimmäisessä shikaanissa voi aika paljon oikaista, mutta eipä peli siitä sakotakkaan. Jos olisi kiellettyä niin rangaistushan siitä napsahtaisi. Hippulan perässä kun ajoi niin kyllä sieltä aika usein pölypilvi pöllähti, eli renkaat ei ollu täysin radan puolella. Varsinkin 5-mutkassa ennen takasuoraa saa aika paljon paremman vauhdin kun pikkasen pudottaa renkaita hiekalle.

Mutta eikai tämä nyt aikuisille ihmisille ole se maailman tärkein juttu? Jos jotain vääryyttä koettiin niin diskaan itseni kisasta. Voitto meni siis sitä paremmin tarvitsevalle?

Vai että niin se hosti ajelee siinä kisassa...
No ihan hyvä vaan, etten ajele siinä sarjassa...
Ehkä hostia wituttaa Pikasson pärjääminen... :D

Taiteilijan kanssa oli hyvä vääntö eikä ensimmäinen mutka ollu mitenkään ratkaisevassa asemassa. Olisi ehkä voittanutkin, mutta veti pitkäksi juurikin tuossa 5-mutkassa. Suoralla RUFfi meni kovempaa, mutta Taiteilijan hanska paikkasi tilannetta paremmin kuin hyvin.

jaa vai näin sitä selkään puukotetaan! Se on totta, että Monzassa varsinkin tuossa ensimmäisessä shikaanissa voi aika paljon oikaista, mutta eipä peli siitä sakotakkaan. Jos olisi kiellettyä niin rangaistushan siitä napsahtaisi. Hippulan perässä kun ajoi niin kyllä sieltä aika usein pölypilvi pöllähti, eli renkaat ei ollu täysin radan puolella. Varsinkin 5-mutkassa ennen takasuoraa saa aika paljon paremman vauhdin kun pikkasen pudottaa renkaita hiekalle.
Mutta eikai tämä nyt aikuisille ihmisille ole se maailman tärkein juttu? Jos jotain vääryyttä koettiin niin diskaan itseni kisasta. Voitto meni siis sitä paremmin tarvitsevalle?
Taiteilijan kanssa oli hyvä vääntö eikä ensimmäinen mutka ollu mitenkään ratkaisevassa asemassa. Olisi ehkä voittanutkin, mutta veti pitkäksi juurikin tuossa 5-mutkassa. Suoralla RUFfi meni kovempaa, mutta Taiteilijan hanska paikkasi tilannetta paremmin kuin hyvin.
Yritin sua kiinni oikomalla,ku tiesin ett iteki oiot:) Ja et ois pysyny pikasson vauhdis eka kisassa ilman tahallisia oikomisia kuten taulapääketjussa jo mainitsin.:)

Monza tulokset:
1. anz3lmo76
2. hiphei_finland
3. Jallmari
4. tryfailrepeat
5. Metsapicasso
6. Lap_pe

Sorry,ku en muistanut ilmottaa ennen starttia pakollisesta varikkokäynnistä. :( Onko maalin päässeillä oikomisen suhteen tarvetta jonkin kuskin ajosta tehdä protestia? Tais kaikki välttää tahallisia oikomisia.Mahdollisen protestin ilmotusaika päättyy torstaina klo 21.00.Kisassa oli anselmon ja pikasson kans pari kiekkaa mukavaa kisailua,kunnes he tahattoman kolaroinnin takia meni hiekalle.Ja mä jo luulin,ett nyt ajan helppoon voittoon.Mut anselmo sai mut kiinni ja meni ohi/läpi varikkokäynnin aikana ja tiesin hänen karkaavan multa,koska oli nopeampi.Oikeestaan anselmo vois antaa mulle muutaman pisteen,ku lahjoitin hänelle voittaja-auton.:DSuurkiitos feilillle taas tulosten julkistamisesta.:)

Mul oli aivan loistava kisa, taistelin failyn ja jallun kans kokoajan aivan tasaisesti... kunnes päätin mennä vikan mutkan hiekalle... Ja sitten varikolle, ja olin pikasson ja lapen kanssa tasatilanteessa, mutta ku perkele meni sitte pyörähtää ekan sikaanin jälkee sinne betoniporsaiden välii... Ni ei paljo enää kiinnostanu pelata...!
Ja sanottiiha me muut monee kertaa että ON pakollinen varikkokäynti. ;)
Mutta Pedrolta hyvä kisa... Ainii unohti käyä varikolla... :D

Mul oli aivan loistava kisa, taistelin failyn ja jallun kans kokoajan aivan tasaisesti... kunnes päätin mennä vikan mutkan hiekalle... Ja sitten varikolle, ja olin pikasson ja lapen kanssa tasatilanteessa, mutta ku perkele meni sitte pyörähtää ekan sikaanin jälkee sinne betoniporsaiden välii... Ni ei paljo enää kiinnostanu pelata...!
Ja sanottiiha me muut monee kertaa että ON pakollinen varikkokäynti. ;)
Mä jo luulin,ett onko rampa mukana ku näin jonkun sieltä betoniporsaiden välistä oikovan(sieltä saa oikoa).Taisit säki luulla rampan olevan siel jumis ja herrasmiehenä menit auttamaan?:D

Mä jo luulin,ett onko rampa mukana ku näin jonkun sieltä betoniporsaiden välistä oikovan(sieltä saa oikoa).Taisit säki luulla rampan olevan siel jumis ja herrasmiehenä menit auttamaan?:D

Joo, seki vielä kävi siinä kisassa, no itseaisassa tapahtu kierrosta ennen varikolle menoa ja jarrutin jo hyvän matkaa muttei pysähtyny, ni käkkärillä heitin sitte eka Rampan pois eestä ja jatkoin matkaa... Eli ilman noita kolmea virhettä ois ollu mahikset kolmantee sijaa... Eli eiköhä oteta ens viikolla uusiks tää kisa. :D

Joo, seki vielä kävi siinä kisassa, no itseaisassa tapahtu kierrosta ennen varikolle menoa ja jarrutin jo hyvän matkaa muttei pysähtyny, ni käkkärillä heitin sitte eka Rampan pois eestä ja jatkoin matkaa... Eli ilman noita kolmea virhettä ois ollu mahikset kolmantee sijaa... Eli eiköhä oteta ens viikolla uusiks tää kisa. :D
Ehkä lman virheitäs ois ollu mahikset toiseenki sijaan,ku mun ja jallun,feilin ero oli vain n.4s:)Päätöskisan auto taitaa olla suzukin tehohirviö ja rata tsukuba,renkaissa oli useampi ehdotus.Tais kuiteski racing softit voittaa,mut jos ite äänestän sport softeja tai hardeja,toinen näistä kahdesta voittaa.Koska mun ääni on 1.1 muiden yhtä ääntä vastaan.:D

ps.kysytääpäs nyt,ett haluaako joku nyky tai mahdollisista uusista kuskeista jatkaa ajamista tätä sarjaa samoilla säännöillä/rajotuksilla/äänestyksillä.Toki saa ehdotella muutoksia/parannuksia.:)

Mun kisa meni "ketuiks" muutenkin,kun oli jäänyt downforcet minimiin jonkun kokeilun jäljiltä,eikä se ollut tosiaan paras vaihtoehto autoon,kun ei ollut pp-rajaakaan...:)
En ollut varma tuosta varikkokäyntipakosta,enkä oikeastaan siitä välittänytkään tuosta edellä mainitusta syystä.:D

Katsoin uusinnan äsken mun ja anselmon kisasta varikkokäyntiin asti.Ja täytyy myöntää meidän molempien ajaneen sääntöjen mukaan.Anselmo ajoi eka kiekalla yhden shikaanin valkosten viivojen ulkopuolelta estääkseen kolarin jallun kans.Tokalla kiekalla a76 ylitti myös yhden kerran shikaanis valkoset viivat,mut ei tahallisesti,eikä hyötynyt siitä.:)a76 oli kiistatta mua parempi.Joten onnex olkoon ans3lmo76:lle selvästä voitosta.:)

Katsoin uusinnan äsken mun ja anselmon kisasta varikkokäyntiin asti.Ja täytyy myöntää meidän molempien ajaneen sääntöjen mukaan.Anselmo ajoi eka kiekalla yhden shikaanin valkosten viivojen ulkopuolelta estääkseen kolarin jallun kans.Tokalla kiekalla a76 ylitti myös yhden kerran shikaanis valkoset viivat,mut ei tahallisesti,eikä hyötynyt siitä.:)a76 oli kiistatta mua parempi.Joten onnex olkoon ans3lmo76:lle selvästä voitosta.:)

a76 kiittää !!! :)

Oivoi. Tehän halusinoitte kesken kisan. Ei ihmekkään, että sulla menee pöpelikköön. :p

Se on kyllä meikäläisen bravuuri paikka, ei siinä mittää. :D

Oivoi. Tehän halusinoitte kesken kisan. Ei ihmekkään, että sulla menee pöpelikköön. :p

Se on kyllä meikäläisen bravuuri paikka, ei siinä mittää. :D

Mitä hittoa sä puhut, kyl mä sut ihan selvästi toistamisee tönin pois sieltä.
Etkai sä oo sekoomassa? :eek:

Onpa teitä ollut eilen vähän viivalla! Yritän itse ehtiä takaisin pleikan ääreen keskiviikoksi. Taisiis keskiviikoksi kyllä ehdin, yritän vain ehtiä ajoissa että ehdin RM-kisan starttiin! :)

Autoksi äänestän Suzuki Lattea pehmeillä sporttisilla kumeilla. Ja radaksi sitä Japanilaista, Tsukuba-nimistä kiemuraa.

Jos renkaat on aina muut kuin RR, ni mua on turha oottaa mihinkä kisaan jatkossa.
PS: Kuhan muistutin. :rolleyes:

Jos renkaat on aina muut kuin RR, ni mua on turha oottaa mihinkä kisaan jatkossa.
PS: Kuhan muistutin. :rolleyes:
Mitkäs renkaat ne nuo on?:D Et kyl edellistä kisaakaan ajanut maalin asti,vaik oli racing softit.:)Laitat omia ehtojas ja ku ne toteutetaan,et kuiteskaan aja kisaa loppuun.:p

PS:Kuhan muistutin.:rolleyes:

Saat Hippula ite päättää renkaat kahesta vaihtoehosta, joko ne on Racing Rainit tai Raicing Roftit...
Tais perkele päästä kirotuswire mukaan... :D
Kuha muistutin... :p

Ylös Bottom