Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Nimeän jokaiseen talliin ”tallipäällikön”,joka on vastuussa tallistaan ja keksii sille nimen.(ilmoitelkaa tallinne nimet ennen lauantaita).

Ehdotan Talli 2 nimeksi ProDrive Racing.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tallia nro 1 kutsuttakoon tästä eteenpäin nimellä Intrepid Villains Racing :cool:.

Siis eikö me mennä vakio autoilla? Eikö se olisi järkevintä, jos halutaan tasainen sarja, koska Kazioshy Funakin tiimi on tehnyt niistä juuri vaikioina tasasen? Jos Subarussa on oikeasti se 130hp vähemmän (viritettynä), ei 4WD ole mikään selitys sille, että se voisi taistella ARTAn kanssa, kun ei se vakionakaan ole parempi kuin ARTA. Eipä se haittaa kun kaikki joutuvat ajamaan Subarulla kuitenkin. ;)

Timppa, astu sivuun. Minä olen tallipäällikkö! Ketä nyt minun tiimissä on voi heittää nimi ehdotuksia, tai sitten
päätän ihan itse. :p

Oho. Tuo auto asia olikin lyöty jo lukkoon... Jatkakaa

Nyt laitoin kaikki viripalikat noihin 4:ään GT300 kärryyn ja testailin niitä Suzukassa.Vakioviritteisenä tein autoille aiemmin jo saman testin samalla radalla ja tulokset oli samat autojen keskinäisissä voimasuhteissa vakioviritteisinä ja viritettyinä (kierrosaikojen perusteella).

ARTA ja Amemiya painivat omassa sarjassaan Lexusen ja CUSCON tullessa perässä...
Jos autojen voimasuhteita haluaisi tasoittaa jättäisin asentamatta ARTAan ja Amemiyaan turbot.Siitä huolimatta näillä autoilla pärjäisi vähintään tasapäisesti noille kahdelle muulle...

Tämä on vain minun arvioni ja autojen ollessa jonkun muun käsissä ja jollain muulla radalla tilanne saattaa olla aivan eri,joten älkää pelätkö en aio enään muuttaa sääntöjä tän suhteen,kunhan nyt vain toin julki omat kokemukseni näistä autoista...:D

EDIT:Tietysti on myös mahdollisuus laittaa autoille tehorajaksi vaikka 480 hp,jolloin saataisiin karsittua tehokkaimmat turbot pois ARTAsta,Amemiyasta ja Lexusesta(nämä edelleen vain heittoja eri vaihtoehdoista,millä vois saada tasoitettua autojen voimasuhteita,jos niissä eroja on...mielipiteitä?)

Ketään 4 tiimistä haluaisi lainata Cuscoa sattuu löytymään semmonen sisäänajettuna ilman viRityksiä ite voin ottaa amenian lainaan jos jollain ois

Ketään 4 tiimistä haluaisi lainata Cuscoa sattuu löytymään semmonen sisäänajettuna ilman viRityksiä ite voin ottaa amenian lainaan jos jollain ois
Voin lähettää sulle klo 24:n jälkeen ton pirssin(tän vuorokauden lähetyskiintiö on jo täynnä).Ei tarvi palauttaa...:)

Treenailtiin tossa illalla hiukan Grand Valley Speedway:tä kisaa varten...mukana Lexus,ARTA ja RX 7.Yllättävän tasaisia kaikki kolme tolla radalla.Itse kokeilin RX 7:ää ja Lexusta,eikä kierrosajoissa ollut nimeksikään eroa.Autojen voimasuhteet tuntuvat muuttuvan radan mukaan(Suzukassa oli erot aivan toista luokkaa).
Tän illan treeni oli positiivinen yllätys autojen tasapäisyydestä ja odotukset tähän päädyttyyn sarjajärjestelmään kohosivat huimasti...:)

Itsellä taas ihan toiset tunnelmat. Käännöksissä Subaru vie ARTAa, mutta hyöty kääntyy päälaelleen, kun tulee suorat. Loppujen lopuksi ero oli ''vain'' se 2sec vaikka kaikkeni yritin Subarulla ja säädöt kuntoon, mutta kun ei, niin ei... Toivottavasti kisassa tapahtuisi jonkinlainen ihme. :cool:

Subaru puuttuikin kokonaan eilen harjoituksista,joten noi mun kokemukset liittyivät ainoastaan noihin kolmeen muuhun GT 300 autoon...Ehkä toi tehojen rajaaminen 480 hp tasoittaisi hieman tilannetta,mutta ei viitsi enään alkaa sääntöjä tässä vaiheessa vääntään uusiksi...Noi neljä kisaa ajettuamme on varmaan jo selkeämpi kuva autoista ja tietoa mitä niiden tasoittamiseksi pitäis tehdä,jos on tarvetta...

Tallillanne ei muuten ole vielä nimeä... :)

Tän päivän kisasta lisäinfoo...
-ajetaan poikkeuksellisesti ilman penaltya (Penalty:None)
-avaan kisahuoneen n. klo 20.40 lämmittelyä varten.Aika-ajot alkavat n. klo 21.00 (nollaan ajat vaihtamalla radan hetkeksi johonkin toiseen).Kisa alkaa n.21.20.
-järjestetään open loungessa (*Race Quality Very High* *chat quality very low*)
-itselläni 24/1 ADSL laajakaista.Jos joltain kisaajista löytyy hyvä toimivaksi havaittu nettiyhteys ja suostuu toimimaan hostina(vaikka oma yhteytenikin toiminut kyllä aiemmissa kisoissa pahemmitta moitteitta),niin olis hyvä ,koska aina kannattais käyttää parasta mahdollista pääyhteyttä...

Tuli illaksi meno kaverille iltaa istumaan niin en pääse ajamaan tän illan kisaa ainakaan omalla pleikkarilla. Kaverilla on kyllä ps3 mutta varmaan parempi että joku tulee mun tilalle ajamaan ainakin tän kisa. Ajaisin mielellään kyllä loput kisat jos vaan passaa.

Olen käsittänyt että kannattaa käyttää Race Q -> VERY HIGH.
Kuulema poistaa parhaiten hyppivät autot,varsinkin jos on 16 autoa radalla.
Sit jos avaa huoneen Open Loungessa, niin se ei kuulema olisi Hostin yhteydestä
kii, vaan kaikkien.(UPnP). Voin olla väärässä, mutta näin on mulle kerrottu.

Tuli illaksi meno kaverille iltaa istumaan niin en pääse ajamaan tän illan kisaa ainakaan omalla pleikkarilla. Kaverilla on kyllä ps3 mutta varmaan parempi että joku tulee mun tilalle ajamaan ainakin tän kisa. Ajaisin mielellään kyllä loput kisat jos vaan passaa.

Tämä selvä...koitetaan löytää joku paikkaamaan sua tänään...:)

Olen käsittänyt että kannattaa käyttää Race Q -> VERY HIGH.
Kuulema poistaa parhaiten hyppivät autot,varsinkin jos on 16 autoa radalla.
Sit jos avaa huoneen Open Loungessa, niin se ei kuulema olisi Hostin yhteydestä
kii, vaan kaikkien.(UPnP). Voin olla väärässä, mutta näin on mulle kerrottu.

Kiitos valistuksesta...muutan tuon asetuksen...

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja(ETSITÄÄN VARAKUSKIA TÄLLE PÄIVÄLLE KATSO ETUSIVU)

Saanen kysyä, että miksi tuo penaltyt ovat pois päällä tänään? Eikö juuri tämän Grand Valleyn radan pitänyt olla kunnollinen penaltyjensa puolesta? Tosin samapa tuo mulle on, enhän minä mitään penalteja aio ottaa. ;)

Kokeilin tänään muuten tuota Subaru vs. ARTA kierroksia, ja en kyllä päässyt lähellekkään ARTAn aikaa Subarulla. Tosin varmasti joku "supertähti" voisi viedä ARTA kuskeja kahville pelkästään Subarullansa. Tai ehkä ei. Tosin säännöthän on kaikille samat, joten kaikki saavat kärsiä Subarusta. Tallimäärykset pitänee olla silloin kohdillaan. ;)

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja(ETSITÄÄN VARAKUSKIA TÄLLE PÄIVÄLLE KATSO ETUSIVU)

Mun puolesta noi penaltyt vois olla koko kauden pois päältä,
noitten läpinäkyvien autojen takia. Menee samantien fiilis
kun voi ajaa autosta suoraan läpi.
Se on sitten eri juttu jos PD saa eroteltua oikomiset ja kolaripenaltit.
Paras olis jos kolarin aiheuttajalle lisättäisiin pelin puolesta
aikasakko lopputuloksiin.

Tän päivän kisasta lisäinfoo...
-ajetaan poikkeuksellisesti ilman penaltya (Penalty:None)
-avaan kisahuoneen n. klo 20.40 lämmittelyä varten.Aika-ajot alkavat n. klo 21.00 (nollaan ajat vaihtamalla radan hetkeksi johonkin toiseen).Kisa alkaa n.21.20.
-järjestetään open loungessa (*Race Quality Very High* *chat quality very low*)
-itselläni 24/1 ADSL laajakaista.Jos joltain kisaajista löytyy hyvä toimivaksi havaittu nettiyhteys ja suostuu toimimaan hostina(vaikka oma yhteytenikin toiminut kyllä aiemmissa kisoissa pahemmitta moitteitta),niin olis hyvä ,koska aina kannattais käyttää parasta mahdollista pääyhteyttä...

Olis hyvä jos kaikki tulis huoneeseen viimeistään 20.50, koska tiedän miten
turhauttavaa se on kun joutuu istuu loungessa potkimassa ei rekisteröityjä
pelaajia pois. Sitten kaikkien kannattaa puhdistaa system cache ennen huoneeseen tuloa. GT5->options->network->clear system cache. Ja muistakaa vaihtaa öljyt :)
Onko muuten kisassa 1 pakollinen varikkostoppi?

Olis hyvä jos kaikki tulis huoneeseen viimeistään 20.50, koska tiedän miten
turhauttavaa se on kun joutuu istuu loungessa potkimassa ei rekisteröityjä
pelaajia pois. Sitten kaikkien kannattaa puhdistaa system cache ennen huoneeseen tuloa. GT5->options->network->clear system cache. Ja muistakaa vaihtaa öljyt :)
Onko muuten kisassa 1 pakollinen varikkostoppi?
Toi on varmaan totta,eli koittakaa tulla jo ennen ysiä huoneeseen(itse en ole järjestänyt peliä ennen yleiselle puolelle ja ei tullut tuommoinen mieleen).Kiitos RamoSapiens taas hyvistä vinkeistä!:)Pakollista varikkostoppia ei ole.
Rampalle samalla...tuon penaltyn poiston idea oli se,kun tällä radalla ei ole oikomishyötyä olemassa,niin saadaan ainakin turhat penaltyt näin pois(kolaritilanne penaltyt ei myöskään aina ole oikeudenmukaisia)...

Ylös Bottom