Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ehtisin taas tänään ajelemaan. Osaako joku sanoa että ketä voisin tuurata ja millä autolla? (psn: VK-80)
Hyvä että ehdit ajeleen,koska poisjääntejä on nyt joka tallista.Voit itse päättää millä noista kolmesta autosta(ARTA,RX7 tai Lexus) ajelet,mutta mieluiten eri autolla kuin viimeksi ajoit,jos omistat vain yhden GT300 auton osallistu sillä kisaan(ei tän yhen kisan takia kannata uutta autoa ostaa)...:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Onhan täällä esim. toi hiphein vetämä GT5 RM-CAR RACE-sarja,missä kaikilla on sama auto käytössä,mikä on ollut ilmeisesti tärkein kriteerisi,mutta kai siitäkin sarjasta jotain vikaa löydät…:D
On hirveän vaikea tehdä sarjaa joka miellyttäis kaikkia,mutta onhan noita vaihtoehtoja jo niin paljon,että luulis ”ronkelimmallekin” kuskille jonkun niistä kelpaavan.;)

Ohhoh enpäs ole huomannut. Mennyt ohi, kun lukeepi ''race''. Mutta noi renkaat on semmoset, vain mopoilla ajetaa tommoisilla, kun niistä ei löydy tehoi. Uskottavaa? :D
Harmi kun itsellä lopahtanut into samalla tähän, joten se on varmasti yksi syy miksi haluan ajaa asetuksilla, joista itse pidän. :)

Noni ei tuo käykkään kun keskiviikkona toiset kisat! No se tästä keskustelusta, osallistun kun itselle sopii, enkä enää ala tulevaisuuden kisoista kirjoittelemaan. :cool:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tässä tän päivän tulokset.Yllättäen kisan voittajaksi suoriutui Metsapicasso:eek:;)
Itsellä ei ollut parhaimpia kisapäiviä tänään(kään)...alussa ihan kivaa taistelua muutama kierros,sitten myöhästynyt jarrutus ja auto hiekalle,jolloin putosin taistosta.Myöhemmin vielä huolimattomuus/taitamattomuus virhe jonka seurauksena auton nokka reilulla vauhdilla betonikaiteeseen...:mad:

26.3-11 Nürburgring GP/F (5,15km) 16 kierrosta

1. Metsapicasso
2. Anz3lmo76 +20s
3. Jallmari + 44s
4. foobr +45s
5. VK-80 +53s
6. JLansi +1min9s
7. qpedroq +1min12s
8. hiphei_finland +1min31s
9. Fin-rank5 ---:--
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Sarjataulukko päivitetty.
Anz3lmo76:lla (54 pst) on vielä mahdollisuus uhmata (ainakin teoriassa) Metsapicasson (70 pst) mestaruutta ens lauantain päätöskilpailussa.Sijoilla 3. (37 pst) ja 8. (31 pst) olevien kuskien ero on ainoastaan kuusi pistettä… :eek:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mä teen protestin pedron ja lännen ajosta..mua ei saa ohittaa vikalla kiekalla sääntöjenmukaisella tavalla.Oli kiva ajella eilen sijoituksesta huolimatta.:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Eikö tehnä niin pedro, että pistetään nascar-sarja pystyyn siellä ainakin tulisi ohituksia/tilanteita.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mä teen protestin pedron ja lännen ajosta..mua ei saa ohittaa vikalla kiekalla sääntöjenmukaisella tavalla.Oli kiva ajella eilen sijoituksesta huolimatta.:)
Ok,ilmoitan tästä myös toiselle tuomarille ja replayn katsottuamme ilmoitan mahdollisista tuomioista.Sen voin jo luvata,että jotain ”rankkua” tuosta annetaan pedrolle ja lännelle,koska viimeisellä kierroksella ohittaminen ei oo kovin reilua (lännelle annetaan”tuplarankku”,koska ohitti myös mut viimeisellä kierroksella)…:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ok,ilmoitan tästä myös toiselle tuomarille ja replayn katsottuamme ilmoitan mahdollisista tuomioista.Sen voin jo luvata,että jotain ”rankkua” tuosta annetaan pedrolle ja lännelle,koska viimeisellä kierroksella ohittaminen ei oo kovin reilua (lännelle annetaan”tuplarankku”,koska ohitti myös mut viimeisellä kierroksella)…:)
Jep,olin jo yhteydessä toiseen tuomariin,tuomio oli ett hippula voitti,pedro oli toinen ja picasso joutuu ajaa 2kiekkaa enemmän ku muut seuraavissa kisoissa.:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Jep,olin jo yhteydessä toiseen tuomariin,tuomio oli ett hippula voitti,pedro oli toinen ja picasso joutuu ajaa 2kiekkaa enemmän ku muut seuraavissa kisoissa.:D
Selvä,korjaan pisteet sarjataulukkoon tuon mukaisesti ja muutan sääntöjä picasson osalta kauden päätöskilpailuun…:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ohhoh enpäs ole huomannut. Mennyt ohi, kun lukeepi ''race''. Mutta noi renkaat on semmoset, vain mopoilla ajetaa tommoisilla, kun niistä ei löydy tehoi. Uskottavaa? :D
Harmi kun itsellä lopahtanut into samalla tähän, joten se on varmasti yksi syy miksi haluan ajaa asetuksilla, joista itse pidän. :)

Noni ei tuo käykkään kun keskiviikkona toiset kisat! No se tästä keskustelusta, osallistun kun itselle sopii, enkä enää ala tulevaisuuden kisoista kirjoittelemaan. :cool:
Jep,corvette oli tosi mopo "testikisassa",ei saanu ees käkkärillä autoa sladiin.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tän päivän kisassa PP raja on 541.
Pahoittelut myöhäisestä muutoksesta.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Oon tulos taas varakurvailemaan. Edellisten viikkojen perusteella tänäänkin lienee vapaita paikkoja, vai mitä?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Oon tulos taas varakurvailemaan. Edellisten viikkojen perusteella tänäänkin lienee vapaita paikkoja, vai mitä?

Tuun, jos kerkeen, sauna loppuu ysiltä, nyt saunaan... Nii ja noi saa luvan poistuu täältä... :eek:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

ONNEA ”raketti” Metsapicassolle kakkoskauden ylivoimaisesta voitosta!!!
Hienoa,että sarjassa on ollut noin nopea ja taitava kuski näyttämässä ajamisen mallia muille…
Sarja jää nyt tauolle ja jatkuu mahdollisesti syksyllä,mutta silloin kisoissa on käytössä aina sama auto kaikilla (autoissa on liian paljon eroa ratakohtaisesti tän sarjamuodon toimivuuden kannalta).
Kiitos kaikille mukana olleille sarjalaisille GT300 kisojen mahdollistamisesta!Seuraavana kolmena lauantaina GT5 pelit jatkuu vielä GT500 NISSAN-sarjan merkeissä,josta löytyis vielä vapaita tallipaikkoja…
Tän päivän kisa asettui viihdyttävyydessä omassa mittapuussani ”topkakkoseen” GT300 sarjan historiassa…:)

Tässä Suzukan tulokset:
1. Metsapicasso
2. Ssaasshhaa +37s
3. qpedroq +42s
4. Anz3lmo76 +44s
5. Fin-rank5 +1min 14s
6. Jallmari +1min 14s
7.VK-80 +1min 16s
8. foobr +1min 17s
9. Timppa1978 +1min 57s
10. hiphei_finland +2min 31s
11.Jlansi --:--- keskeytti kierr. 9
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mun ajot meni penkin alle, kiitos helvatisti Jlansi:lle ja pojan mokkulalle...!
Kaks kertaa ajo mun eellä hiekoille ja eikä menny ku sekunti ni meni mun läpi hajoittaen auton KOKONAAN! siinä mulla meni ihan liikaa aikaa!
Suosittelen, että JLansi hankkii kunnollisen netin, ja sitte vasta tulee pilaamaa toisten kisoja, ei toi oo reilua muita kohtaa...
Vai mitä Jallu?
 
Ylös Bottom