Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 RM-CAR RACE #THE END#

Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Saat Hippula ite päättää renkaat kahesta vaihtoehosta, joko ne on Racing Rainit tai Raicing Roftit...
Tais perkele päästä kirotuswire mukaan... :D
Kuha muistutin... :p
Mitäs jos viimenen kisa ajetaan mun "tekemällä" radalla ja mun valitsemalla autolla.Etukäteen ne tietäis vain me kax ja muut saisivat tiedon radasta/autosta vasta aika-ajossa.:D

20.4 ajettavan päätökisan auto/renkaat/rata:SUZUKI CAPPUCCINO(EA21R)RM'95/SPORT SOFT/TSUKUBA CIRCUIT.:)

Milläs autoilla toka kausi? Ja kai ajetaan vain RS-renkailla? Parhaat kuskit saavat puolestani valita huonoimmat renkaat, että tulee hieman tasaväksempiä kisoja.
Voisi tehdä niin, että ekassa kisassa kaikilla on RS-renkaat ja seuraavissa kisoissa aina kolme parasta ajaa heikoimmilla renkailla, niin pysyisi tasaväkisempänä kisat. :)

Milläs autoilla toka kausi? Ja kai ajetaan vain RS-renkailla? Parhaat kuskit saavat puolestani valita huonoimmat renkaat, että tulee hieman tasaväksempiä kisoja.
Voisi tehdä niin, että ekassa kisassa kaikilla on RS-renkaat ja seuraavissa kisoissa aina kolme parasta ajaa heikoimmilla renkailla, niin pysyisi tasaväkisempänä kisat. :)
Aattelin samalla systeemillä,ett äänestetään auto/rata/renkaat.Mitäs jos sä oot jossain kisas 3parhaan joukos,ett kuiteskaan suostu ajamaan huonommilla renkailla ku racing softit.:D

^^ Silloin taktikoin itteni neljänneksi. :p
Tai kyllä mä siinä tapauksessa huonommilla renkailla suostuisin ajamaan, koska on säännöt semmoiset. ;)

Nii mikkees se rata ny illal onkaa? Ny o sellai kiimavimma päällänsä, että tekis miäl hiukka testailla tota monsteriautoa... :D

Nii mikkees se rata ny illal onkaa? Ny o sellai kiimavimma päällänsä, että tekis miäl hiukka testailla tota monsteriautoa... :D
Tsukupa ja teen ehkä saman tempun nyt kauden päätöskisas,ku sä teit rallisarjan vikakisas.Nyt kisa on n.90min...tai siis n.90km,aikakasemmat kisat ollu n.80km.:)

Jee, Tussukapa hyvinnii... Mut eihä näil romuilla oo mitää järkeä ajaa sitä rataa... Miettikääs ny järjellä . ;)
Joo ja jos ajetaa tota rataa alle 90minuuttia, ni mä teen protestin! :D

Varautukaan siihen,ett voi tulla joitain pieniä muutoksia radan/renkaiden suhteen illan kisaan.;)Ja Timppa jos itkee muutoksista huoneessa,ni potkin ulos kisasta!
"pienet muutokset"
en niitä vielä paljasta.:D

Mä alotan jo nyt itkemisen... Ensinnäki toi rata... Pyllystä ja sitte renkaat, pyllymmästä... :p

Tolla autolla nyt pystyy vetää sporteilla ihan hyvin kun ei se käsistä lähde millään. Mutta jos yllätys on 1,5h kisa ja vielä pelin paskimmalla radalla, niin ei kiitos.

Pyydän ja rukoilen, vaihda rataa johonkin hieman mielenkiinoisempaan...

Ylös Bottom