Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Seuraavaan kisaan ( Rome ) en pysty osallistumaan, eli varakuski hakuseen... eli Jallua tarvitaan taas

Häitä pitää lähteä viettelemään...

Seuraavaan kisaan ( Rome ) en pysty osallistumaan, eli varakuski hakuseen... eli Jallua tarvitaan taas

Häitä pitää lähteä viettelemään...
Hyvä,että ilmoitit näin ajoissa...eli varakuskille olis taas hommia ja aiemman käytännön mukaisesti toimitan kisaan tarvittavan menopelin anz3lmo76:n tuuraajalle.Onko Lap_pe:lla tai Jallmari:lla aikaa/kiinnostusta lähteä lauantaina kisaamaan?

Mulla ainakin on la-ilta palaamassa "normiraiteilleen", eli mä en ainakaan pääse tuuraamaan.

Joudun jäämääm lauantaiun kisasta pois kun tuli menoa synttäreille :( hieman huono aika itelle tämä la ilta mutta hyvä kuitenki että kisoja järjestellään.

Joudun jäämääm lauantaiun kisasta pois kun tuli menoa synttäreille :( hieman huono aika itelle tämä la ilta mutta hyvä kuitenki että kisoja järjestellään.
Itse miettinyt myös kisapäivän siirtämistä keskiviikoksi,mutta "kuulostellaan" ensin muiden mielipidettä...
Jos joku tulee tuuraamaan Paukku125:tä lauantai-iltana SUPER GT 300 kisaan lähetän siihen tarvittavan CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) ’08
auton...:)

Päätin pistää jo nyt kyselyä SUPER GT 300-sarjan 2. kaudesta,jotta saataisiin tätä mahdollisesti jatkettua ilman ylimääräistä taukoa 1. kauden jälkeen (1. kauden viimeinen kisa 5.3-11) heti seuraavana lauantaina (12.3-11).Toivomuksena on,että ilmoittaisitte ainakin alustavasti aikeistanne sarjan suhteen 2. kaudella,vaikka sunnuntaihin (27.2-11) klo 21.00 mennessä

Alla suunnitelmia 2. kaudelle.Muiden kanssakilpailijoiden ideoita/kannanottoja otetaan mieluusti vastaan...

-toiselle kaudelle jatkavat?
-Yksi kausi voidaan mennä vielä siten,että kisapäivä on lauantai ,mutta sen jälkeen perjantai tai lauantai (kesäaikana) ei sovi enään itselleni...(kisapäivän vaihto keskiviikoksi?)
-seuraavalle kaudelle viisi rataa/kisalauantaita?ratavalinnat äänestämällä?
-samat 4 SUPER GT 300 autoa ”kisakalustona” kuin 1. kaudella
-kauden (viides) päätöskisa ajetaan siten,että kaikilla talleilla on sama auto kisassa,muutoin mennään vanhalla 4 automallia/kisa käytännöllä?
-rajataan autot teho/paino suhteiltaan yhtäläisiksi asettamalla performance points raja?

Tallikäytännöistä vaihtoehtoina olis ainakin nämä...
-pidetään tallit entisillään
-samat tallivastaavat/tallit,mutta sarjan vetäjä valitsee uudet tallikaverit nykyisille tallivastaaville
- nykyisten tallien vastaavat valitsevat tallikaverit vuoron perään sarjalaisista.Ensimmäisenä (yhden) tallikaverin saa valita 1. kauden voittajatallin vastaava,toisena valitsee (yhden) tallikaverin 1. kauden kakkosena olleen tallin vastaava jne.,kunnes kussakin tallissa on 4 kuskia.(tämä olisi itselleni mieluisin vaihtoehto,mutta ehkä turhan hankala toteuttaa)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mukana PSN ID: hiphei_finland
Mulleki sopis arki-illat kesä-aikana paremmin,kuin la tai su.Mä kannatan,ett ainakin kokeiltas tota pp-rajaa.:p

Minä puolestaan taidan jättäytyä leikistä pois tämän kauden jälkeen. Ajan kuitenkin kaksi jäljellä olevaa kisaa normaalisti. Voin tulla varakuskiksi, jos jaksan ja on tilaa.

Minä puolestaan taidan jättäytyä leikistä pois tämän kauden jälkeen. Ajan kuitenkin kaksi jäljellä olevaa kisaa normaalisti. Voin tulla varakuskiksi, jos jaksan ja on tilaa.
Olisko "varakuski" Jallmarilla mielenkiintoa lähteä "vakituiseksi" Rampan tilalle kakkoskaudelle?:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miten olisi jos pidettäisi GT300 autot suhtkoht oikeissa tehoissa toisella kaudella.
Jos tehoja haluaa niin miksei sit suoraan 500 sarjan autoilla joita löytyy huomattavasti
enemmän. Itse tosin haluaisin ennemmin just noilla 300:lla ajaa tämän koska mulla
parikin muuta sarjaa missä ajan 500:lla.Ja täältä löytyy jo ennestään toinen GT500 sarja.

Jos renkaita miettii niin Racing Hardit on suhteessa oikeat vakio 300:iin jos haluaa verrata niitä oikeisiin aikoihin.Softit taas 500:iin. Pysyttekö vielä kärryillä?

La-ilta olisi sopinut mulle ihan hyvin...tällä hetkellä tiistai olis ainoo sopiva keskellä
viikkoa.

Miten olisi jos pidettäisi GT300 autot suhtkoht oikeissa tehoissa toisella kaudella.
Jos tehoja haluaa niin miksei sit suoraan 500 sarjan autoilla joita löytyy huomattavasti
enemmän. Itse tosin haluaisin ennemmin just noilla 300:lla ajaa tämän koska mulla
parikin muuta sarjaa missä ajan 500:lla.Ja täältä löytyy jo ennestään toinen GT500 sarja.

Jos renkaita miettii niin Racing Hardit on suhteessa oikeat vakio 300:iin jos haluaa verrata niitä oikeisiin aikoihin.Softit taas 500:iin. Pysyttekö vielä kärryillä?

La-ilta olisi sopinut mulle ihan hyvin...tällä hetkellä tiistai olis ainoo sopiva keskellä
viikkoa.

Näillä säännöillä, ainakin mä jätän leikin sikseen...

Kakkoskaudella Subarun teho/paino pysyy ennallaan ja noiden kolmen muun GT 300 auton suorituskyky koitetaan saada lähemmäksi Subarun tasoa asettamalla pp-raja kisoihin...Tarkan pp-rajan ilmoitan myöhemmin,kunhan ehdin sitä testailla autoissa,mutta tältä pohjalta kakkoskauteen autojen tehon suhteen...

Säännöt muutoin samat kuin ykköskaudella,mutta ratoja tulee viisi neljän sijaan ja kauden päätöskisassa on kaikilla sama GT 300 auto(päätöskisassa käytettävän auton ilmoitan myöhemmin ja se valitaan ehkä äänestyksellä).

Joten lauantai jatkuu kisapäivänä ja rengasrajoituksia ei tule kakkoskaudellekaan...:)

Ilmoitan sitten, että ensikaudella minua ei näy lähtöruudukossa. Ei jaksa innostaa nuo GT300, GT500 olisivat parempia, mutta jos näin on nyt päätetty. Muutenkaan en pidä tuosta tyylistä ''joka kisaan eri auto''.

Ilmoitan sitten, että ensikaudella minua ei näy lähtöruudukossa. Ei jaksa innostaa nuo GT300, GT500 olisivat parempia, mutta jos näin on nyt päätetty. Muutenkaan en pidä tuosta tyylistä ''joka kisaan eri auto''.
Itse olin myös aluksi vastaan tuota joka kisaan eri auto,mutta nyt pidän tästä käytännöstä jo niin paljon,että en halua enään tuota muuttaa.Viime kisassa 4:n kärjellä oli kaikilla eri auto käytössä!

Niinkuin RamoSapiens jo mainitsikin GT 500 sarja on jo olemassa ja viritettyinä nämä GT 300 autot vastaavat kuitenkin lähes sitä kalustoa...

Millaset varikkotaktiikat tänään ABS Racingilla ?
Voi taas kuluttaa kivasti ainakin vasemman puolisia renkaita...:)

Millaset varikkotaktiikat tänään ABS Racingilla ?
Voi taas kuluttaa kivasti ainakin vasemman puolisia renkaita...:)
En oo vielä paljon testannut tän päivän rataa,mutta sen verran kuitenkin,että ilman varikkokäyntiä en ainakaan kisaa pysty ajamaan...:)

Ylös Bottom