Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset, TILAA ON, TERVETULOA

Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Mukana ollaan!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

On ollut hemmetin mukavat kisailut nyt kolmena sunnuntaina.Tänään tuo toinen reverse kisa eritoten oli ”mannaa”.Varmaankin on autojen suorituskyvyissä eroja,mutta pääasia,että tulee tiukkaa kisaamista omasta sijoituksestaan,mitä Sasha onkin täällä paljon kuuluttanut.
Tää sunnuntai kisailu on vienyt yllättäen voiton noista ”sarjataulukkosarjoista” omassa mittapuussani...:)
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Turismolle kiitos tiedottamisesta.Itse kisa oli taas mun osalta melkein koko ajan yxin ajelua johtuen omista virheistäni.Eka kisan alussa oli Pedron kans hyvää vääntöä,harmi vain ku se loppu virheeseeni.Ja jossain vaiheessa Jalmarin kans kisaillessa ajoin kallioon.:eek: Mut en lannistu vastoinkäymisistä,ku ite ne aiheutin.:)
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Olihan tuo hauskaa vaihteeksi, varsinkin kun välillä jopa melkeen pääsi pärjäämäänkin :)

Toteuttaa aina vain paremmin alkuperäistä ajatustani tuo, että vapaaehtoinen hosti löytyi, kun ei tosiaan tuhlata mihinkään excelinpyörittelyyn aikaa vaan ajetaan ja poristaan ja pidetään hauskaa radalla!

Irtosi kyl R34:nen viivalta aika hyvin siihen reverse-Deep Forestiin :) Vieläkin nyppii se viimeisen kierroksen viimeinen mutka, 4 autoa sijoitusväännössä ja mää ajan ulos!!!
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Vieläkin nyppii se viimeisen kierroksen viimeinen mutka, 4 autoa sijoitusväännössä ja mää ajan ulos!!!
No entäs mun vika mutka? olin jossai kuudennen sijan tienoilla, ja mää ajan ulos! Lopulta olin toiseks viimenen :D
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

No entäs mun vika mutka? olin jossai kuudennen sijan tienoilla, ja mää ajan ulos! Lopulta olin toiseks viimenen :D
Yllättävän kauan pysyit kyl radalla,ootin paljon aikasemmin sua tuloslistalla mun eteen tai jopa taakse.:D
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Yllättävän kauan pysyit kyl radalla,ootin paljon aikasemmin sua tuloslistalla mun eteen tai jopa taakse.:D

No sitten ku pyörähdetään, ni sitte pyörähdetään kyllä oikein kunnolla :D
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

7-spoke,järjestätkö illan kisan,vai toiminko taas varahostina?:)
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Sebringin 12h kunniaks esim. Daytona road course Protoilla? Grouppe C/LMP -autoilla esim. kunhan ehdottelen...
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

En ole varma kerkeenkö tänäänkään mukaan joten joku saapi tulla ajamaan minun sijasta tänään..
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

7-spoke,järjestätkö illan kisan,vai toiminko taas varahostina?:)
Saatan minäki hostia!

Tuo Daytonatiekurssi kuulostais ihan hyvältä, mitkä kaikki laitokset tuohon gruppeC/LMP- kastiin kuuluu? :confused:
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Tämmönen lista löytyis äkkiseltään:

Le Mans Prototypes
S Audi R8 Race Car ‘01
S Audi R8 Race Car (Audi PlayStation Team ORECA) ‘05
P Audi R10 TDI Race Car ‘06
S Bentley Speed 8 Race Car ‘03
S BMW V12 LMR Race Car ‘99
S Pescarolo Sport Courage C60 – Peugeot Race Car ‘03
S Pescarolo Sport Pescarolo C60 Hybride – Judd Race car ‘05
S Pescarolo Sport Pescarolo-Courage – Judd GV5 Race Car ‘04
P Peugeot 908 HDi FAP – Team Oreca Matmut ‘10
P Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total ‘10
S Toyota GT-ONE Race Car (TS020) ‘99

Group C
S Jaguar XJR-9 LM Race Car ‘88
P/S Mazda 787B Race car ‘91
S Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car ‘89
S Nissan R89C Race Car ‘89
S Nissan R92CP Race Car ‘92
S Peugeot 905 Race Car ‘92
S Toyota MINOLTA Toyota 88C-V Race Car ‘89
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Oisko kuitenkin samoilla säännöillä kuin aiemminkin?Menee nyt ehkä hieman hankalaksi(ja rahaa)...:)
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Oli muuten tuo pelistäkin löytyvä Matmut Peugeot kun voitti kisan.

Joo, sopii normi menokin.
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Mun mielestä vähän enemmän kuin pelkän pp-rajan muuttamista, muuten kaikki vetää taas niillä samoilla hyviks havaituilla kipoillaan uusiin rajoihin säädettyinä. Esim pp-rajan lisäks joku ajanjakso tai valmistajan manner jne. rajoitukseksi.
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Samaa mieltä.PP-rajaa vois muuttaa,jos jotain muutoksia teet.;)

ylähä- vai alahappäi? Ite en oo tas viikolla ajanu mitään muuta ku torstain Nassikat, joutuupi lähteen ihan pystymettästä jos pääsee pirssiä vaihtamaan :D
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Ei ton nyt niin oo väliä...täytyis varmaan kuitenkin sarjan vetäjän tehä päätös kuinka tänään mennään...
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

ylähä- vai alahappäi? Ite en oo tas viikolla ajanu mitään muuta ku torstain Nassikat, joutuupi lähteen ihan pystymettästä jos pääsee pirssiä vaihtamaan :D
Ihan sama millä ajetaan, ku tietäis vain millä rajotuksilla tai autoilla.;) Toi minolta löytyy tallista.
 
Vastaus: GT5 Sunday Cup, sunnuntaisin @21.00, Performance points/ikäluokkarajoitukset

Noin äkkiseltään, saako sellaisella tasaista gridiä, että sopis kaikille jonkun RM modatun auton, jollain tietyllä PP rajalla?

Kaikilla siis samat säädettävyydet, aikaisempaan lähinnä downforce ero? Alkaa tulla kiire, miten mennään?
 
Ylös Bottom