Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hienoa!Tervetuloa...Löytyykö kisaan tarvittava ARTA itseltäsi!Vieläkö ootte varakuskia vailla? Mä voisin tulla ajelemaan.
Ei kyl löydy, ja hillot aika vähissä seasonal eventin ferkun oston takia.
Hyvä!Pistän sulle jonkun kärryn "palkaksi",mutta kattellaan sitä huomenna...Ei ku kyllä mulla onki siihen just ja just rahaa...eli ei tartte alkaa säätää, ostan ite.
Tää kausi vedetään viritetyillä...avaus-sivulta löytyy tarkemmat ohjeet ja aikataulut...Oliko nyt niin että näillä vedettiin vakiokuoseissa? Oon seuraillu ketjua jonkun verran, mutta en nyt jaksaisi käydä sitä kokonaan läpi.
Oliko nyt niin että näillä vedettiin vakiokuoseissa? Oon seuraillu ketjua jonkun verran, mutta en nyt jaksaisi käydä sitä kokonaan läpi.
Miten olisi pisteen puolitus? :cool:[/QUOTE sanoi:Pisteen puolitus käy tai sitten molemmille samat pisteet korkeamman sijoituksen mukaan...
Mukavahko kisa pienien teknisten ongelmien jälkeen. Saatiin kisan aikana kokea mielenkiintoinen Rampa-juna, kun minun takana olleet (pääasiassa Esko) eivät päässeet minusta ohi usean kierrosten luomista mahdollisuuksista huolimatta. Tietysti onhan tuolla Subarulla oikeastikkin vaikea ohittaa suorilla niin paljon nopeampaa kulkevaa ARTAa.
Mun oli tarkoitus ajaa ilman varikkostoppia, mutta menetin sitten kertaalleen auton hallinnan viimeisessä mutkassa, joten lensin sitten varikolle. Otin sitten varikkostopin jälkeen eskoa kiinni 15 sekuntia 3 kierroksessa. Kilpailu päättyi valitettavasti hieman kyseinalaiseen tilanteeseen, johtuen tuosta 30 sekunnin aikarajasta, jossa pitäisi mukamas ehtiä maaliin. Miten olisi pisteen puolitus?![]()
Kiitos tuurauksesta!Laitan sulle postia "palkan" maksun yksityiskohdista...Joo keräsit siinä pientä junaa taaksesi jo aikaisemminkin. Vähän aristelin ohittaa kun oli tallikaveri edessä (vaikka vain tuuraamassa olinkin). Nooh, sitten jossain vaiheessa olin pääsuoralla imussa aivan puskurissa kiinni ja ohi lähdössä, jolloin autosi lagaili syystä tai toisesta ja kun siihen säpsähdin niin iski jonkin sortin hartialukko ja turha väistöliike. Siitä sitten täydessä vauhdissa komeat 360 astetta ja joku pamautti mua päin kun siinä kimpoilin. Sori siitä, olin silloin vielä matkustajana eikä mitään ollut tehtävissä.
Mukava oli tuurailla, valitettavasti nää lauantait on pääsääntöisesti aika nou nou.
P.S. Vaikka en sarjaa vedäkkään, niin pakko huudella täällä että maanantaina käynnistyvässä gt500-sarjassa on vielä aika lailla paikkoja vapaana. Käykäähän kattomassa ketjua jos kiinnostaa.
Itse olisin osallistunut jo viime kaudella, mutta jotkin säännöt estävät sen.P.S. Vaikka en sarjaa vedäkkään, niin pakko huudella täällä että maanantaina käynnistyvässä gt500-sarjassa on vielä aika lailla paikkoja vapaana. Käykäähän kattomassa ketjua jos kiinnostaa.