Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT500 sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Joo, ei pysty vielä lupailemaan osallistumista. Täytyy katsella uudestaan vuodenvaihteessa.

Sori Pedro kuin jätin väliin torstaisen Cape kisan...

Oli vähän hankala viikko, (ja mulle outo rata...). Vaimo sairaalassa ja mulla kotona 3 lasta, 2 koiraa ja 1 kissa, ja kaikilla nälkä
tai paskovat nurkkin jos ei pääse ulos :)

Kokeilin kymmenisen kierrosta JLansin huoneessa, ja kun tuloksena oli 13 spinniä, niin päätin et parempi jättää väliin.

Mut S#3 kiinnostaa, jos aika ja päivä pysyy samana.

Sori Pedro kuin jätin väliin torstaisen Cape kisan...

Oli vähän hankala viikko, (ja mulle outo rata...). Vaimo sairaalassa ja mulla kotona 3 lasta, 2 koiraa ja 1 kissa, ja kaikilla nälkä
tai paskovat nurkkin jos ei pääse ulos :)

Kokeilin kymmenisen kierrosta JLansin huoneessa, ja kun tuloksena oli 13 spinniä, niin päätin et parempi jättää väliin.

Mut S#3 kiinnostaa, jos aika ja päivä pysyy samana.
Ei haittaa(oikean elämän täytyy olla AINA etusijalla tähän virtuaalimaailmaan nähden:))...kisoihin ei ole ollut osallistumispakkoa eikä tulekaan,mutta hiukan aktiivisempaa osanottoa täytyis jatkossa löytyä,jotta sarjan ylläpitämisessä olis jotain mieltä.
Hienoa,jos sarja vielä kiinnostaa,nyt on jo 6 kisaajaa ilmoittanut kiinnostuksensa jatkoon(saatiin myös hiphei takaisin "remmiin":))...joo aika ja päivä on sama...

Voisin itsekin ottaa osaa kisoihin. Vauhtia ei ole nimeksikään mutta pitäähän jonkun kuitenkin viimeinen olla. :D

Voisin itsekin ottaa osaa kisoihin. Vauhtia ei ole nimeksikään mutta pitäähän jonkun kuitenkin viimeinen olla. :D
Tervetuloa sarjaan!Uudet tulokkaat ovat enemmän kuin tervetulleita ja vauhti kyllä kasvaa kokemuksen myötä(vaikka luultavasti sitä on jo muutenkin riittävästi)...:)

Ei haittaa(oikean elämän täytyy olla AINA etusijalla tähän virtuaalimaailmaan nähden:))...kisoihin ei ole ollut osallistumispakkoa eikä tulekaan,mutta hiukan aktiivisempaa osanottoa täytyis jatkossa löytyä,jotta sarjan ylläpitämisessä olis jotain mieltä.
Hienoa,jos sarja vielä kiinnostaa,nyt on jo 6 kisaajaa ilmoittanut kiinnostuksensa jatkoon(saatiin myös hiphei takaisin "remmiin":))...joo aika ja päivä on sama...

Kuten olette ehkä huomanneetkin myös allekirjoittanut on vähentänyt rata-aikaa huomattavasti.. :) Ollut yksi pidempi reissu tässä välissä taas ja nyt on uuden kämpän remppailu niin kiivaassa vaiheessa että se vie vielä ainakin kuukauden verran aikaa. Pitää katsoa miten osallistumaan pääsee, mutta varsin satunnaistahan tuo tuppaa olemaan nyt. Harmi sinänsä kun varsin mielekkäitä rata-auto yhdistelmiähän tuolla olisi, ja vieläpä ilman tuuninkia niin ei 'tarvitsisi' niin paljoa reenailla. Sehän on muutenkin lahjattomia varten. :)

Kuten olette ehkä huomanneetkin myös allekirjoittanut on vähentänyt rata-aikaa huomattavasti.. :) Ollut yksi pidempi reissu tässä välissä taas ja nyt on uuden kämpän remppailu niin kiivaassa vaiheessa että se vie vielä ainakin kuukauden verran aikaa. Pitää katsoa miten osallistumaan pääsee, mutta varsin satunnaistahan tuo tuppaa olemaan nyt. Harmi sinänsä kun varsin mielekkäitä rata-auto yhdistelmiähän tuolla olisi, ja vieläpä ilman tuuninkia niin ei 'tarvitsisi' niin paljoa reenailla. Sehän on muutenkin lahjattomia varten. :)

OK,pistän sut 3. kaudelle kuitenkin osallistujalistaan(tuut kisaamaan,jos satut ehtimään/jaksat kiireittesi välissä)...:)

Mulla oli silloin ekan kauden jälkeen sama ku tuli niin paljon aina harjoiteltua kisoja varten niin ei enää kiinnostanut. Sen jälkeen taisin pitää melkein viikon tauon koko pelistä ja päätin että nyt en enää harjoittele montaa tuntia. Tällä kaudella oon harjoitellut vaan tunnin juuri ennen kisaa ja sillä mennään:D. Mulla tuli se kipinä peliin sillein takaisin ja siitä kiinnostuksesta puheen ollen tuli vasta ajettua se 9h endurance A-specissä.:D Pidä lomaa tästä ja tule nopeampana takaisin.:rolleyes:

Tuo on totta, että liika harjoittelu alkaa puuduttamaan. Onneksi meidän sarjassa on sopivasti auto/rata-yhdistelmät vaihtuneet.
Kolmanteen kauteen aion osallistua kylmiltään eli ainoat treenit ajan silloin, kun Pedro avaa huoneen...

Joo eiköhän tässä olla nyt jo tarpeeksi taukoa pidetty, eli mukana ollaan.

Mulla oli silloin ekan kauden jälkeen sama ku tuli niin paljon aina harjoiteltua kisoja varten niin ei enää kiinnostanut. Sen jälkeen taisin pitää melkein viikon tauon koko pelistä ja päätin että nyt en enää harjoittele montaa tuntia. Tällä kaudella oon harjoitellut vaan tunnin juuri ennen kisaa ja sillä mennään:D.

Tuo on totta, että liika harjoittelu alkaa puuduttamaan. Onneksi meidän sarjassa on sopivasti auto/rata-yhdistelmät vaihtuneet.
Kolmanteen kauteen aion osallistua kylmiltään eli ainoat treenit ajan silloin, kun Pedro avaa huoneen...
Hyvä,että nopeimmat kuskit antavat hieman tasoitusta muille!!!Mun on pakko "vähän" treenata (kuulun niihin lahjattomiin:D) etukäteen,että pysyis edes hetken aikaa muiden vauhdissa...toisaalta noi 3-4 hengen testihuoneet,missä on ajeltu muutaman kierroksen "minikisoja" ja paranneltu vuoron perään toistemme nopeinta kierrosaikaa sekä vertailtu hieman millaisilla säädöillä kukin ajaa on ollut usein parempaa antia mitä itse kisa on ollut...:)

Kyllähän tuo kuumottas taas ajella näitä. En tiiä vielä että olenko mukana jokaisessa kisassa riippuu jos sen tuon b-specin sais (jaksais) ajatettua 40lvl nyt vuoden vaihteen aikoihin.:D

Ylös Bottom