Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvä,että ilmoitit näin ajoissa...eli varakuskille olis taas hommia ja aiemman käytännön mukaisesti toimitan kisaan tarvittavan menopelin anz3lmo76:n tuuraajalle.Onko Lap_pe:lla tai Jallmari:lla aikaa/kiinnostusta lähteä lauantaina kisaamaan?Seuraavaan kisaan ( Rome ) en pysty osallistumaan, eli varakuski hakuseen... eli Jallua tarvitaan taas
Häitä pitää lähteä viettelemään...
Arta toimitettu...Jallmari tulee!
Tarvittisin tuon Artan ilmeisesti, Amemiya ja Lexus jo löytyykin.
Itse miettinyt myös kisapäivän siirtämistä keskiviikoksi,mutta "kuulostellaan" ensin muiden mielipidettä...Joudun jäämääm lauantaiun kisasta pois kun tuli menoa synttäreillehieman huono aika itelle tämä la ilta mutta hyvä kuitenki että kisoja järjestellään.
Olisko "varakuski" Jallmarilla mielenkiintoa lähteä "vakituiseksi" Rampan tilalle kakkoskaudelle?Minä puolestaan taidan jättäytyä leikistä pois tämän kauden jälkeen. Ajan kuitenkin kaksi jäljellä olevaa kisaa normaalisti. Voin tulla varakuskiksi, jos jaksan ja on tilaa.
Miten olisi jos pidettäisi GT300 autot suhtkoht oikeissa tehoissa toisella kaudella.
Jos tehoja haluaa niin miksei sit suoraan 500 sarjan autoilla joita löytyy huomattavasti
enemmän. Itse tosin haluaisin ennemmin just noilla 300:lla ajaa tämän koska mulla
parikin muuta sarjaa missä ajan 500:lla.Ja täältä löytyy jo ennestään toinen GT500 sarja.
Jos renkaita miettii niin Racing Hardit on suhteessa oikeat vakio 300:iin jos haluaa verrata niitä oikeisiin aikoihin.Softit taas 500:iin. Pysyttekö vielä kärryillä?
La-ilta olisi sopinut mulle ihan hyvin...tällä hetkellä tiistai olis ainoo sopiva keskellä
viikkoa.
Itse olin myös aluksi vastaan tuota joka kisaan eri auto,mutta nyt pidän tästä käytännöstä jo niin paljon,että en halua enään tuota muuttaa.Viime kisassa 4:n kärjellä oli kaikilla eri auto käytössä!Ilmoitan sitten, että ensikaudella minua ei näy lähtöruudukossa. Ei jaksa innostaa nuo GT300, GT500 olisivat parempia, mutta jos näin on nyt päätetty. Muutenkaan en pidä tuosta tyylistä ''joka kisaan eri auto''.
En oo vielä paljon testannut tän päivän rataa,mutta sen verran kuitenkin,että ilman varikkokäyntiä en ainakaan kisaa pysty ajamaan...Millaset varikkotaktiikat tänään ABS Racingilla ?
Voi taas kuluttaa kivasti ainakin vasemman puolisia renkaita...![]()
Lähetän ARTAn sulle pikapuoliin...Ei kellään ois lähettää mulle tota tän päivän kisa autoa?![]()