Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja(2 tyhjää ruutua tän päivän kisaan,katso viimeinen sivu)

Eihän tuolla meinaa pärjätä ollenkaan, vaikka mukamas ARTAn pitäisi olla hyväkin auto. Muut ovat vain yksinkertaisesti nopeampia ja parempia säätämään autojansa. :(

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja(2 tyhjää ruutua tän päivän kisaan,katso viimeinen sivu)

Kauhee kisa, replay oli hauskaa katsottavaa. :D

Hyvä kisa ainakin itellä. Hieman harmittaa ku alussa hyvää vääntöä eskon ja picasson kans mutta oma ajovirhe ja jäin kaksikosta niin hajos koko ajo sen verran että ei mitään mahiksia enään päästä kantaan kiinni. Erot oli kyllä aika isot lopussa en tiiä oliko autoilla nuin iso merkitys vai mistä johtu.

qpedroq---> Kattelin sen replayn siitä ekan kierroksen kolarista.
Sulla irtos perä mutkassa(kylmät renkaat), mä en ehtinyt jarruttaa
kun se tuli niin yllättäen. Eniten harmittaa vaan kun olet tallikaveri.:(

Noissa autoissa on oikeesti ihan älytön ero JO vakiona, ja se vaan
korostuu kun saa virittää, koska subaruun ei saa engine stage 3:sta.
Vissiin lähemmäs 100 heppaa eroa tällä systeemillä....Mut sehän on
sama kaikille. Kannaattaa kyllä jatkaa nällä säännöillä, mut ensi
kauteen vois funtsia uudestaan.

Ezkander lagaa vieläkin.

Ehdotus, kerta ny tuli nää Pervo Pointsit, niin kannattaisko ne laittaa Subarun ehdoilla ja katsoa, kuinka Subaru sitten pärjää? :rolleyes:

qpedroq---> Kattelin sen replayn siitä ekan kierroksen kolarista.
Sulla irtos perä mutkassa(kylmät renkaat), mä en ehtinyt jarruttaa
kun se tuli niin yllättäen. Eniten harmittaa vaan kun olet tallikaveri.:(

Juu,näin pääsi käymään,että kyseisessä kurvissa lähti hieman perä irti,jolloin vauhti hidastui ja et voinut mitenkään välttää törmäystä(oma moka täysin).Olen kuitenkin hyvinkin tyytyväinen loppusijoitukseen tuon ”katastrofialun” jälkeen(toivottavasti en pyörimiselläni tehnyt hallaa kovin monelle).:o

Nopein kierros ezkander 1:19,828
Päivitän sarjataulukon jossain vaiheessa huomenna.

1.ezkander
2.Metsapicasso +4s
3.Paukku125 +27s
4.eppe00 +34s
5.Lap_pe +48s
6.qpedroq +57s
7.Jallmari +1min 46s
8.SSaasshhaa +1min 47s
9.anzelmo ---
10.pekkafin ---
11.hiphei_finland ---
12.Suomi-Rampa ---
13.henkka-123 ---
14.Jlansi (keskeyttänyt)
15.Nordqv1st (keskeyttänyt)

EDIT:Korjatkaa jos tuloslista on väärin...hiphei_finlandin sijoitus tippui omassa replayssani viimeisellä minuutilla monta sijaa???

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu,näin pääsi käymään,että kyseisessä kurvissa lähti hieman perä irti,jolloin vauhti hidastui ja et voinut mitenkään välttää törmäystä(oma moka täysin).Olen kuitenkin hyvinkin tyytyväinen loppusijoitukseen tuon ”katastrofialun” jälkeen(toivottavasti en pyörimiselläni tehnyt hallaa kovin monelle).:o

Nopein kierros ezkander 1:19,828
Päivitän sarjataulukon jossain vaiheessa huomenna.

1.ezkander
2.Metsapicasso +4s
3.Paukku125 +27s
4.eppe00 +34s
5.Lap_pe +48s
6.qpedroq +57s
7.Jallmari +1min 46s
8.SSaasshhaa +1min 47s
9.anzelmo ---
10.pekkafin ---
11.hiphei_finland ---
12.Suomi-Rampa ---
13.henkka-123 ---
14.Jlansi ---

EDIT:Korjatkaa jos tuloslista on väärin...hiphei_finlandin sijoitus tippui omassa replayssani viimeisellä minuutilla monta sijaa???
Mun osalta tuo tuloslista on kyl oikein,moni meni ohi lopussa,ku renkaat oli aivan loppu ja ei ees suoralla pysynyt auto lapasessa.:D

OK.:(Ajoitko kisan ilman varikkokäyntiä?
Ajoin,meinasin mennä varikolle pari kierrosta ennen loppua,mut sillon renkaat vielä oli ajettavat.Ja aattelin ett ne kestää kyl loppuun asti,eikä takanani(taisin olla 7:nä tuolloin) olleet saa mua enää kiinni.Mut sit vikalla kiekalla alkoi liukkaankelin harjotukset.:D

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Sarjataulukko on nyt päivitetty.Virheitä pisteiden laskussa saattaa löytyä,joten kannattaa tarkistaa omien pisteidensä paikkansa pitävyys...
Kisan ennen puolta väliä keskeyttäneille Nordqv1st:lle ja Jlansi:lle en laittanut pisteitä.

Viime tipassa ARTA:lla mukaan tulleen Ssaasshhaann noteerasin Riisselin varakuskiksi,joten hänen ajamansa pisteet hyvitin Intrepid Villains Racing tallille.

Onko nuo sashan ns.kuljettajapisteet oikein? Näyttäis,ett eilisen pisteitä ei oo laskettu mukaan.Vai saako noita kuskipisteitä ollenkaa varakuski?

Mulla on ainakin henk.koht pisteitä 10 liikaa. Eipä tolla mitään väliä ole kun varakuski olen, mutta kannattaa tarkistaa ettei vaikuta tallipisteisiin. Itse en jaksanut pähkäillä.

Onko nuo sashan ns.kuljettajapisteet oikein? Näyttäis,ett eilisen pisteitä ei oo laskettu mukaan.Vai saako noita kuskipisteitä ollenkaa varakuski?
SSaasshhaa ilmoitti olevansa pois eilisestä kisasta,joten hänen tilallaan oli jo varakuski.Osallistui kuitenkin kisaan,mutta ei oman tallinsa autolla (RX 7) vaan ARTA:lla,joka oli vuorossa Intrepid Villains tallilla.Näin ollen SSaasshhaa oli eilen heidän varakuskinaan ja en lisännyt hänen omiin pisteihinsä eilistä kisaa...

Varakuskit pidän vielä erillään pääsarjataulukosta,mutta katsotaan niitä sitten,kun kauden viimeinenkin kisa on ajettu...

Mulla on ainakin henk.koht pisteitä 10 liikaa. Eipä tolla mitään väliä ole kun varakuski olen, mutta kannattaa tarkistaa ettei vaikuta tallipisteisiin. Itse en jaksanut pähkäillä.
Mielestäni sun pisteet on oikein 11+12=23.

EDIT:Turismo ehti jo korjata ne.

SSaasshhaa ilmoitti olevansa pois eilisestä kisasta,joten hänen tilallaan oli jo varakuski.Osallistui kuitenkin kisaan,mutta ei oman tallinsa autolla (RX 7) vaan ARTA:lla,joka oli vuorossa Intrepid Villains tallilla.Näin ollen SSaasshhaa oli eilen heidän varakuskinaan ja en lisännyt hänen omiin pisteihinsä eilistä kisaa...

Varakuskit pidän vielä erillään pääsarjataulukosta,mutta katsotaan niitä sitten,kun kauden viimeinenkin kisa on ajettu...
Jep,tämä ymmärtty. Ja oikea talli sai sashan ajamat pisteet.:cool:

Tuohon en ota kantaa:D,mutta vielä sen verran tästä,että SSaasshhaa halusi itse osallistua kisaan ARTA:lla,vaikka mun puolesta olis kyllä voinut ajaa sen omankin tallin autolla...:)
Halu ajaa ARTA:lla oli vain tekosyy,sasha halus vain ja ainoastaan ajaa meidän tallissa.:D

Alunperin mun piti tulla takas kotiin vasta sunnuntaina, sen takia ilmoitin poissaolosta. Huomasin eilen että Intrepid Villains Racing tarvitsee varakuskia ja kun arta oli valmiiksi ostettuna päätin osallistua. Oman tallin kuvioita en viitsinyt alkaa säätämään, kun Lappe oli hommattu jo varakuskiksi.

Itse kisa meni aika heikosti, kun ei ollut yhtään testi kierrosta alla. Oma auto oli liian yliohjautuva, eikä sopinut tolle radalle yhtään. Olin kisan puolessavälissä toiseksi viimeisenä ennen varikolle menoa. Varikkokäynnin jälkeen ajo sujui vähän paremmin ja pääsin nousemaan muutaman sijan.

Ja mitä pisteytykseen tulee, niin mun mielestä varakuskit kuuluu saada myös henkilökohtaisia pisteitä. Kyllähän Mika Salokin sai pisteitä kun tuuras Schumacheria ferrarin ratissa :cool:

Ja mitä pisteytykseen tulee, niin mun mielestä varakuskit kuuluu saada myös henkilökohtaisia pisteitä. Kyllähän Mika Salokin sai pisteitä kun tuuras Schumacheria ferrarin ratissa :cool:
Kyllä tämäkin käytäntö sopii...Sarjataulukkoa nyt muutettu.Siihen on sijoitettu kaikki kisoissa ajaneet kuskit ja kaikki henkilökohtaiset pisteet on laskettu yhteen riippumatta siitä millä autolla olet kisan ajanut tai minkä tallin alaisuudessa...

Ylös Bottom