Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT500 sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Ei taas tuota Deep Forestia nsx:llä taas yks kilpailu mitä tulee suoraan sanottua inhoomaan ennen kautta jo:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Ei taas tuota Deep Forestia nsx:llä taas yks kilpailu mitä tulee suoraan sanottua inhoomaan ennen kautta jo:D
???
En halua,että kukaan alkaa inhoamaan näitä kilpailuja...Oon ottanut täysin "hihasta" noi autot ja radat,koska mulle on aivan sama millä autolla/radalla kisataan.joten Riku saa vaihtaa ilman muuta Deep Forestin tilalle jonkun "paremman" radan...:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Jos saa ehdottaa DeepForestin tilalle jotain, niin usein unohdettu, mutta loistava rata olisi AutumRing? :)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Jos saa ehdottaa DeepForestin tilalle jotain, niin usein unohdettu, mutta loistava rata olisi AutumRing? :)
Tuota on tosiaan tullut vähempi ajettua...Ajoin pienen testilenkin ja ihan hyvältä vaikutti GT500 kisaradaksi,joten Deep Forestin tilalle vaihtuu siis Autumn Ring.Muitakin 3. kauden ratoja voidaan hyvin vaihtaa johonkin muuhun,jos siltä tuntuu.Onko esim. Spa:ta kaikki jo kiertäneet kyllästymiseen asti?:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Mua alkanut kyllästyttää koko gt5:n,ehkä liikaa tullu ajeltua.Jätän torstaiajelut ajamatta ja keskityn pe/la ajeluihin.;)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Onkos 3. kaudelle vapaita paikkoja? On pitkän tauon jälkeen taas tullut ajeltua ja olisi kiinnostusta tulla kisaamaan, vaikka sitten niistä viimeisistä sijoista. :D

PSN ID: Teurastaja
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

???
En halua,että kukaan alkaa inhoamaan näitä kilpailuja...Oon ottanut täysin "hihasta" noi autot ja radat,koska mulle on aivan sama millä autolla/radalla kisataan.joten Riku saa vaihtaa ilman muuta Deep Forestin tilalle jonkun "paremman" radan...:D

Ei muuten mutta tosissaan sillo ekalla kaudella ajettiin jos tuolla kombolla ja itellä se meni suurimmaksi osaksi spinnailuksi.:D Radassa ei oo mitään vikaa mut tuo yhdistelmä on aika inhottava. Eikä se nsx oo huono kaikilla radoilla mut tuolle radalle se ei sovi olllenkaan.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Mua alkanut kyllästyttää koko gt5:n,ehkä liikaa tullu ajeltua.Jätän torstaiajelut ajamatta ja keskityn pe/la ajeluihin.;)

Mulla oli silloin ekan kauden jälkeen sama ku tuli niin paljon aina harjoiteltua kisoja varten niin ei enää kiinnostanut. Sen jälkeen taisin pitää melkein viikon tauon koko pelistä ja päätin että nyt en enää harjoittele montaa tuntia. Tällä kaudella oon harjoitellut vaan tunnin juuri ennen kisaa ja sillä mennään:D. Mulla tuli se kipinä peliin sillein takaisin ja siitä kiinnostuksesta puheen ollen tuli vasta ajettua se 9h endurance A-specissä.:D Pidä lomaa tästä ja tule nopeampana takaisin.:rolleyes:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Onkos 3. kaudelle vapaita paikkoja? On pitkän tauon jälkeen taas tullut ajeltua ja olisi kiinnostusta tulla kisaamaan, vaikka sitten niistä viimeisistä sijoista. :D

PSN ID: Teurastaja
Kyllä löytyy vapaa paikka ja on kiva saada uutta "verta" kentälle,joten tervetuloa mukaan kurvaileen...:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Kyllä löytyy vapaa paikka ja on kiva saada uutta "verta" kentälle,joten tervetuloa mukaan kurvaileen...:)

Jees hieno homma.

-Vehicle Tuning:prohibited (ei viritysosia kisoissa)
Tuosta säännöstä olisi yksi kysymys, kun en sitä ole koskaan käyttänyt. Viritettyä autoahan ei pysty muuttamaan vakioksi? Vai pystyykö? Olisi hyvä tietää ennen kuin menee hankkimaan noita autoja.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Viritettyä autoahan ei pysty muuttamaan vakioksi? Vai pystyykö? Olisi hyvä tietää ennen kuin menee hankkimaan noita autoja.
-stage 3- ja -rigidity improvement- viritysosia ei saa poistettua,joten "takataskusta" täytyis löytyä kolmen GT500 auton hinta/kausi...:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

-stage 3- ja -rigidity improvement- viritysosia ei saa poistettua,joten "takataskusta" täytyis löytyä kolmen GT500 auton hinta/kausi...:)

Pari kierrosta 500PP B-Spec Seasonalia Toyota FT-86:lla ja tarvittava summa tulee aika nopeasti.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

to 15.12 Cape Ring Periphery * XANAVI NISMO Z (SUPER GT) ’06 *...600PP

Kierrokset: 26

Paalu: mirkkuliisa 1:23.470

1.mirkkuliisa
2.JLansi........... +04.019
3.qpedroq........ +34.024
4.anz3lmo76.... +--:--
5.NaiGhou_94.. +--:--

Onnittelut mirkkuliisalle 2. kauden voitosta!

SARJATAULUKKO 2. Kausi


Sarjaa ei ole mieltä jatkaa tälläisellä osanotolla,mitä nyt on ollut kaksi viimeistä kisaa...
Ilmoita ketjuun,jos osallistut aktiivisesti (aikomuksena osallistua joka kisaan/tietää ehtivänsä ainakin neljään kilpailuun) 3. kaudelle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Kerään aloitus-sivulle 3. kaudelle osallistujat.Jos saadaan vähintään 8 aktiivista (aikomuksena osallistua joka kisaan/tietää ehtivänsä ainakin neljään kilpailuun) ilmoittautujaa,niin sarja jatkuu(listalla nyt 5 ilmoittautunutta)...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Kyllä osallistun 3. kauteen ainakin neljään kisaan.

Oisko mahdoton ajatus, että sarjan alkua siirrettäisiin ensi vuoden alkuun, koska nuo Joulun ja uudenvuoden lomapäivät voivat tehdä sen, ettei pääse ratin ääreen?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Oisko mahdoton ajatus, että sarjan alkua siirrettäisiin ensi vuoden alkuun, koska nuo Joulun ja uudenvuoden lomapäivät voivat tehdä sen, ettei pääse ratin ääreen?
Toi on varmasti totta,että välipäivinä voi monella olla vaikea ehtiä kisaamaan,joten 3. kauden aloituksen siirtäminen ensi vuoden alkuun on hyvä ajatus...
Pieni tauko vois piristää muutoinkin peli-intoa,joten sarja jatkuu tammikuun alkupuolella,jos mukaan tulijoita on riittävästi...saattaa olla,että järjestän jonkinmoisia yksittäisiä kisoja (ei GT500 autoilla) kuitenkin välipäivien ratoksi.:)
 
Ylös Bottom